Hop til indhold
Taxamike

ny og nervøs

Recommended Posts

Han skriver:

Taxamike skrev, den 3/3/2016 at 09:42:

men jeg er nervøs for sygdomme er godt klar over at man jo kan have sex med kondom og så skulle det jo være klaret 

og det vil jo også være fint men en af mine helt store drømme /fantasier er at få et blow job hvor jeg kommer i munden 

meget gerne med slug og det bliver jo svært med gummi

Så det er nok mega-fransk der tænder ham. Og det er stadig min påstand at risikoen for at han skulle blive smittet er ret lille. Mit råd vil være at gøre det lige efter at hun har fået sin menstruation, så kan han nå at få en test inden de kommer til at dyrke sex igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Han skriver:

Så det er nok mega-fransk der tænder ham. Og det er stadig min påstand at risikoen for at han skulle blive smittet er ret lille. Mit råd vil være at gøre det lige efter at hun har fået sin menstruation, så kan han nå at få en test inden de kommer til at dyrke sex igen.

Hvad så hvis hun afviger fra mønstret ? og  har lyst til sex inden hans test ?  Så skal han til at afvise hende.... 

Hvis der er noget der bringer kvinder på sporet af "ulykker" - så er det hvis en mand siger nej til sex...  just saying :)

Men dit forslag er da en måde... det kræver bare at Mike skal være heldig med alle faktorer før dit forslag spiller :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 24 minutter siden:

Hvad så hvis hun afviger fra mønstret ? og  har lyst til sex inden hans test ?  Så skal han til at afvise hende.... 

Hvis der er noget der bringer kvinder på sporet af "ulykker" - så er det hvis en mand siger nej til sex...  just saying :)

Men dit forslag er da en måde... det kræver bare at Mike skal være heldig med alle faktorer før dit forslag spiller :) 

Jamen så er der jo kun en risikofri ting at gøre, nemlig helt at lade være med at være utro. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Jamen så er der jo kun en risikofri ting at gøre, nemlig helt at lade være med at være utro. ;) 

 

eller bare droppe den variant der bringer konen i risiko...  alt andet kan han da sagtens hygge sig med... 

sådan er livet...nogle ting kan man få uden videre... andre ting der må man ofre noget for at få det ....  der er frit valg på alle hylder men nogen ting har bare en høj pris hvis man stadig skal være en ordentlig (ægte)mand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 43 minutter siden:

eller bare droppe den variant der bringer konen i risiko...  alt andet kan han da sagtens hygge sig med... 

sådan er livet...nogle ting kan man få uden videre... andre ting der må man ofre noget for at få det ....  der er frit valg på alle hylder men nogen ting har bare en høj pris hvis man stadig skal være en ordentlig (ægte)mand

Vælger manden at være konen utro uden hun ved det, så er det løb kørt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 46 minutter siden:

eller bare droppe den variant der bringer konen i risiko...  alt andet kan han da sagtens hygge sig med... 

sådan er livet...nogle ting kan man få uden videre... andre ting der må man ofre noget for at få det ....  der er frit valg på alle hylder men nogen ting har bare en høj pris hvis man stadig skal være en ordentlig (ægte)mand

Begge varianter kan bringe konen i risiko, der er ALTID en risiko for at blive smittet med en STD når man dyrker sex, spørgsmålet er hvor stor risikoen er.

Men jeg er da enig, man bør helt undlade utroskab hvis man vil være den perfekte ægtefælle. Så er der tilsyneladende bare ret mange der ikke stræber efter perfektion her ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 3 minutter siden:

Begge varianter kan bringe konen i risiko, der er ALTID en risiko for at blive smittet med en STD når man dyrker sex, spørgsmålet er hvor stor risikoen er.

Men jeg er da enig, man bør helt undlade utroskab hvis man vil være den perfekte ægtefælle. Så er der tilsyneladende bare ret mange der ikke stræber efter perfektion her ;)

 

Jo da - den ene variant (din)  er bare ikke så synderlig relevant for mændene her på EG....

jeg er absolut ikke enig i man skal undlade sex med andre (det du kalder utroskab) - jeg er stor fortaler for polyseksualitet og alle der har mødt mig ved hvor meget jeg går op i at dyrke sex med fremmede :)

....  jeg er bare ikke fortaler for at gøre det på en måde der ØGER risikoen for at gøre hinanden syge i tilgift :) og ikke mindst - skade den man elsker fysisk.... 

