Hop til indhold

Recommended Posts

Besökte BELLA idag och hon gör verkligen skäl för sitt namn, men vi tar det från början. Parkerade på en sidogata och skulle betala parkeringsbiljetten, men den efterfrågade ett pladsnummer. Där jag stod fanns det inga nummer så jag tog en chansning och struntade i betalningen. På vägen till Thai Welness så tänkte jag på om jag missuppfattat och att det var registreringsnumret jag skulle knappat in, men det får jag nog lära mig av någon vis dansk som kan berätta för mig :D 

Det var inga problem att hitta Asia welness för det står en skylt utanför dörren och en text vid ringklockan in till porten. Väl inne så var det första dörren till höger och även där var det en thai bild av något slag. Mutter tog emot mig och jag bestämde 30 min full service. Jag är lite ny på det här med thai, så jag visste inte riktigt vad som skulle ingå, men man måste lära sig på nåt sätt. Att det var fransk och dansk, så mycket visste jag, men vad som vad inkluderat utöver detta fick jag pröva mig fram till. Jag räckte över 1000 DKK till mutter som bugade artigt och frågade mig om jag ville ha något att dricka för det tog ca 10 min innan Bella var klar. Jag beställde en cola och hon kom snabbt tillbaks med både glas och burk på en liten bricka. Såna där småsaker som ger det där lilla extra intrycket av god service och vänlighet. 

Efter 5 min kom Bella in....och WOW....hon var görsnygg som man säger i Göteborg. Fantastiskt vacker och petite, precis som Loppan gillar :D. Det är hon på bilderna definitivt och hon är minst lika vacker i verkligheten. Jag var lite orolig över övriga kroppen eftersom hon hade kjol på bilden, men det är en vacker och fin kropp. Ibland kan ju Thaipiger vara lite platta över rumpan, men Bellas rumpa var fint formad och brösten var små men enligt mig fullt tillräckliga för att nusse med. Det var inga hängbröst inte utan ungpigebröst :) 

Vi nussede lite och jag gick på upptäcksfärd med händerna. Hon hade en kort snäv kjol och en topp, urläckert ;) Jag satte mig på sängen och tog på min egna kondom och hon började sutte på ett behagligt sätt. Jag la henne försiktigt på sängen och ställde mig bredvid och hon sög vidare, men jag kunde vara lite mer aktiv. Jag snurrade henne ett kvarts varv, ställde mig på knä och slickade hennes fisse försiktigt. Hon luktade gott och jag såg till att det blev tillräckligt blött för att undvika creme. Jag reste mig upp och trängde väldigt väldigt försiktigt in. Det verkade nästan som hon blev lite upphetsade av den laddade situationen. Tror jag tog 1 minut innan jag var helt inne och det kändes riktigt spännande att få njuta av den långsamma penetrationen. :) Antingen var det äkta eller ett bra skådespel, men det här var riktig GFE-känsla (tyvärr utan kyssar). Tiden rusade iväg och jag ångrade på sätt och vis att jag inte beställt en timme för det här var så jävla bra - undskyld :D Jag var nära att komma flera ggr, men hann dra mig ut och kyla ner bästa kompisen, men då tog jag och slickade henne igen.Jag kunde stöta riktigt djupt med hela min längd utan att hon hindrade mig på något sätt, vilket är imponerande med en sån liten pige. Det blev en massa olika sköna ställningar och det kändes som om vi båda njöt varje sekund.

Gentagelse - Yes, yes yes! Hon är här i 3 månader så var nu snälla mot henne så hon stannar sin planerade tid. Nästa gång kommer jag beställa 1 timme direkt och fråga mutter om det finns möjlighet till några extras som tex kyssar och super/megafrench, men jag har fått intrycket att detta sällan erbjud hos Thaiställen. Är det så?

10 av 10  - en riktigt bra fredagseftermiddag och jag slapp parkeringsböter :D 

Loppan

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Loppan skrev, for 11 minutter siden:

Nästa gång kommer jag beställa 1 timme direkt och fråga mutter om det finns möjlighet till några extras som tex kyssar och super/megafrench, men jag har fått intrycket att detta sällan erbjud hos Thaiställen. Är det så?

Ja, det är oftast så att tjejen sälv bestämmer. Hvem av tjejerne är Bella?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Loppan skrev, for 1 time siden:

 

t och fråga mutter om det finns möjlighet till några extras som tex kyssar och super/megafrench, men jag har fått intrycket att detta sällan erbjud hos Thaiställen. Är det så?

10 av 10  - en riktigt bra fredagseftermiddag och jag slapp parkeringsböter :D 

Loppan

 

 

Super anmeldelse Loppan, tack for det.

