Hop til indhold
thanos

Hotel i pattaya

Recommended Posts

Ja, jeg er altså mere skræmt over politiet i Thailand.

Vil hellere have en ladyboyhånd i bukserne og få stålet lidt, end en nat på politistationen...

 

For lige at pointere: Jeg har på mine rejser i Thailand ikke været udsat for noget som, blevet truet af nogen eller fået stjålet noget. Jeg har talt med et par fupmagere, der vil have mig på overtakserede ture eller i specielle butikker, men intet fra lokalbefolkningen. Heller ikke på en våd tur i byen, Beach Road eller mørke gyder.

Jeg har til gengæld været stoppet af politiet ved 2 lejligheder, den ene gang kostede det kr. 80,- i smørelse, alternativet havde været mange timer på politistationen. Morale? Hav altid lidt 100 baht sedler i lommen til din venlige politibetjent eller hvem der nu kunne have fingrene i din lomme.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

Nu spørger jeg måske dumt. Men er det ikke tydeligt at se om det er en ladyboy??

Jeg mener, hvis de er opereret og har kvindelige kønsorganer, kan man vel se de ar eller??

Jeg tænker selv lidt på, at tage en tur til Thailand (aldrig været der før).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 6 timer siden:

Nu spørger jeg måske dumt. Men er det ikke tydeligt at se om det er en ladyboy??

Jeg mener, hvis de er opereret og har kvindelige kønsorganer, kan man vel se de ar eller??

Jeg tænker selv lidt på, at tage en tur til Thailand (aldrig været der før).

Hvis du når så langt at du først opdager at der måske er operationsar, så er løbet vel nærmest kørt :-D

De allerfleste piger, er rent faktisk piger. De allerfleste ladyboys har stadigvæk en tissemand. Så jeg tror chancerne for sådan en oplevelse er ganske små.

Fuld kraft frem, og glem alt om den slags spekulationer. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Angath skrev, for 8 timer siden:

Nu spørger jeg måske dumt. Men er det ikke tydeligt at se om det er en ladyboy??

Jeg mener, hvis de er opereret og har kvindelige kønsorganer, kan man vel se de ar eller??

Jeg tænker selv lidt på, at tage en tur til Thailand (aldrig været der før).

Jeg syntes naesten altid at man kan se det - der er noget anderledes over dem. Ellers kig paa hoejden, stoerrelsen af haender, foedder og adams aeblet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gregsom skrev, 1 time siden:

Jeg syntes naesten altid at man kan se det - der er noget anderledes over dem. Ellers kig paa hoejden, stoerrelsen af haender, foedder og adams aeblet.

Adamsæblet er noget af det allerførste der forsvinder. Enten med hormoner eller aktivt opereret væk.

Højden er også ved at være passé, der begynder at dukke flere høje piger op i Thailand, og knap så høje ladyboys.

 

Hvis man er lettere homofobisk og bange for at ende i kanen med en ladyboy, pre- eller post-op, så spørg. 99% vil svare ærligt på dit spørgsmål med mindre du er balderstiv.

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 21. marts 2016 at 15:59:

Nu ved jeg godt at jeg total bryder pris-rammen, med dette hotel, http://www.asiahotel.co.th/asia_pattaya.htm

Men det er såååå fedt at tage en pige med hjem til overnatning, når man har privat udendørs Jucuzzi, så ugenert at man kan tillade sig næsten alt - bare at man ikke er alt for højlydt i spaen.....  

Skal jeg være i Pattaya - så er det rum bestemt min favorit

Ellers at tage en sugardate med op i bjergene i Nordthailand, og leje en hytte med privat ugenert pool.....  Elske i poolen i solnedgangen til junglens lyde - så findes der nok ikke noget større i denne verden

Asia Hotel har da ikke privat udendørs spa til værelserne. Det er et 3 stjernet etagehotel med små balkoner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MaxBax skrev, for 4 timer siden:

Asia Hotel har da ikke privat udendørs spa til værelserne. Det er et 3 stjernet etagehotel med små balkoner

Rigtigt at det hun er trestjernet, men værelserne i stuetagen imod havet, har egen spa på en overdækket teresse - til strækkelig ugenert til aktivitet, hvis man ikke er højrøstet

Og prisen er stadig overkommelig - jeg tror nok jeg giver ca 7-800 kr pr døgn for det værrelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...