StudineMILF 9501 Skrevet 20. Marts, 2016 Hej herinde Jeg har fået Påskeferie fra skole nu og her i ferien har jeg planer om at lave nogle aftaler, men jeg mangler et sted at tage imod mine gæster. Hvor kunne I tænke jer at møde en amatør-milf - vil et sommerhus evt være en mulighed eller måske hotel? Jeg er ret ny i det her og har kun haft en slags sugardaddy på det sidste og få aftaler i år. Er der ellers nogle råd til en Amatørmilf på 40 år ? Frække Forårskys Amatørmilfi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 20. Marts, 2016 Helt klart sommerhus 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnaldeBriks 182 Skrevet 20. Marts, 2016 Hvis du vælger et sommerhus, så afskærer du i hvert fald fattigrøve som mig, der ikke har en bil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxx6000 46 Skrevet 20. Marts, 2016 Det er lige meget. Det vigtigste er at man kan komme og gå diskret. Dvs. Hvis det er hotel så skal det være et hvor man ikke skal igennem en reception. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. Marts, 2016 KnaldeBriks skrev, for 31 minutter siden: KnaldeBriks skrev, for 31 minutter siden: Maxxx6000 skrev, for 13 minutter siden: Det er lige meget. Det vigtigste er at man kan komme og gå diskret. Dvs. Hvis det er hotel så skal det være et hvor man ikke skal igennem en reception. Maxxx6000 skrev, for 14 minutter siden: Det er lige meget. Det vigtigste er at man kan komme og gå diskret. Dvs. Hvis det er hotel så skal det være et hvor man ikke skal igennem en reception. Jeg har ikke en plan om at lave mange aftaler men forstår godt hvad du mener. Jeg ku da også godt tænke mig at tilbyde en overnatning med morgenmad og wellness. Der er da nogle hoteller som har dette og har deals som ikke er så dyre igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 216 Skrevet 20. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, for 18 minutter siden: Jeg har ikke en plan om at lave mange aftaler men forstår godt hvad du mener. Jeg ku da også godt tænke mig at tilbyde en overnatning med morgenmad og wellness. Der er da nogle hoteller som har dette og har deals som ikke er så dyre igen. Det lyder da som en rigtig god ide, men så skal du jo nok ikke regne med at sove meget den nat AmatørMILF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaps 6 Skrevet 20. Marts, 2016 Hvor i landet havde du regnet med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. Marts, 2016 Zaps skrev, 1 time siden: Hvor i landet havde du regnet med Det bliver på Sjælland og helst Kbh eller lidt sydpå 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. Marts, 2016 Markild skrev, for 1 time siden: Det lyder da som en rigtig god ide, men så skal du jo nok ikke regne med at sove meget den nat AmatørMILF Det lyder frækt Markild men jeg tænker altså at jeg sover om natten. En nat med mig starter jo kl. 19 f.eks hvor man hygger og så sover man og hygger igen om morgenen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 20. Marts, 2016 sommerhus lyder som en fin ide men hvad med det der airbnb måske billigere end sommerhus - hvis du finder et sted, sommerhus eller airbnb så skriv lige i din annonce - Der er højsæson for udlejning af sommerhuse.... VH Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 20. Marts, 2016 Alkoholikeren skrev, for 14 minutter siden: sommerhus lyder som en fin ide men hvad med det der airbnb måske billigere end sommerhus - hvis du finder et sted, sommerhus eller airbnb så skriv lige i din annonce - Der er højsæson for udlejning af sommerhuse.... VH Alko Tak min ven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 20. Marts, 2016 welbekom da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 Er der flere råd omkring hvor det ville være godt og booke sig ind ? Er et diskret hotell med egen indgang et NO GO ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, for 3 minutter siden: Er der flere råd omkring hvor det ville være godt og booke sig ind ? Er et diskret hotell med egen indgang et NO GO ??? Hvis du kan leve med bad og toilet på gangen så er der mulighed her. https://www.bbhotels.dk/hotel-kastrup/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 BigDick skrev, for 8 minutter siden: Hvis du kan leve med bad og toilet på gangen så er der mulighed her. https://www.bbhotels.dk/hotel-kastrup/ Tak kære BigDick, men det skal helst være med eget bad og toilet hvilket er det mest diskrete. