Hop til indhold

Recommended Posts

Guest jsp

Jeg har betalt fra 1700,- som det billigste til 3000,- som det dyreste alt m. Super fransk og samleje u gummi ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kommer an på om man gå efter danske eller udlandske piger. Der kan være en del prisforskel da de udlandske piger skal have penge i kassen så de har lave priser for at få så mage kunder igennem som muligt på en dag. De danske piger der ikke lever af det har oftest højre priser og bedre service hvor man ikke er nr. 10 i køen den dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skalde

Har prøvet 700 som det billigste. 

1500 som det dyreste, hvilket så var for en hel nat :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Fra gratis til 3000kr for en aften og nat er, hvad jeg har været ude i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for inputs ..

Er blevet tilbudt 2 timer for 3000 i første brev :-)

En latina, og formentlig proff. Syns det var liiiige i overkanten. Eller er det bare mig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Klart i overkanten - mit leje ligger fra 1.000  til 1500 kr. Plus evt udgifter til middag, vin mm... 1000 er svært men muligt med enkelte når der er tale om det kun er sex og ikke i længere tid... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
bendtjan skrev, 1 time siden:

Hvad er det?

Det er en chat-app, som du kan installere på din telefon eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt én sd og betalte 1500kr for det lækreste knald jeg kan huske i umindelige tider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
UerfarenM skrev, for 6 timer siden:

Det er en chat-app, som du kan installere på din telefon eller lignende.

Tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Undercover skrev, den 9/3/2016 at 22:42:

Er blevet tilbudt 2 timer for 3000 i første brev

Jeg betaler kr. 1500,- + lidt brænde for 2 timer hos min nogenlunde faste sugardater på ca. 40 år, hvor vi enten starter eller slutter med lidt kaffe og en hyggelig sludder.

De lidt yngre piger kan måske kræve - og få lidt mere, men de er altså også lidt mere flyvske, mere uerfarne og upersonlige - men jeg har ligesom sat mit limit til kr. 1500,-/2 timer - starter dog med at skrive at jeg godt vil tilbyde kr. 1000,-/2 timer, da de ikke proff, sjældent vil ligge direkte ud med en pris - og dem der forlanger mere, kan du bare undlade at gå videre med. Jeg havde f.eks en der skrev at hun havde fået et andet bud på kr. 2200,- for 1 time, om jeg ikke ville byde højere?  - hvorpå at svarede at det var da et tilbud hun skulle skynde sig at tage imod - siden hørte jeg heldigvis ikke mere fra hende :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tilbud liggende på hhv 700,1000,1200 og 1700 - den dyreste er ubetinget den flotteste. Men flot er jo ikke det samme som "knalder godt"

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 21 timer siden:

Det er en chat-app, som du kan installere på din telefon eller lignende.

Vel kun hvis man har en af de nye smartass telefoner :wink: :grin::grin::grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Arne Jensen skrev, 1 time siden:

Vel kun hvis man har en af de nye smartass telefoner :wink: :grin::grin::grin:

Nye og nye. Det fungerer da både på min ældgamle Sony Xperia Z1 Compact og på min nye telefon. :D:D

 

Jeg bruger dog ikke personligt kik, men har brugt mail og sms i ret stor stil, og det sidste burde da også virke på din middelaldertelefon med håndsving. :P:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit prisleje har ligget mellem 400,- og 1500,-

Jeg søger ofte en fast så prøver at lave aftaler om et fastbeløb om måneden f.eks 3-4000kr og ønsker at ses 4-6 gange om måneden.

At lave faste månedsaftaler er lykkes mig at lave med 4 piger over det seneste 1,5 år, nogle holder korttid andre har kørt i flere måneder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er blevet tilbudt en aften (Max 4 timer) til 20.000,-, som jeg takkede pænt nej tak til og ned til omkring omkring 1.500,- for en nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
PrinceCharming skrev, for 29 minutter siden:

Jeg er blevet tilbudt en aften (Max 4 timer) til 20.000,-, som jeg takkede pænt nej tak til og ned til omkring omkring 1.500,- for en nat.

Det var dælme ellers noget af et tilbud det første. Mon hendes fisse er lavet af guld eller noget? :D:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jeg er en dårlig købmand, det billigste jeg har opnået er 1700,-, mit problem er at det er den blå violette der overtager styringen,

og der er sku også ok :grin: :razz: :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...