Hop til indhold
Gæst

GANGBANG i Vejle torsdag den 17. marts med 36 årig velskabt DANSK brunette - analsex, sex uden kondom

Recommended Posts

Du har ret Trofast :-) det bliver ikke ret meget bedre , ikke mange når op på siden af hende.......men der er trods alt andre der også kan deres kram og giver oplevelser på højde med hende.

Jeg prøver i hvert fald og ser om ikke jeg får tiden til at møde op ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 7 timer siden:

Du har ret Trofast :-) det bliver ikke ret meget bedre , ikke mange når op på siden af hende.......men der er trods alt andre der også kan deres kram og giver oplevelser på højde med hende.

Jeg prøver i hvert fald og ser om ikke jeg får tiden til at møde op ;-)

Selvfølgelig er der andre, der kan deres kram, der er masser af dejlige piger - Julie er bare MIN favorit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Tja Julie ER noget specielt og helt klart i min top 3 .. Så jeg arbejder i øjeblikket på højtryk for at få arrangeret møder, så jeg kan slippe afsted i et par timer :-)

sidst .. Der gik hun vildt til den ... Så håååååber jeg kan komme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, for 11 timer siden:

Tja Julie ER noget specielt og helt klart i min top 3 .. Så jeg arbejder i øjeblikket på højtryk for at få arrangeret møder, så jeg kan slippe afsted i et par timer :-)

sidst .. Der gik hun vildt til den ... Så håååååber jeg kan komme ;-)

Når du skriver at hun gik vildt til den sidste gang, så er jeg helt overbevist om, at hun virkelig selv nyder hvert minut

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 33 minutter siden:

Det er 100 % at hun nyder hvert et minut :-D hun har været 100 % på.de gange jeg har deltaget.

det er det der gøre forskellen på "God" og "Topklasse"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

fandens nok... I må nok klare jer uden mig drenge - kommer desværre til at Rejse til London i morgen og kommer næppe hjem før torsdag aften - så rigtig god fornøjelse til alle jer der kommer afsted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Du forstår da at planlægge dine rejser skidt .. Men så bliver der bare mere af den frække tøs til os andre ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, for 2 timer siden:

Du forstår da at planlægge dine rejser skidt .. Men så bliver der bare mere af den frække tøs til os andre ;-)

Det er sgu ikke lige mig selv der står for planlægningen af denne tur - så havde den kommet til at vente ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er blevet opmærksomme på, at GP-Peter og Trofast er én og samme person. Så det er altså arrangøren, der udgiver sig som deltager. Og har kommenteret med to profiler i de samme tråde om Vejle-gangbangs i lang tid. Det er ikke tilladt på Eroguide. Begge profiler har derfor fået en måneds tænkepause.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Ledvogter , efter alle de gange jeg har deltaget i GP-Peters Gangbang og haft en del snakke over en kop kaffe om mangt og meget og selv syntes jeg er en god menneskekender , vil det overraske mig meget hvis det du skriver her er rigtigt " syntes du skal tjekke op på det en gang til , da jeg næppe tror det kan være sandt "

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må man spørge ?

Må man have 2 profiler på Eroguide?

Hvis ja, hvad er grunden til det ?

Hvis nej, Hvorfor har i så ikke lukket mindst en af de 2 omtalte profiler permanent?

 

Jeg tror faktisk på det er samme person. Jeg har længe lagt mærke til at Trofast KUN skriver i tråde om GB - Peters arrangementer.

Han siger han glæder sig og melder sig til, men læg mærke til at han også meget tit skriver at han pludselig skal ud og rejse, ca. 2 dage før det hele sker. Det er sket mere end en gang :)

Han Har altid fyldt trådene med de mest ligegyldige bemærkninger, bare for at holde dem i toppen. Det har været tydeligt længe, ikke?

Jeg har også selv været til disse arrangementer, men har aldrig mødt Trofast, er der andre der kan sige de faktisk har mødt ham ?

 

Det var forøvrigt rigtig fine arrangementer, jeg kommer bestemt igen, Trofast eller ej :P

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Utroligt hvad man gør for at tjene penge på piger, sidt var det en 18 årig pige der skulle servicere mænd uden kondom, og nu lovprisninger om sit eget setup og arrangement, kender mandens grådighed ingen grænser, han burde være udelukket på livstid.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har selv deltagtet en enkelt gang og det var nu udemærket. Men ja synes også at lade en 18 årig lave gangbang er lige lovlig langt ude. Men nok om det var der nogen der deltog i dag som kan komme med en beretning om hvordan det var ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er flere anmeldelser af arr. var ikke selv med, men iflg. loge broder der var med, brød pigen sammen undervejs, da en fyr var hensynsløs ved anal indtrængen, det blev klaret med en sodavand til pigen, og så blev hun sendt ind igen, der var jo kommet nye kunder til.....

