Hop til indhold
Guest RasmusL

BDSM slaveauktion.

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hey EG :-)

Jeg ved at der er kommet et par anmeldelser fra lørdagens setup afholdt af BDSMpar

Men jeg er simpelhen så begejstret og mærket af oplevelsen, at jeg selv har behov for at komme af med min beretning.

Jeg har en enkelt gang før deltaget i et af deres arrangementer, med så stor succes, at jeg bare måtte deltage igen. Så da jeg så deres opslag med det setup herinde, var der ingen tvivl om at jeg meget gerne ville deltage. 

Vi havde løbende fået info på mail fra KG som styrede arrangementet, om hvordan aften ville forløbe, og om at "Auktionen" bare var med symbolske beløb, for at gøre det mere realistisk.

pigerne som skulle på auktion var

Tøsen
Silke
Mette
Nr. 4

Jeg ankommer til lejligheden med 2 gode venner som også er flittige EG brugere. Lejligheden var en stor, åben, virkelig lækker og meget stil ren lejlighed. 

Vi bliver taget taget i mod med det største smil af Mette som var serverings pige, i frækt sort lingeri, som kom med velkomst drinks. Derefter kommer KG aftens vært og hilser på os og giver en rundvisning i lejligheden

I køkkenet stod tøsen/kokken en fræk lille nips iført strømpe bukser og sort korset og var topløs. 

Op til køkkenet var der 2 stolper. Ved den ene stod 2 tøser på hver deres side af stolpen med ryggen mod stolpen og mod hinanden. De var bundet sammen til hinanden på hænder og fødder rundt om stolpen.

Begge piger var blindfoldet den ene i sort lingeri og den anden i rødt. Det var gramse piger, Som vi kunne gå og nusse lidt om og pirrer. 

Da alle, som skulle spise med var kommet ca 13 styk.  så fik vi en instruktion om hvordan aften ville forløbe, hvad vi skulle være opmærksomme på og lidt praktik info. 

Da der Stadig var lidt tid, til maden var klar. Så røg de 2 gramse piger over på sengen, hvor der så var lidt fri leg med dem. Nogle fyrer gik lidt i gang. Andre gik bare lidt rundt og hygge snakkede.

Efter ca 15 min. Blev de 2 gramse tøser kaldet silke og Nr 4 skiftet ud også var det tøsen og Mettes tur til at få en omgang på sengen. inden maden.

Da KG så melder at maden er klar. Stopper alt leg stille og roligt, folk finder sig til rette ved spise bordet og nogle i sofaerne ved stue bordet. 

Efter maden som bestod af kylling serveret med broccoli og andet grønt stegt i kokos mælk/olie som en dejlig sovs. Blev der bare snakket og slået maver

Så Kom Mette hen og stod mellem Nille og jeg, vi nussede hende lidt mens alle snakkede og nogle stadig spiste. Pludselig siger hun jeg får en ide. Og hun smider sig selv ind midt på bordet til fri pilleri fra alle sider. 

Efter lidt tid, med knalderi og nusseri alle steder, bliver det tid til aftens hovedpunkt "Auktionen" 

Alle 4 piger bliver af KG, kaldt over på sengen, placeret på række med røven i vejret, og kroppen helt ned til sengen. Alle fyre stod så i en halv cirkel rundt om sengen. Vi var på det tidspunkt nået op på 15 fyrer.

Første tøs var silke, hun bliver taget op af sengen, holdt i håret og bliver stillet foran os. Der bliver kort fortalt hvad hun tilbyder. Alm sex med lidt klap i røven. Budene startede på 50 kr og det gik ikke længe, så var hun solgt til første glade køber, Som stolt fik sin tøs over til sig.  

Man kunne fornemme at folk lige skulle lure af hvordan det foregik i første bud runde. så anden gang var folk lidt mere på

Anden tøs var Mette. Hun var ikke til anal, så der blev skrevet -anal over lænden på hende. Hun tilbød lidt hårdere sex med lussinger. Hårde pisk/slag i røv og på ryggen. Spyt på krop ansigtet og munden og kvæler tag. 

