Hop til indhold
sjanten

Annoncering for piger, klinikker og bureauer

Er det en god idé eller ej?  

39 medlemmer har stemt

  1. 1. Annoncering for piger, klinikker og bureauer, bør indeholde region eller område?

    • Ja
      33
    • Nej
      6


Recommended Posts

Vil I ikke overveje at der skal indgå område/adr. i titlen for de piger der bruger jeres gratis tjeneste om annoncering?

feks: VEJLE MEGAN 32 BLONDINE ( ANAL,MEGAFRANSK,TUNGEKYS) 53447558 !!!
Der er det nemt for mig som evt. kunde at se hvor i landet det foregår....

og her: Smukke danske Nadia på 22 år er idag at finde i haderup/Herning!
er det også nemt (uhmm sikke en numse ;) )

Så er der alle de andre der 'bare' skriver: (tilfældig udvalgte)
Massage/Afslutning eller Knep mig med din stive pik i alle mine huller...

der er det nødvendigt at klikke mig ind i tråden for at se hvor i landet det foregår

og det som oftes langt udenfor mit område......

Måske det ikke skal være en regel? men så en opfordring til jer dejlige tøser om at gøre det lidt lettere at vælge/undersøge om der er noget der henvender sig til mig i jeres annoncer

Jeg er med på, at når man har været her så længe som jeg har, så kender man jo nogle af pigerne og jeg ved derfor hvor jeg IKKE skal kigge, men jeg er sikker på at et par af jer dejlige piger er røget under min radar, netop fordi jeg skal trykke og trykke for at blive klog på om i er i hovedelandet jylland .... eller bare derovre på .... øen :)

God Påske med masser af lir til jer alle!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Admin er ved at kigge på en ny løsning mht. annonceringen.

Læs evt. her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/52379-jamen-jeg-ved-det-jo-godt/?page=2#comment-425663

Men jeg er enig i, at det vil være en forbedring, at område-tagging vil være en god idé. Alternativt skal annonceringsforummet opdeles i underforummer, på samme måde som anmeldelsesforrummet.

Men vi må nok afvente Admin og den nye løsning (som jeg gætter på, vil være en form for integration med Annoncelight...).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er en dårlig ide og har derfor stemt nej. Jeg synes pigerne selv skal have lov at finde ud af, hvad der passer dem bedst. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, 1 time siden:

Jeg synes det er en dårlig ide og har derfor stemt nej. Jeg synes pigerne selv skal have lov at finde ud af, hvad der passer dem bedst. :)

Ikke enig, det kan siges ret så klart, Admin sætter reglerne, ret ind eller også kan man smutte hvis man ikke er tilfreds.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Jeg synes at det er et udmærket forslag. Det vil gøre det lettere og mere overskueligt for potentielle gæster at få et overblik, især da man så kan sortere indlæg på tråde(overskrifter); og jeg formoder at det også vil blive en hjælp for administration med at holde styr på at de reviderede annonceringsregler virker. ;-)

BigDick skrev, for 28 minutter siden:

Ikke enig, det kan siges ret så klart, Admin sætter reglerne, ret ind eller også kan man smutte hvis man ikke er tilfreds.

Den 'argumentation' forstår jeg ikke helt; hvis man er utilfreds med noget hvorfor så ikke gøre opmærksom på det i håbet om at det ændres, det er jo set flere gange at Admin har taget forslag til sig, senest med det 'Politik' under 'Andet', det har da gjort Hyggesnak noget mere hyggelig. Også indførelse af 'Synes godt om'-knappen, som kom efter en afstemning, den har afskaffet utallige indlæg, hvor der blev quoted et alenlangt indlæg og så afsluttet med skribentens kommentar: 'Enig'

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 14 minutter siden:

Jeg synes at det er et udmærket forslag. Det vil gøre det lettere og mere overskueligt for potentielle gæster at få et overblik, især da man så kan sortere indlæg på tråde(overskrifter); og jeg formoder at det også vil blive en hjælp for administration med at holde styr på at de reviderede annonceringsregler virker. ;-)

Den 'argumentation' forstår jeg ikke helt; hvis man er utilfreds med noget hvorfor så ikke gøre opmærksom på det i håbet om at det ændres, det er jo set flere gange at Admin har taget forslag til sig, senest med det 'Politik' under 'Andet', det har da gjort Hyggesnak noget mere hyggelig. Også indførelse af 'Synes godt om'-knappen, som kom efter en afstemning, den har afskaffet utallige indlæg, hvor der blev quoted et alenlangt indlæg og så afsluttet med skribentens kommentar: 'Enig'

Sorry, jeg skulle vist have lavet mit synspunkt lidt mere specificeret, men jeg er enig i det at komme med forslag er en rigtig god ide, det er jo så op til Admin og vurdere om værdien i det foreslåede..