 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 1 minut siden:

Jo da - den ene variant (din)  er bare ikke så synderlig relevant for mændene her på EG....

jeg er absolut ikke enig i man skal undlade sex med andre (det du kalder utroskab) - jeg er stor fortaler for polyseksualitet og alle der har mødt mig ved hvor meget jeg går op i at dyrke sex med fremmede :)

....  jeg er bare ikke fortaler for at gøre det på en måde der ØGER risikoen for at gøre hinanden syge i tilgift :) og ikke mindst - skade den man elsker fysisk.... 

 

Er du ikke inderst inde også en fortaler for at man kun gør det hvis man er åben overfor sin partner om det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Er du ikke inderst inde også en fortaler for at man kun gør det hvis man er åben overfor sin partner om det?

hvordan folk lyver for hinanden blander jeg mig ikke i.... og AT de gør det .... tja... hvis man vil gøre livet svært for sig selv må man jo gøre det.... 

men ville jeg selv gøre det - aldrig... jeg ville bare sige det til min mand....  ligesom med alt andet.... og så måtte vi tage debatten 

al den der løgn og løgnagtighed og uærlighed - det kan jeg (man) ikke bruge til en skid 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Jasmin skrev, for 2 timer siden:

fabelagtig eskalering Bear.... det sikre valg er ikke at være utro.... blahhhhhh ....  men Eroguide er nu engang for mænd der har VALGT at være utro - så skal vi ikke holde os til den forudsætning...  så snakker vi allesammen om det samme... 

Jeg vil lige nævne, at nogle af os aldrig kunne finde på at gå til en GP eller være sammen med en anden, hvis vi har en partner derhjemme, og derfor synes jeg, at generaliseringen, om at alle der finder vej herind har besluttet sig for at være utro, er upassende. ;)

 

Til emnet generelt så fatter jeg ikke, at det hele tiden skal op og vendes. Folk der absolut vil bolle uden gummi gør det, uanset hvor ofte andre folk argumenterer imod det og for faren ved det. Min holdning er klart, at folk er voksne mennesker og må tage ansvar for eget liv, så den evigt tilbagevendende diskussion om emnet tjener absolut intet formål i mine øjne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 33 minutter siden:

hvordan folk lyver for hinanden blander jeg mig ikke i.... og AT de gør det .... tja... hvis man vil gøre livet svært for sig selv må man jo gøre det.... 

men ville jeg selv gøre det - aldrig... jeg ville bare sige det til min mand....  ligesom med alt andet.... og så måtte vi tage debatten 

al den der løgn og løgnagtighed og uærlighed - det kan jeg (man) ikke bruge til en skid 

Jeg er principielt ikke uenig i ovenstående, men jeg må nok også erkende at en (efterhånden meget sjælden) gang imellem så overvinder kødets lyster mine principper på det område.

Og sådan har de fleste det i virkeligheden nok.

Og så bilder jeg mig selv ind at besøg hos en GP er mindre utroskab end at have en affære, da der ikke er følelser involveret. Pudsigt nok har jeg en klar fornemmelse at min kone mener det modsatte (af en eller anden grund som jeg ikke helt forstår ;) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 7 timer siden:

det du skriver med blåt kan vel reelt oversættes til i praksis at overvinde sig selv (gøre vold på sig selv) for at undgå noget der er endnu værre :(:(:( 

 

Lad os sige at parterne snakker om det.... Mike vil gerne have mega .... blow med slug...  og vi må gå ud fra at konen ikke vil siden Mike er landet herinde!! 

med mindre konen vil gøre det selv - så ligger Mikes ønsker i en risiko-zone....  så det er virkelig pest eller kolera for konen hvis det er hende imod at gøre det selv... så skal hun enten acceptere en risiko for at blive syg eller også skal de tage nogle meget brede forholdsregler for deres sexliv efterfølgende (det er jo nok det smarteste her) 

Du kan i det blå afsnit godt advokere for at konen kan afværge risikoen for at Mike bliver syg... ved at gøre noget hun virkelig ikke har lyst til....  men prøv lige at se på hvad det er du advokerer for i et stort perspektiv

Er det ok at bede en partner gøre noget vedkommende virkelig ikke bryder sig om for at UNDGÅ en risiko for at blive smittet med en sygdom - når risikoen slet ikke var der til at begynde med??? 

