Hop til indhold

Så er det dejligt at have venner

Featured Replies

Skrevet

En god ven henvendte sig til mig i dag.

Han havde købt 2 billetter til Runrig koncerten i Haderslev Idrætscenter, men havde glemt, at en medarbejder og dennes hustru fejrede fødselsdag i morgen, så han ikke kunne opleve dette fantastiske band og gav mig billetterne som tegn på vort venskab.

Alle mine 3 piger skal arbejde i morgen, kvindelige bekendtskaber er ligeledes indisponible, så det er kommet dertil, at min gamle ven, Ib og undertegnede fyrer den af i morgen aften.

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, så tak til begge mine venner. :) 

Skrevet

Tillykke og ja det er rart at have rigtige venner. God fornøjelse.

Redigeret af BigDick

Skrevet

Runrig? Det må være nogle gamle drenge efterhånden :D .... men fedt :D .. og god fornøjelse

Skrevet

God fornøjelse, og godt at se at begge dine venner er rigtige venner.:-D

Skrevet

Fedt Band, god fornøjelse.

Skrevet
Bonobo skrev, for 15 timer siden:

Runrig? Det må være nogle gamle drenge efterhånden :D .... men fedt :D .. og god fornøjelse

"Gamle drenge" laver ofte bedre musik end yngre drenge. Stones, AC-DC, Mark Knofler, Deep Purple osv.

De er fra den gang man lavede musik med instrumenter ikke med computere.

Redigeret af Gungner
Tilføjelse

Skrevet
Gungner skrev, for 5 timer siden:

"Gamle drenge" laver ofte bedre musik end yngre drenge. Stones, AC-DC, Mark Knofler, Deep Purple osv.

De er fra den gang man lavede musik med instrumenter ikke med computere.

Ja og man lyttede til 78´ere som,blev afspillet på grammofon, og IKKE det lort computermusik.

Ak ja man bliver sgu helt nostalgisk.

Skrevet

Dejlig historie :) Håber det bliver en god aften :) 

Skrevet
  • Author

Bååååt, lige kommet hjem, min gamle ven og jeg havde er fantastisk oplevelse, selv om lydtrykket som sædvanligt var lidt for højt til, at man kunne udskille de enkelte instrumenter.

Nostalgien kom kun til sin ret i ekstranumrene, men det nye, de har lavet og spillede, er af så høj kvalitet, at det betød nada.

Se at få billetter, når de vender tilbage til efteråret. :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.