Bemærkningen -  kan man smutte hvis man ikke er tilfreds - var ud fra devisen at er man utilfreds, med det Admin beslutter så er vejen åben.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 42 minutter siden:

Jeg synes at det er et udmærket forslag. Det vil gøre det lettere og mere overskueligt for potentielle gæster at få et overblik, især da man så kan sortere indlæg på tråde(overskrifter); og jeg formoder at det også vil blive en hjælp for administration med at holde styr på at de reviderede annonceringsregler virker. ;-)

Jo men det vil måske give mere arbejde til moderatorene, når pigerne glemmer at skrive stedet i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BigDick skrev, 1 time siden:

Ikke enig, det kan siges ret så klart, Admin sætter reglerne, ret ind eller også kan man smutte hvis man ikke er tilfreds.

BigDick det tror jeg godt, at du ved jeg ved, men skal det holde mig fra at give udtryk for min ydmyge mening? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
sølvpapirshat skrev, Lige nu:

Jo men det vil måske give mere arbejde til moderatorene, når pigerne glemmer at skrive stedet i annoncen. 

Måske i starten. Hvis/når en annonce fjernes, vil det nok hjælpe på hukommelsen i fremtiden, det må vel også være i deres interesse, at ramme den rigtige målgruppe i første forsøg.

Og så mener jeg at med en nye annoncestruktur vil der ikke være grund til at opdele annonceforummet geografisk, dels fordi der vil være færre 'aktive' annoncer, og dels at man så kan søge på interessante områder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
BigDick skrev, 1 time siden:

Bemærkningen -  kan man smutte hvis man ikke er tilfreds - var ud fra devisen at er man utilfreds, med det Admin beslutter så er vejen åben.

Det er jo ikke noget nyt  i det, det bliver altid brugt som argument hvis nogen er utilfredse, og selvfølgelig er det rigtigt. Jeg synes så bare at det virker som om man vil opfordre folk at stikke piben ind og ikke komme med forslag, gode eller dårlige, til forandringer men bare acceptere tingenes tilstand.:oops:

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 9 timer siden:

BigDick det tror jeg godt, at du ved jeg ved, men skal det holde mig fra at give udtryk for min ydmyge mening? 

Nej da, ja det ved jeg, og du sal da selvfølgelig være så hjertelig velkommen til at udtrykke din mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 9 timer siden:

Det er jo ikke noget nyt  i det, det bliver altid brugt som argument hvis nogen er utilfredse, og selvfølgelig er det rigtigt. Jeg synes så bare at det virker som om man vil opfordre folk at stikke piben ind og ikke komme med forslag, gode eller dårlige, til forandringer men bare acceptere tingenes tilstand.:oops:

Der er vi så ikke enige, og det skal vi selvfølgelig heller ikke være, alles meninger og indput er vist lige velkomne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
sølvpapirshat skrev, den 19/3/2016 at 21:54:

Jeg synes det er en dårlig ide og har derfor stemt nej. Jeg synes pigerne selv skal have lov at finde ud af, hvad der passer dem bedst. :)

Synes da ogå det må være en fordel for os GPér at være opdelt så man ved, hvor man skal lede, hvis man søger en
Det vil da spare en del henvendelser fra nogen der vil spørge hvor man er fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, Lige nu:

Synes da ogå det må være en fordel for os GPér at være opdelt så man ved, hvor man skal lede, hvis man søger en
Det vil da spare en del henvendelser fra nogen der vil spørge hvor man er fra

Nu skal i jo være smarte ikke sandt. Når der er lavet en annoncetekst så er det jo bare at poste den samme i de områder som den er gældende for UDEN at ændre i indholdet, så er det imo kun ! annonce.  :)

Udfordre dog systemet. :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...