Tilgiv mig - men i min verden er det fuldkommen bagvendt...... det er et fuldkommen urimeligt forlangende af en partner...  uanset køn og uanset om vi snakker sex eller noget som helst andet emne.... det mener jeg faktisk ikke man har ret til at forvente/forlange... 

man kan spørge og håbe på en fantastisk partner der siger ok til en fandens masse forholdsregler bagefter...  men at forvente/forlange det... det synes jeg ikke er ok i dette tilfælde....

hvis man får et nej - så synes jeg absolut ikke man som partner har ret til at bryde den tillid og bare gøre det alligevel. Så må man tage en bredere konsekvens hvis det er det værd.. 

Can't have your cake and eat it too.....så må man altså vælge og prioritere hvad der er vigtigst her i livet... 

 

Kære Jasmin:)

Jeg har været herinde nogle år efterhånden og lært dig "at kende" som en meget ansvarsbevidst - karakterfast - konsekvent  kvinde:) - og det kan du være stolt af og din mand være glad, - -   og så er du stædig ;):);) . Jeg synes også du er lidt "farvet" i dit syn fra dit erhverv - det er så sandelig forståeligt og helt fair enuogh.

"Den vigtigste person i vores liv - er os selv - hvem de næste er ved den enkelte selv.  Det eneste man skal være i sit liv er, at være ansvarlig overfor sig selv

Og denne sætning var meget generelt ment for det der hedder parforhold/ægteskab :

I største parten af de spørgsmål vi stiller os selv gennem livet, i forhold til vores hver især mellem menneskelige relationer - der kender vi jo godt svaret på forhånd  - og vi kender også svarene på de spørgsmål vi ikke kan lide at stille !!!

det du skriver med blåt kan vel reelt oversættes til i praksis at overvinde sig selv (gøre vold på sig selv) for at undgå noget der er endnu værre :(:(:( 

Nej, - og igen generelt ment, intet skal overvindes så meget, at det er vold på sig selv!!!!  - aldrig; . men jeg ved også at livet generelt ustandselig er konfliktfyldt (alle konflikter er = uopfyldte behov!!!!!)  - valg og konsekvens  - valg og konsekvens - valg og konsekvens - - - kompromis - kompromis ---- give og tage - det muliges kunst - og videre. Hvis det ikke er muligt at løse en konflikt, så fortsætter helved!!!        -     det ved jeg, - og det ved du også Jasmin:):)     -  og sådan er parforhold/ægteskab også -man ejer heller ikke hinanden - og et godt Nikita Darling udtryk : man kender kun andre "til tænderne" - ja det er rigtigt

Mike og konen - hun har tilsyneladende sagt NEJ, og så er det havnet der, hun har foretaget et valg - han er måske også ved at tage et valg - de kan også sammen lave et valg .

Og jeg har ikke i dette sagt at hun skal bøje sig, ej heller at han ikke skal søge en anden græsgang - ej heller at han skal udsætte sig og sin kone for en gang snask  - - -  valg og valg og valg --------- GPér:wub: tager jo også et valg - med eller uden gummi.

At være et menneske på kloden er et hårdt liv på mange måder.

Og til sidst : det er med blowjob har sig selv haft heeeelt inde på´livet !?!?!?  - ja jeg bryder mig ikke selv om det, altså få en gang fransk heller ikke af min x kæreste/kone. Jeg levede med det og det gjorde hun også tilsyneladende - og har hun givet andre mænd hun har mødt et blowjob, så er det OK med mig:) - jeg var desværre som hendes ægtemand ikke i stand til det;) -  dog har jeg ikke noget imod at give pigerne et lickjob.

Til sidst for lige måske at provokere dig lidt, så sagde jeg meget tidligt i vores parforhold til hende, at fristelser er til for at blive taget, hvis du derude "i samfundet" løber ind i noget fremmed pik - så knepper du bare, og da hun skulle på 2 ugers studietur til Grækenland: - græske strandgigoloer er til for at du knepper dem - ja det sagde jeg sgu !!:P  - -  jeg havde en lille fræk grisebasse (uden gummi) i min frække kone:wub:, og havde hun som følge af min holdning til frit sex for hende,  givet mig et eller andet snavs - så havde jeg da selv været udenom det.

