Hop til indhold
Gæst

GANGBANG i Vejle torsdag den 17. marts med 36 årig velskabt DANSK brunette - analsex, sex uden kondom

Recommended Posts

Guest gppigen97
reknas skrev, den 16/3/2016 at 14:14:

Utroligt hvad man gør for at tjene penge på piger, sidt var det en 18 årig pige der skulle servicere mænd uden kondom, og nu lovprisninger om sit eget setup og arrangement, kender mandens grådighed ingen grænser, han burde være udelukket på livstid.

 

jeg kender til gb peter og hans arrangementer og ved han tjener mange penge på det først gb han laver, tager han 35%  af pigens indtjening og hvis han laver flere gb med den samme pige stiger hans pris ang % så bliver den større og større

og ved at han skal holde et her den 12 maj igen

reknas skrev, den 17/3/2016 at 09:06:

GB Peter er en skrupelløs alfons, han er d.d. anmeldt af bruger på euroguide til Skat med oplysninger om hvor disse event afholdes, de var ikke underligt glade for anmeldelsen, da de åbenbart havde fået flere henvendelser om manden.

Godt initiativ, syntes godt om GB hvor pigen selv klarer økonomien, bryder mig ikke om disse personer der tvinger 18 årige piger ind til GB event de overhovedet ikke kan overskue.

jeg må nok være enig med dig.. han har ingen samvittighed når det kommer til penge og han laver ikke et gb med en pige før han har prøvet køre hende

så meget ved jeg da..

og det med at det er 18 årig pige.. det er jo noget som hun selv bestemmer jo hun er jo ikke tvunget til noget jo

Redigeret af gppigen97

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...