Øj-øj-øj, Hun er Snygg ocg vacker:wub:

Och som Tatra siger, det er inte mutter som bestemmer hvad pigen VIL yde til dig, det er op til pigen selv, men det lyder til at ni har haft en trevlig stund och med bra kemi, så kanske efter 2-3 visit mere, du kan få :cool: kanske kyssar och mega om du vil

Det er bara min erfaring

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse - ser ud som du har besøgt en rigtig flot pige, der kan sit kram;-)

Alder??

Del dette indlæg


Link til indlæg
geo skrev, for 10 minutter siden:

Flot anmeldelse - ser ud som du har besøgt en rigtig flot pige, der kan sit kram;-)

Alder??

Ja du, thaipiger ser ju unga ut rätt länge, men jag kan tippa på mellan 23-28, väldigt svårt. Hon hade inte superstram mage, dock inget fett eller tjock på något sätt. Själv gillar jag unga, smala piger........och det här var precis det :D  

 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Indian skrev, for 42 minutter siden:

Kanon Loppan. Verkar vara en riktigt fin tjej. Ser bra ut.  :razz:

Nej, hon ser inte bra ut, hon ser MYCKET bra ut ;) haha. Hon är i fotomodellklass tycker jag. Höga kindben, vackra ögon och en fin kropp, men visst fotomodeller brukar vara 175 och hon är väl 155, men det är ju tur för oss :D 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, tack Loppan för att du delade din entusiasm.

Det der med super eller mega kan være lidt tricky. Selvfølgelig bestemmer pigen hvis hun vil byde på noget ekstra, men hvis hun gør er det ikke helt sikkert at mutter skal vide det. Og absolut ikke helt sikkert at hun vil få det beskrevet herinde.

Hvis et thaisted egentlig ikke tilbyder mega, så vil de heller ikke ha folk løbende ind der spørger efter mega. Eller terroriserer over telefon for den delen. Det er også sådan at pigen måske giver super eller mega for en ekstra peng, som hun så beholder for sig selv. Det skal jo mutter heller ikke vide.

Så hvis en pige giver dig noget ekstra på et thaisted der ikke tilbyder dette ekstra, så kan det være smart at du beholder det for dig selv. Hvis du vil blive ved med at få dette ekstra.

Et lille tip fra en gammel mand der mange gange har oplevet pigens angst over at jeg skal fortælle hvad vi egentlig har lavet. :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 43 minutter siden:

Ja, tack Loppan för att du delade din entusiasm.

Det der med super eller mega kan være lidt tricky. Selvfølgelig bestemmer pigen hvis hun vil byde på noget ekstra, men hvis hun gør er det ikke helt sikkert at mutter skal vide det. Og absolut ikke helt sikkert at hun vil få det beskrevet herinde.

Hvis et thaisted egentlig ikke tilbyder mega, så vil de heller ikke ha folk løbende ind der spørger efter mega. Eller terroriserer over telefon for den delen. Det er også sådan at pigen måske giver super eller mega for en ekstra peng, som hun så beholder for sig selv. Det skal jo mutter heller ikke vide.

Så hvis en pige giver dig noget ekstra på et thaisted der ikke tilbyder dette ekstra, så kan det være smart at du beholder det for dig selv. Hvis du vil blive ved med at få dette ekstra.

Et lille tip fra en gammel mand der mange gange har oplevet pigens angst over at jeg skal fortælle hvad vi egentlig har lavet. :eek:

Tack Bananas, ditt namn står också för entusiasm ;)  Har tänkt precis det du säger och jag tackar för tipset, ett mycket bra sådant.

Det här med att göra en anmeldelse är en balansgång tycker jag. Några vill bara säga att de tycker något är bra, andra breder ut texten som jag. Hur pigen ser på det måste jag nog fråga om, men det kan vara kulturella skilnader här förstås.

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
SweetRelief skrev, for 40 minutter siden:

Nogen der har besøgt hende og fået den fulde pakke?

Det er vel det Loppan beskriver i sin anmeldelse.

Redigeret af TboneDK

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetRelief skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har besøgt hende og fået den fulde pakke?

Er det ikke snart på høje tid at du læser i hvert fald lige så meget som du spørger - inden du spørger?  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetRelief skrev, for 10 timer siden:

Nogen der har besøgt hende og fået den fulde pakke?