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. Marts, 2016 AmatørMILF skrev, Lige nu: Tak kære BigDick, men det skal helst være med eget bad og toilet hvilket er det mest diskrete. Nej et hotel med anneks som mulighed, hvor kunderne kan komme og gå som de lyster er det optimale. Jeg forstår heller ikke de piger, der arbejder på hoteller uden bad og toilet på værelset. Det har vi aldrig gjort. Vores foretrukne hotelkæde er Best Western. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 BigDick skrev, for 8 minutter siden: Nej et hotel med anneks som mulighed, hvor kunderne kan komme og gå som de lyster er det optimale. Jeg forstår heller ikke de piger, der arbejder på hoteller uden bad og toilet på værelset. Det har vi aldrig gjort. Vores foretrukne hotelkæde er Best Western. Er der nogen som gør det ? Hvis jeg lavede mange aftaler ville jeg booke et privat diskret sted men det gør jeg ikke så det jo ikke optimalt for sådan en fritidsgper som jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 21. Marts, 2016 hotel er med risiko for at blive smidt ud diskret sommerhus er KLART at foretrække 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 21. Marts, 2016 Jasmin skrev, for 1 minut siden: hotel er med risiko for at blive smidt ud diskret sommerhus er KLART at foretrække Hvis pigen eller kunderne opfører dig ukorrekt, og tiltrækker sig uønsket opmærksomhed, så ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 21. Marts, 2016 BigDick skrev, for 19 minutter siden: Nej et hotel med anneks som mulighed, hvor kunderne kan komme og gå som de lyster er det optimale. Jeg forstår heller ikke de piger, der arbejder på hoteller uden bad og toilet på værelset. Det har vi aldrig gjort. Vores foretrukne hotelkæde er Best Western. Login fra forkert konto? Hvem er "vi" og "vores"? Alkoholikeren skrev, for 16 timer siden: hvis du finder et sted, sommerhus eller airbnb så skriv lige i din annonce VH Alko Hvorfor mener du, at det er nødvendigt at skrive i annoncen, hvorvidt der lejes det ene eller det andet? Så er der da større mulighed for, at udlejere kan lægge to og to sammen, hvadenten der er tale om airbnb, sommerhus eller hotel. Mvh, /Gina. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 21. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 3 minutter siden: Login fra forkert konto? Hvem er "vi" og "vores"? Hvorfor mener du, at det er nødvendigt at skrive i annoncen, hvorvidt der lejes det ene eller det andet? Så er der da større mulighed for, at udlejere kan lægge to og to sammen, hvadenten der er tale om airbnb, sommerhus eller hotel. Mvh, /Gina. Gina grunden toil jeg skriver således er den, at Amilfen indtil videre udelukkende har haft aftaler hos kunde, når hun nu satser lidt på at leje vil det nok tiltrække kunder der foretrækker at besøge en GP i stedet for at få besøg af en GP - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 21. Marts, 2016 Alkoholikeren skrev, Lige nu: Gina grunden toil jeg skriver således er den, at Amilfen indtil videre udelukkende har haft aftaler hos kunde, når hun nu satser lidt på at leje vil det nok tiltrække kunder der foretrækker at besøge en GP i stedet for at få besøg af en GP - Aahh, okay. Jeg er med på at tydeliggøre, at hun nu kan besøges i stedet. Jeg læste det bare på en anden måde. Mvh, /Gina. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 Gina Faith skrev, for 17 minutter siden: Login fra forkert konto? Hvem er "vi" og "vores"? Hvorfor mener du, at det er nødvendigt at skrive i annoncen, hvorvidt der lejes det ene eller det andet? Så er der da større mulighed for, at udlejere kan lægge to og to sammen, hvadenten der er tale om airbnb, sommerhus eller hotel. Mvh, /Gina. Helt korrekt Gina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 Alkoholikeren skrev, for 12 minutter siden: Gina grunden toil jeg skriver således er den, at Amilfen indtil videre udelukkende har haft aftaler hos kunde, når hun nu satser lidt på at leje vil det nok tiltrække kunder der foretrækker at besøge en GP i stedet for at få besøg af en GP - Jeg har ikke rigtigt besøgt nogen endnu Jeg har haft besøg hos mig privat men gør ikke dette mere. Den eneste der kommer er min faste Sugardaddy men det bliver kun til 1 aftale cirka om måneden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StudineMILF 9501 Skrevet 21. Marts, 2016 Jasmin skrev, for 38 minutter siden: hotel er med risiko for at blive smidt ud diskret sommerhus er KLART at foretrække Tak søde Jasmin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg