Hop til indhold
Tip toe

Skattepenge på glædespiger...?

Recommended Posts

Jeg er ked af det, tøser, men jeg har ikke fået så meget tilbage i skat at det kan fejres med en luksus time.

ikke engang nok til svensk. Med gummi. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er ked af det, tøser, men jeg har ikke fået så meget tilbage i skat at det kan fejres med en luksus time.

ikke engang nok til svensk. Med gummi. :D

Bliver det så en "gør det selv" dag, uden besøg i en HTH butik. :D  :D  Selvgjort er velgjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Får også en del tilbage. Men tror mere de kommer pigerne i Prag til glæde. Der får jeg 3-4 gange mere for pengene :) men mon ikke der også skal besøges en pige her eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Skalde skrev, for 52 minutter siden:

Får 4300 tilbage :-)

Så skal lillemand godt nok forkæles ;-)

 

Får det 4-dobbelte, og der skal dælme være fest for bettemanden. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 5 timer siden:

Får det 4-dobbelte, og der skal dælme være fest for bettemanden. :D

Misundelse er en grim ting.

Så jeg er rimelig grim lige nu. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Tip toe skrev, for 14 timer siden:

Misundelse er en grim ting.

Så jeg er rimelig grim lige nu. :D 

Det kan jeg godt forstå, men jeg kan så også afsløre, at jeg aldrig nogensinde har fået så stort et beløb tilbage før, så pengene sidder lidt løst på mig lige nu. :D

Haha sølvpapirshat - på dine vegne ville jeg ønske, at det var sandt, så du kunne svinge pølsen i vildskab. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 4 minutter siden:

En lidt gammel historie :grin: er fra d. 1. okt. 2012 - kl. 19:24 :wink:

Mon ikke det ville hjælpe på hans syn, hvis han tog nylonstrømpen af hovedet? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

Mon ikke det ville hjælpe på hans syn, hvis han tog nylonstrømpen af hovedet? :D 

For en polak er det sgu lige meget, enten de har en strømpe på hovedet eller ikke, deres syn er sløret af alt det vodka alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får 32699 kr tilbage, men godt nok inklusiv fuld håndværkerfradrag.

Samtidig skylder jeg firmaet en månedsløn fra da jeg blev ansat, som vi fik udbetalt fordi at vi er bagudlønnet.

De penge skylder vi til den dag vi fratræder, og i værste fald får jeg ikke min sidste månedsløn, hvis vi taber et igangværende udbud, og jeg som følge heraf må fratræde.

( jeg har så også været i den situation, hvor jeg kunne have valgt at betale den månedsløn siden jeg blev ansat, men det har jeg ikke gjort )

Det har jeg også råd til, men om jeg kan bruge de penge jeg får tilbage i skat eller ikke, afhænger i høj grad af om jeg bliver arbejdsløs, eller om jeg stadig har et arbejde efter at udbuddet er afgjort.

Kommer jeg på dagpenge, er det ikke piger pengene skal bruges til, så slår jeg helt bak på forbruget og holder opsparingen i reserve.

Men lykkes det mig endnu en gang at overleve en udbudsrunde, med et job i behold, kan jeg da overveje at bruge lidt ekstra på vores meget dyre hobby.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde jeg fået et større beløb tilbage, var det nok gået til en time hos Chantall. Stedet er i den dyre end af skalaen, men ikke desto mindre på listen over try-before-you-die.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...