Vi pröver med lit dansk :D 

BELLA besøgte i dag, og hun virkelig lever op til sit navn, men vi tager det fra begyndelsen. Parkeret på en sidegade og ville betale parkeringsbøde, men det anmodede om en Plads nummer. Hvor jeg var, var der ingen nummer, så jeg tog en chans og ignorerede betaling. På vej til Thai Welness så jeg tænkte, at hvis jeg misforstået, og at det var registreringsnummeret jeg havde indtastet, men jeg får nok til at lære mig nogen måde dansker, der kan fortælle mig: D

Det var ikke noget problem at finde Asien welness for det er et tegn uden for døren og en tekst på klokken til havnen. Når inde, det var den første dør til højre og endda der var en thailandsk billede af en slags. Mutter modtog mig og jeg besluttede 30 minutter fuld service. Jeg er lidt ny på dette med Thai, så jeg vidste ikke rigtig, hvad der ville være inkluderet, men du er nødt til at lære en eller anden måde. At det var fransk og dansk, så meget vidste jeg, men hvad der er inkluderet i tillæg til, hvad dette jeg betragter mig selv at. Jeg rakte over 1000 DKK til møtrikken bukkede høfligt og spurgte mig, om jeg ville have noget at drikke, det tog omkring 10 minutter før Bella var klar. Jeg bestilte en koks :D og hun kom hurtigt tilbage med både glas og flaske på en lille bakke. Den slags trivia, der giver det ekstra fornemmelse af god service og venlighed. 

Efter 5 minutter, Bella kom i .... og WOW .... hun blev görsnygg :D som de siger i Göteborg. Fantastisk smuk og petite, ligesom loppe som: D. Hun er afgjort ?? på billederne, og hun er lige så smuk i virkeligheden. Jeg var lidt bekymret for resten af kroppen, fordi hun havde nederdel på billedet, men det er en smuk og flot krop. Undertiden Thaipiger være lidt flad over Butt, men Bella røv var pænt formede bryster var små, men ifølge mig fuldt tilstrækkelig til at Nusse med. Der var ingen hængende bryster ikke uden ungpigebröst 

Vi nussede lidt og jeg gik på opdagelse med sine hænder. Hun havde en kort stram nederdel og en top, urläckert;) Jeg sad på sengen og tog min egen kondom og hun begyndte Sutte på en behagelig måde. Jeg lagde hende forsigtigt på sengen og stod ved siden af mig, og hun suttede på, men jeg kunne være lidt mere aktiv. Jeg spandt hende en kvart omgang, fik på mine knæ og slikkede hendes fisse blidt. Hun lugtede godt og jeg sørget for det var våd nok til at undgå creme. Jeg stod op og skubbede meget meget forsigtigt i. Det virkede næsten som om, hun var lidt ophidset af den ladet situationen. Jeg tror, jeg tog 1 minut før jeg var helt inde og det føltes virkelig spændende at nyde den langsomme penetration. :) Om det var ægte eller en god drama, men dette var ægte GFE følelse (desværre uden kys). Tiden drønede væk, og jeg angrede på en måde, jeg ikke bestille en time for dette var så pokkers godt - Undskyld: D Jeg var tæt på at komme flere gange, men det lykkedes at trække mig ud og køle ned din bedste ven, men så tog jeg og slikkede hendes igen.Jeg kunne køre virkelig dybt med hele min længde, men hun stoppede mig på nogen måde, som er imponerende med sådan en lille pige. Der var en masse gode stillinger, og det føltes som om vi begge nyder hvert sekund.

Gentagelse - Ja, ja ja! Hun er her i 3 måneder nu så rart for hende, så hun stopper sin planlagte tidspunkt. Næste gang vil jeg bestille en en time direkte og spørge møtrik, hvis der er mulighed for nogle extras såsom kysse og super / mega fransk, men jeg har indtryk af, at dette sjældent tilbyde af Thailands Places. Er det så?

10 af 10 - en rigtig god fredag eftermiddag, og jeg havde ikke parkeringsbilletter: D 

loppen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, den ‎18‎-‎03‎-‎2016 at 15:57:

Pigen med den rödvita blomman i håret :smile:

Kan ikke se pigen med de rød/hvide blomster længere - hvor mon hun er forsvundet hen??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd de har fjernet de 2 dejlige billeder af pigen "med de rød/hvide blomster" - kan se der nu er et nyt billede, er det Bella??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det är det inte hon på bilden geo. Har själv funderat på om de tagit bort bilderna pga min anmeldelse :D eller är jag för ego då? De kanske blev nerringda eller så var det Bella som bad om att få bli bortplockad ? Men så många anmeldelser som det har varit härinne på EG av Thaipiger så ska väl det inte vara nåt nytt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
geo skrev, for 4 minutter siden:

Jeg må vel prøve at ringe og spørge efter Bella??

Gör du det. T-boneDK har ju haft samma fina uplevelse som jag och beställde Bella, så det går nog utmärkt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Loppan.

Har desværre ikke haft mulighed for at aflægge et besøg - skal nok skrive en anmeldelse når jeg har været der.

God påske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...