Hop til indhold
Tip toe

Ingen anmeldelser - Part II: Vil kvinderne modtage kritik?

Recommended Posts

BigDick skrev, for 4 minutter siden:

Nej du,det gør jeg ikke mere, kan godt se at det gik lidt for hurtigt med det indlæg, det skulle have været mere nuanceret. men jeg kan læse at hos nogen er kritik ikke velset. Så bliver de pist.

Når man har fundet guldet så holder man fast i det.

Kanske jeg finder en guldklump mere i Skive, hvem ved - I hope so.  sm155.gif  sm155.gif

Det vides ikke - har da set der er flere muligheder i Skive :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 1 minut siden:

Det vides ikke - har da set der er flere muligheder i Skive :-P

Men KUN 1 Annette6  kiss.gif   sm155.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 1 minut siden:

Forhåbentlig - Uha bare tanken om flere ad slagsen GYS :eek:

Jeg har kun været bange 1 x i mit liv, det var da jeg fik hår på brystet, der var jeg bange for at blive lodden over det hele, så der skal mere end 1 Annette6 til at skræmme mig. Så jeg skulle jo være rimelig sikker i dit selskab. sm155.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, 1 time siden:

Jamen for Søren da
Selvfølgelig skal vi da lytte til, hvordan en kunde gerne vil ha det.
Håber virkelig en kunde vil sige til mig under akten, hvis der er noget han gerne vil eller ha anderledes.
Når han først er ude af døren kan jeg jo ikke ændre på det og så har han måske en følelse af en dårlig oplevelse og det vil jeg virkelig være ked af.

Verden er jo ikke sort og hvid. Han har ikke nødvendigvis fået en dårlig oplevelse. Måske var der intet galt. Han har måske fået en fantastisk oplevelse.... men har muligvis alligevel et personligt fif til pigen, der kunne gør en 100% god oplevelse til en 110% fantastisk oplevelse.

Er det ikke værd at få med i referatet? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 12 minutter siden:

Verden er jo ikke sort og hvid. Han har ikke nødvendigvis fået en dårlig oplevelse. Måske var der intet galt. Han har måske fået en fantastisk oplevelse.... men har muligvis alligevel et personligt fif til pigen, der kunne gør en 100% god oplevelse til en 110% fantastisk oplevelse.

Er det ikke værd at få med i referatet? :D 

Ja da
Så synes I mænd skulle sige det ansigt til ansigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...