Hop til indhold
Onslow

Så er det dejligt at have venner

Recommended Posts

En god ven henvendte sig til mig i dag.

Han havde købt 2 billetter til Runrig koncerten i Haderslev Idrætscenter, men havde glemt, at en medarbejder og dennes hustru fejrede fødselsdag i morgen, så han ikke kunne opleve dette fantastiske band og gav mig billetterne som tegn på vort venskab.

Alle mine 3 piger skal arbejde i morgen, kvindelige bekendtskaber er ligeledes indisponible, så det er kommet dertil, at min gamle ven, Ib og undertegnede fyrer den af i morgen aften.

Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, så tak til begge mine venner. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke og ja det er rart at have rigtige venner. God fornøjelse.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Runrig? Det må være nogle gamle drenge efterhånden :D .... men fedt :D .. og god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

God fornøjelse, og godt at se at begge dine venner er rigtige venner.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 15 timer siden:

Runrig? Det må være nogle gamle drenge efterhånden :D .... men fedt :D .. og god fornøjelse

"Gamle drenge" laver ofte bedre musik end yngre drenge. Stones, AC-DC, Mark Knofler, Deep Purple osv.

De er fra den gang man lavede musik med instrumenter ikke med computere.

Redigeret af Gungner
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 5 timer siden:

"Gamle drenge" laver ofte bedre musik end yngre drenge. Stones, AC-DC, Mark Knofler, Deep Purple osv.

De er fra den gang man lavede musik med instrumenter ikke med computere.

Ja og man lyttede til 78´ere som,blev afspillet på grammofon, og IKKE det lort computermusik.

Ak ja man bliver sgu helt nostalgisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bååååt, lige kommet hjem, min gamle ven og jeg havde er fantastisk oplevelse, selv om lydtrykket som sædvanligt var lidt for højt til, at man kunne udskille de enkelte instrumenter.

Nostalgien kom kun til sin ret i ekstranumrene, men det nye, de har lavet og spillede, er af så høj kvalitet, at det betød nada.

Se at få billetter, når de vender tilbage til efteråret. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...