Den leg var der lidt mere rift om. Hun blev hurtigt budt op af et par stykker. 2 fyre valgte at slå sig sammen om hende og budet blev så fordoblet, da der skulle tages højde for slidtage mm ;-)

Der blev så sat gang i agten med de første 2 solgte tøser i sengen. Og  de sidste 2 auktioner foregik i sofa området. Hvor de blev udbudt på hver deres sofa. Mere kan jeg ikke fortælle om det, da jeg selv havde travlt med Mette ;)

Efter alle auktioner og tøserne havde afbetalt deres køber med ydelser (ca 20 min ) så var der en hurtigt pause hvor tøserne lige var oppe at stå. Også var der ellers det store fælles gangbang. 

Fælles GB'et foregik i sengen og på en stor madras på gulvet, ved siden af sengen. Der var hele tiden 3 piger in aktion og en som vimsede rundt, hyggede om gæsterne og serverede lidt forfriskninger. 

Folk hyggede sig og snakkede løs på kryds og tværs. når de så havde lyst til at sexe, så røg de over i sengen eller på madrassen. Der var både plads til klask, pisk og helt alm vanilla sex, var der også masser af. Lidt af det hele. Der var til en hver smag.

At se pigernes begejstring og deres glæde i øjnene og det samme hos fyrene var en stor fornøjelse. Både fyre og tøserne fik prøvet ting de ikke havde prøvet før. der blev udforsket på alle tænkelige måder. 

Da kl nåde 12 stoppede vi stille og roligt. Folk tog et sidste bad, fik tøj på, Og satte sig til bordet og hygge snakkede. Der blev stadig pillet lidt her og der ;-)

Efter de ca 7 timer havde jeg fået en masse nye hulbrødre. jeg var 3 ladninger fattigere, men en kæmpe oplevelse rigere. Som ikke kan gøres op i kroner og øre. 

Alt i alt en mega fed oplevelse. Nok det frækkeste og fedeste event jeg har deltaget i. Hatten af for KG som til UG formår at stable sådan et arrangement på benene. Elsker hans tanke gang. Den rammer mine fantasier ret godt. 

Stor tak til de 4 helt fantastiske frække tøser som leverede 110% fra start til slut. Håber at møder jer igen en anden gang. 

Især Nr 4. en dejlig frækkert som matchede mig ret godt på alle måder. 

tak til de 15 flotte fyre ;-) det var en fornøjelse at møde jer. Teamworke med jer og i det hele taget bare være i jeres selskab.

/Rasmus :-)

PS. 
Som Rejse nævner i sin anmeldelse er KG ikke interesseret i et udkast af anmeldelsen inden. Så længe den er diskret på alle måder.

Da alle oplever ting forskelligt og det skal være deltagerens egen oplevelse og syn på arrangementet, og Ikke en utroværdig og redigeret en

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for denne anmeldelse Rasmus

Det er jo lige præcis forskellen på vores anmeldelser, der får flere og flere nuancer frem, og vinkler på en oplevelse som vi var 15 individuelle mænd, der var fælles om at opleve.

Som jeg ser det så bør ingen der deltog, føle at nu er historien fortalt, hvis de har lyst til at skrive deres egen anmeldelse.

Om så 15 anmeldelser, det gør kun den samlede fortælling endnu bedre.

Sådan som fortælle lysten udvikler sig her, er det jeg har efterlyst viljen og lysten til hos flere, når vi deltager i de samme arrangementer.

Det kan se ud til at vi har ramt et plot med dette team af aktive brugere fra Eroguide.dk - lad det ikke forblive en enlig svale, nej lad det tjene til inspiration og efterfølgelse :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rasmus L,

Det var en fornøjelse at læse din beretning, også selvom dette var nok ikke noget jeg ville deltage i.

