Hop til indhold

Recommended Posts

Guest jsp
jsp skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er en dårlig købmand, det billigste jeg har opnået er 1700,-, mit problem er at det er den blå violette der overtager styringen,

og der er sku også ok :grin: :razz: :shock:

Må lige rette mig selv havde en til 1500,- i forgårs jeg er ved at lære det :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu med lidt erfaring vil de fleste over 30 gå med til 1000kr for en tur.

Ved ikke med de ungepiger, dem søger jeg ikke så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har indtil videre betalt:

1500 - en times tid med ganske ok sex, hos en pige som dog lod til at være lidt proff)
2000 - ca. 2 timer, hvor i startede med lidt hyggelig snak og drinks i hotellets bar, og så vild sex på værelset bagefter. Eneste gang jeg har oplevet et kondom som sprang under akten, så hovedet var helt fri da jeg hev ham ud :D
2500 - ca. 3 timer hyggelig date og sex med mega lækker tøs der også havde noget mellem ørerne.
3000 - for en tre-kant med 2 unge piger på hotel (1500 til hver).

Alle pigerne har været under 30.

Ja, det er dyere end når man besøger profferne, og selvom jeg da gerne vil betale mindre, har jeg svært ved at få mig selv til at prutte om prisen med de tøser. Jeg tror de får så mange henvendelser at det er sælgers marked, og jeg vil jo helst ikke skræmme dem væk ved at være for nærrig. Hvis man bare vil have noget billig sex, så er der andre steder det kan findes.

Men det vil da være fedt, hvis vi var mange der begyndte at presse prisen nedad, så de ikke bare kunne hoppe videre til en der vil betale mere ;-)

Redigeret af Chefkokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billigste oplevelse var en lidt overvægtig 18-19 årig pige i København NV, som jeg havde sex med en gang imellem - altid uden kondom. Hun SMS'ede et par gange og spurgte om jeg ikke kom forbi. Efter et par gange kunne jeg have fået det gratis.

700-1500 til smuk, sød asiatisk studerende i starten af tyverne. Når jeg bliver mødt om krav om 1500 og der over, forsøger jeg følgende finte med pigerne: Jeg forklarer dem, at det på alle måder er en dårlig ide kun at gøre for pengenes skyld. Ved at sænke prisen lidt får hun - argumenterer jeg - mulighed for at vælge den helt rigtige Sugar Daddy. Osv. Det virker nogen gange. Jeg tilføjer også, at jeg personligt helt ikke vil have sex med kvinder som kun er økonomisk motiveret. Og det er ikke en finte, det er sådan jeg har det med det her game.

3000 til yngre, smuk asiatisk kvinde med overdrevent store bryster og den lækreste f.... jeg har været i kontakt med i mange år. Fik forhandlet hende ned til 2000. Mit argument er, at det også er til deres fordel. Jeg betoner at jeg er nem at lave aftaler med på alle tider af dagen, og de ved repeat business (med mig) reducerer risikoen for at løbe ind i en problematisk eller klam person.

1000 fast (efter 2000 første gang) til sygeplejerske studerende. Hun sagde uden videre ja til prisreduktion.

I et par tilfælde er det lykkedes mig, at skubbe det økonomiske aspekt helt ud af legen. I det ene tilfælde med en ret ung kvinde. I det andet tilfælde med en kvinde i slut tyverne med et mindre barn. I begge tilfælde var de interesseret i relationen og sex. Finten her er, at identificere de kvinder som rent faktisk tænder på dig og som nyder selskabet. Man kan dog stadig give gaver eller mindre beløb, men helt på en måde så det ikke falder lige sammen med sex.

Jeg er omkring de halvtreds, almindelig af udseende som der står i efterlysninger. Normalvægtig. Gennemsnitlig på de fleste måder.

I alle tilfælde var det uden kondom. Overraskende mange piger er med på den. Jeg vil dog sige, at der er en relativ stor risiko for, at man får klamydia, da sygdommen er meget udbredt blandt yngre kvinder.. 

Redigeret af bighead
Tilføjet oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig med Bighead. 

Jeg får tit gratis sex.

Jeg skriver til pigen at første gang er et kemitjek uden penge  hvor vi ser hinanden an. Hvis de så er tændte og vil knalde. ....viola! 

 

Eller invitere på dyr restaurant og siger at jeg jo så giver dem mulighed for en kulinarisk oplevelse som de ikke ville have råd til og at de så siger tak for mad i soveværelset! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er helt enig med Bighead. 

Jeg får tit gratis sex.

Jeg skriver til pigen at første gang er et kemitjek uden penge  hvor vi ser hinanden an. Hvis de så er tændte og vil knalde. ....viola! 

 

Eller invitere på dyr restaurant og siger at jeg jo så giver dem mulighed for en kulinarisk oplevelse som de ikke ville have råd til og at de så siger tak for mad i soveværelset! 

 

Det skal prøves :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg løb lige på en, som gudhjælpemig mente, det var normalt at forvente, at få 2-3000 kr. for at tage ud at spise og snakke, uden at der skulle ske noget.
Det gjorde hendes veninde nemlig jævnligt med den samme mand.

 

Er der seriøst folk, der smider sådan med pengene, bare for at få en at snakke med? Det lyder jo helt sindssygt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle har bare for mange penge.

Fik senest tilbudt en hurtig omgang i et solcenter for 2000, næh tak du. Jeg kan få det vildeste knald for 1500 og i 2 timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugernavn skrev, for 8 timer siden:

Jeg løb lige på en, som gudhjælpemig mente, det var normalt at forvente, at få 2-3000 kr. for at tage ud at spise og snakke, uden at der skulle ske noget.
Det gjorde hendes veninde nemlig jævnligt med den samme mand.

Er der seriøst folk, der smider sådan med pengene, bare for at få en at snakke med? Det lyder jo helt sindssygt :D

En psykolog koster vel ca. det samme/time - så hvorfor ikke finde en psykolog, der er ung, køn, slank og velklædt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, den 25/3/2016 at 07:55:

Jeg er helt enig med Bighead. 

Jeg får tit gratis sex.

Jeg skriver til pigen at første gang er et kemitjek uden penge  hvor vi ser hinanden an. Hvis de så er tændte og vil knalde. ....viola! 

 

Eller invitere på dyr restaurant og siger at jeg jo så giver dem mulighed for en kulinarisk oplevelse som de ikke ville have råd til og at de så siger tak for mad i soveværelset! 

 

betaler de selv for maden på restauranten og hopper i kanen med dig bagefter, uden at de får noget for det. Ellers kan man vel næppe kalde det gratis:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, for 14 timer siden:

Jeg betaler selvfølgelig for mad. 

Jeg er ikke nærig. 

Jeg er gentleman :-)

så er det jo ikke gratis;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har af et par omgange kunnet aftale aften med overnatning på hotel, incl lækker mad og 1500 kr i lommepenge - og så har det været aldersgruppen 30-40 år

Jeg tror at dem der ligger 18-25år ofte er en hel del dyrere

Men jeg foretrækker bestemt også faste månedspriser - både fordi at det er billigere, og der er nærmere ægte kæreste-oplevelser...  med de rette kan man aftale 3.000kr/måned - med ubegrænset antal overnatninger sammen....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...