Det kan godt være du synes jeg jeg er meget frisindet eller meget large eller dristig eller uden fordomme eller --  men sådan er jeg altså - og svær at forage når det drejer sig om udenom sex.

Husk : - rigtige piger rider hver dag.

Mange hilsner

Nyder livet       og en fræk partner; men der er fandeme langt imellem "snapsene" 

 

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Kære mand det jo ik forbudt at have lyster og være nysgerrig. Men på mig virker det som om at du ska forsøge at forføre din kone noget mere på en øm og skøn måde. Har du af hjertet lyst at prøve kræfter i denne branche vil jeg som Jasnin udtaler, passe på super og megafransk og dem der knepoer uden gummi for klart der store risici på den måde. Og vi ved allle selvom pigen/manden er testet så kan man sagtens bærer virussen længe før det går i udbrud og det smitter alligevel. Bedste ønsker kære mand med hvad du nu vælger at gøre. Go weekend❤️

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 3/3/2016 at 15:40:

Fantastisk som du altid kan nedsable alle andre der ikke lige tilbyder det samme som dig.

.............

så klap lige hesten og pas din egen biks.

 

Og det kommer så fra den blandemaskine, der evigt og altid kommentere på andre pigers anmeldelser + har leget Sherlok holmes og fået en pige smidt ud herfra under beskyldninger om fake anmeldelser. 

 

Sømanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sømanden skrev, for 2 timer siden:

Og det kommer så fra den blandemaskine, der evigt og altid kommentere på andre pigers anmeldelser + har leget Sherlok holmes og fået en pige smidt ud herfra under beskyldninger om fake anmeldelser. 

 

Sømanden

og hvad har det med det andet at gøre? At en kvinde kørte 5 PROFILER og svinede ANDRE GPer til skal da stoppes og kunne du ikke kunne jeg.

Ja jeg blander mig såvel som dig, er det ikke dejligt?

Jeg har blandet mig i visse personers misbrug (salg) af visse GP herinde og det bliver jeg ved med at kommenter da de piger ikke fortjener at knalde for håndøre fordi der sidder en lille grisk svin og skraber til sig på bekostning af andre.  ( og det jeg ved er ikke rygter) .

Er der andet du vil ud med eller skal vi stoppe med at afspore tråden yderlig?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

og hvad har det med det andet at gøre? At en kvinde kørte 5 PROFILER og svinede ANDRE GPer til skal da stoppes og kunne du ikke kunne jeg.

Ja jeg blander mig såvel som dig, er det ikke dejligt?

Jeg har blandet mig i visse personers misbrug (salg) af visse GP herinde og det bliver jeg ved med at kommenter da de piger ikke fortjener at knalde for håndøre fordi der sidder en lille grisk svin og skraber til sig på bekostning af andre.  ( og det jeg ved er ikke rygter) .

Er der andet du vil ud med eller skal vi stoppe med at afspore tråden yderlig?

 

Nej da, du har helt ret. Vi skal ikke afspore tråden yderligere, resten kan vi tage over pm. 

 

Sømanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sømanden skrev, for 1 minut siden:

Nej da, du har helt ret. Vi skal ikke afspore tråden yderligere, resten kan vi tage over pm. 

 

Sømanden

Ja ja gad vide hvad du har at sige som kunne interessere mig med du er da velkommen til at skrive hvis det gør dit liv letter;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Frodige Ida:

Jeg var ellers blevet anbefalet at besøge dig, men jeg synes at du i flere tråde er smågrov og ubehøvlet, så det er et nejtak herfra...

Prøv at spred lidt glæde istedet :razz:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miniraser skrev, for 2 timer siden:

Frodige Ida:

Jeg var ellers blevet anbefalet at besøge dig, men jeg synes at du i flere tråde er smågrov og ubehøvlet, så det er et nejtak herfra...

Prøv at spred lidt glæde istedet :razz:

 

 

Jeg er bare ganske træt af de dumme bemærkninger der ofte flyver rundt herinde og som jeg før har sagt er jeg ikke en nikke dukke og tilbyder heller ikke sorte kys. Vi kan alle få nok.

Er godt klar over at vi helst skal ties ihjel og arte os for at kunne være herinde .

og hvis du syntes jeg er ubehøvlet hvad tror du så mange af os GP skal finde sig i herinde og på vores vagter?

Mine gæster ser heldigvis en helt anden side af mig end den du opfatter. Ellers kom de jo ikke igen:x

God aften

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...