Mvh Dr X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sådan et arrangement man bare drømmer om og jeg var meget tæt på at melde mig til, detaljer gjorde at jeg afholdt mig og her efterfølgende når jeg læser de skønne beretninger må jeg nok også se i øjnene at jeg er født et par decennier for tidligt til at falde i et med holdet - men dejligt at læse om jeres oplevelser :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bundstokken skrev, for 36 minutter siden:

Det er sådan et arrangement man bare drømmer om og jeg var meget tæt på at melde mig til, detaljer gjorde at jeg afholdt mig og her efterfølgende når jeg læser de skønne beretninger må jeg nok også se i øjnene at jeg er født et par decennier for tidligt til at falde i et med holdet - men dejligt at læse om jeres oplevelser :) 

det må du lige uddybe med født et par decennier for tidligt? :)

Redigeret af okbobobo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad fan ved jeg, er kun 25 :D

Men hvor gammel er du lige? synes der var god spredning på alderen til dette setup og der var plads til alle :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
okbobobo skrev, for 10 minutter siden:

Hvad fan ved jeg, er kun 25 :D

Men hvor gammel er du lige? synes der var god spredning på alderen til dette setup og der var plads til alle :) 

60+ såmænd  :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RasmusL

Vil også sige at der var god spredning. Mit gæt uden at kende folks alder. Er at der var flere i 50'erne og en i 60'erne. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
RasmusL skrev, for 7 timer siden:

Der blev så sat gang i agten med de første 2 solgte tøser i sengen. Og  de sidste 2 auktioner foregik i sofa området. Hvor de blev udbudt på hver deres sofa. Mere kan jeg ikke fortælle om det, da jeg selv havde travlt med Mette ;)

God anmeldelse Rasmus,

Jeg kan supplere med at de 2 sidste auktioner var ret spændende,

Der var 2 piger tilbage Nr. 4 og Tøsen. Fyrene havde nu indset at det var nu eller aldrig... buddene gik i op... 

Jeg var særlig interesseret i Tøsen og havde ventet med at byde indtil hun kom på auktion :D Jeg gik sammen med Mr.C for at fordoble beløbet, 2 fyrer om en pige betyder doble op af beløbet. Budene gik op til 900 kr. Vi tabte dog Tøsen til et par andre fyre, som konstant bød over os :P

Slaveauktionen var en fremragende ide/rollespil, som gav både spænding og humor (vi skulle jo tjekke om slaverne havde gode tænder :P og selvfølgelig skulle de have en god røv) 

Vi vil have flere slaveauktioner, måske skulle vi have en gimp med næste gang - bring out the gimp :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så STORT det her, fedt at der er nogle som gider gøre sig umage med at holde en høj en særdeles høj standard. Ikke uden grund CPH bliver kåret til en af verdens

bedste byer, den ene gang efter den anden......he he. Håber jeg får fornøjelsen en anden god gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
libertybelle skrev, for 39 minutter siden:

Det er så STORT det her, fedt at der er nogle som gider gøre sig umage med at holde en høj en særdeles høj standard. Ikke uden grund CPH bliver kåret til en af verdens

bedste byer, den ene gang efter den anden......he he. Håber jeg får fornøjelsen en anden god gang.

Danskerne er det lykkeligste folk, det er ikke underligt, når vi kan deltage i disse festligheder... hæhæ. Jeg smiler stadig når jeg tænker på slaveauktion-GB-BDSM-oplevelsen :D

Jeg fik lov til at lege med pisk, håndjern og reb :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
RasmusL skrev, den 3/14/2016 at 22:40:

Vil også sige at der var god spredning. Mit gæt uden at kende folks alder. Er at der var flere i 50'erne og en i 60'erne. :-) 

Mit bud er nu, at der ikke var nogen i 60'erne. I hvert fald 8 var i 40-50'erne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...