Hvis dette event genopstår melder jeg ham til politiet for rufferi, og økonomisk udnyttelse til eget formål.

Det er simpelthen så usmageligt at man savner ord. Tænk at overtale en ung pige til den slags, at andre spiller hasard med deres liv, blander jeg mig ikke i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 3 timer siden:

Der er flere anmeldelser af arr. var ikke selv med, men iflg. loge broder der var med, brød pigen sammen undervejs, da en fyr var hensynsløs ved anal indtrængen, det blev klaret med en sodavand til pigen, og så blev hun sendt ind igen, der var jo kommet nye kunder til.....

Hvis dette event genopstår melder jeg ham til politiet for rufferi, og økonomisk udnyttelse til eget formål.

Det er simpelthen så usmageligt at man savner ord. Tænk at overtale en ung pige til den slags, at andre spiller hasard med deres liv, blander jeg mig ikke i.

ØØhh kan vi få noget fra de der virkelig har deltaget. Et rygte i 1 eller 2 led kan man ikke bruge til noget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 15 timer siden:

Må man spørge ?

Må man have 2 profiler på Eroguide?

Man kan oprette alle de profiler man har lyst til. Men profilerne må ikke optræde i den samme tråd og bakke hinanden op. Det er den regel, GB-Peter har overtrådt, groft og i lang tid. Vi var bare ikke opmærksomme på det, før vi fik en anmeldelse.

-Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

GB Peter er en skrupelløs alfons, han er d.d. anmeldt af bruger på euroguide til Skat med oplysninger om hvor disse event afholdes, de var ikke underligt glade for anmeldelsen, da de åbenbart havde fået flere henvendelser om manden.

Godt initiativ, syntes godt om GB hvor pigen selv klarer økonomien, bryder mig ikke om disse personer der tvinger 18 årige piger ind til GB event de overhovedet ikke kan overskue.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reknas,

De beskyldninger du kommer med tyder på at du har inside viden.

Har du beviser for at hun blev tvunget ?

Hun skrev jo. selv her på forummet ?

Dansk injurielovgivning siger jo at den udfarende skal kunne bevise sine påstande.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde ellers svoret at jeg aldrig ville blande mig i tråde i dette forum, hverken de tråde der omhandler mig eller andre, men når der sker uret så føler jeg mig alligevel nødsaget til det. Jeg bliver simpelthen så forarget når folk blander sig i noget de ikke har indsigt i! Nu har jeg jo lavet en del GB i samarbejde med Peter og lad mig lige slå fast Peter er hverken grådig, grisk eller på nogen som helst anden måde en skidt fyr! Han har ikke tvunget nogen til noget, heller ikke Mille. Han bruger faktisk ret meget krudt på at sikre sig de piger han arbejder med er 100% klar til opgaven. Han udnytter på ingen måde nogen og er på alle måder fair og omsorgsfuld. Derudover er trofast og Peter ikke samme person da trofast har besøgt mig flere gange og det er ikke Peter! 

Når alt det er er slået fast vil jeg selvfølgelig lige takke for de søde og pæne ord jeg får med på vejen, det er altid rart at blive værdsat;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke teknisk muligt for administrator(erne) at identificere evt. bruger eller flere bruger fra den samme ip-adresse - også hvis man har forsøgt at sløre ip-adressen  ved hjæp af dynamiske ip-adresser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
reknas skrev, den 16/3/2016 at 15:03:

Der er flere anmeldelser af arr. var ikke selv med, men iflg. loge broder der var med, brød pigen sammen undervejs, da en fyr var hensynsløs ved anal indtrængen, det blev klaret med en sodavand til pigen, og så blev hun sendt ind igen, der var jo kommet nye kunder til.....

Hvis dette event genopstår melder jeg ham til politiet for rufferi, og økonomisk udnyttelse til eget formål.

Det er simpelthen så usmageligt at man savner ord. Tænk at overtale en ung pige til den slags, at andre spiller hasard med deres liv, blander jeg mig ikke i.

wow inden i snakker for grimt om GB-Peter, valgte JEG selv at gå igang igen, jeg blev overhovedet ikke presset på noget tidspunkt, jeg blev faktisk spurgt flere gange af Peter om jeg ville stoppe hvor jeg sagde nej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...