Hop til indhold
Gæst

Her er scorejobbet...

Recommended Posts

Gæst

... faldt lige over et skriv på eb.dk - at kalde det en artikel vil næsten være at overdrive, griner, ang. hvilke jobs, som amerikanske brugere af Tinder nævner, som attraktive jobs at have, hvis man gerne vil score og scores...

- er nysgerrig:  har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?

image.jpg.9f58a5d0c2ea0e988d3f16ce6596a3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er en fejl i den liste. "Personal Trainer" står både på plads 12 og 14. ;)

Og hvor er håndværkeren henne?

Redigeret af sølvpapirshat
smiley manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 2 minutter siden:

Der er en fejl i den liste. "Personal Trainer" står både på plads 12 og 14.

Og hvor er håndværkeren henne?

Håndværkeren står overe i hjørnet og viser murerøv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, den 1. mar. 2016 at 22:45:

Der er en fejl i den liste. "Personal Trainer" står både på plads 12 og 14. ;)

Og hvor er håndværkeren henne?

det er nævnt i både kvinde og mande kategorien, så det er åbenbart et attraktivt job at ha. Kan heller ikke helt forstå, at der ingen håndværkere er med. De kan sagtens være pænt hotte.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 59 minutter siden:

... der er faktisk tre jobs i alt, som står under både de herrer og damer :grin:

Hov jeg må have haft en hjerneblødning, da jeg skrev mit indlæg igår. Pinligt :oops:

Undskyld Mizz Skov, hvis jeg har afsporet din tråd med den tåbelige kommentar. Det er vel menneskeligt at fejle. ;)

- er nysgerrig:  har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?

Nej desværre har jeg aldrig haft held med at score på online dating, men jeg har været på nogle få dates. Her har jeg tit oplevet at pigerne spørger meget ind til, hvad jeg arbejder med både før daten og på selve daten. Det undrer mig dog at det også betyder meget på et overfladisk dating site som tinder, hvor man primært bliver vurderet på ens udseende.

Men nu kender jeg opskriften på at score på tinder. Jeg skal bare bilde dem ind, at jeg er pilot eller brandmand, så skal jeg nok score.  ;)

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 22 timer siden:

- er nysgerrig:  har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?

JAAAAAAAAAAAA :) mit job som Jasmin ... ham er jeg endda blevet gift med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, den 2. mar. 2016 at 18:11:

... der er faktisk tre jobs i alt, som står under både de herrer og damer :grin:

... sorry, kan ikke tælle her til aften - det er faktisk hele 5 jobs, som står på begge lister...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Fandme sørgeligt hvis det er ens job titel der skal hjælpe med at score en pige. 

"Nå, hvad laver du så?"....... Hader sgu den sætning efterhånden. Spørg da hellere hvad jeg interesserer mig for i stedet for hvad jeg tjener penge på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Bator skrev, Lige nu:

Fandme sørgeligt hvis det er ens job titel der skal hjælpe med at score en pige. 

"Nå, hvad laver du så?"....... Hader sgu den sætning efterhånden. Spørg da hellere hvad jeg interesserer mig for i stedet for hvad jeg tjener penge på. 

Går rundt og tager små drenge på tissemanden, så spørger de ikke mere til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator
DETH skrev, Lige nu:

Går rundt og tager små drenge på tissemanden, så spørger de ikke mere til det.

Har selv brugt: "Jeg har et par sweat-shops i Thailand....."

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 1. mar. 2016 at 20:29:

... faldt lige over et skriv på eb.dk - at kalde det en artikel vil næsten være at overdrive, griner, ang. hvilke jobs, som amerikanske brugere af Tinder nævner, som attraktive jobs at have, hvis man gerne vil score og scores...

- er nysgerrig:  har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?

image.jpg.9f58a5d0c2ea0e988d3f16ce6596a3

Hvorfor er parkeringsvagt ikke nævnt? :-?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, for 18 timer siden:

det er nævnt i både kvinde og mande kategorien, så det er åbenbart et attraktivt job at ha. Kan heller ikke helt forstå, at der ingen håndværkere er med. De kan sagtens være pænt hotte.

De har ingen håndværkere i Amerika, kun klamphuggere uden svendebrev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mizz Skov skrev, den 1. mar. 2016 at 20:29:

... faldt lige over et skriv på eb.dk - at kalde det en artikel vil næsten være at overdrive, griner, ang. hvilke jobs, som amerikanske brugere af Tinder nævner, som attraktive jobs at have, hvis man gerne vil score og scores...

- er nysgerrig:  har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?

image.jpg.9f58a5d0c2ea0e988d3f16ce6596a3

" er nysgerrig:  har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?"

Ja, turistguide guide på en vintersportsdestination. Nogle gæster kan ikke stave de staver guide,  gud.:grin: Happy days.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 7 minutter siden:

De har ingen håndværkere i Amerika, kun klamphuggere uden svendebrev.

tjah, hvis et dansk svendebrev kvalificerer til de overpriser, lange pauser og halvgjorte stykker arbejde de danske håndværkere leverer, så foretrækker jeg en selvlært amerikaner.... eller endnu bedre: polak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

tjah, hvis et dansk svendebrev kvalificerer til de overpriser, lange pauser og halvgjorte stykker arbejde de danske håndværkere leverer, så foretrækker jeg en selvlært amerikaner.... eller endnu bedre: polak.

Hvis du ønsker en uuddannet vvs-montør eller elektriker så velbekomme.

Priserne bliver bestemt af mester/branchen.

Hvad lange pauser angår så hører det mig bekendt fortiden til, halvgjort arbejder kender jeg heller ikke til, der er noget der hedder faglig stolthed.

Bliver man mødt af en venlig kunde giver man gerne lidt ekstra i forhold til den sure kunde der brokker sig allerede på dørmåtten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 14 minutter siden:

tjah, hvis et dansk svendebrev kvalificerer til de overpriser, lange pauser og halvgjorte stykker arbejde de danske håndværkere leverer, så foretrækker jeg en selvlært amerikaner.... eller endnu bedre: polak.

Nu har jeg arbejdet med en hel del amerikanske håndværkere inden for mit fag, de kan ikke stikke en pind i en lort, uden at ødelægge det hele, og prale med hvor hurtigt de gjorde det :lol:  Ret skal være ret, de har også gode håndværkere der ovre, men selv i USA koster kvalitet penge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 1 minut siden:

Hvis du ønsker en uuddannet vvs-montør eller elektriker så velbekomme.

Priserne bliver bestemt af mester/branchen.

Hvad lange pauser angår så hører det mig bekendt fortiden til, halvgjort arbejder kender jeg heller ikke til, der er noget der hedder faglig stolthed.

Bliver man mødt af en venlig kunde giver man gerne lidt ekstra i forhold til den sure kunde der brokker sig allerede på dørmåtten.

Hvis priser bliver bestemt af branchen, er det ulovlig karteldannelse. Hvis de bliver bestemt af mester, uden indblanding fra branchen er det lovligt.

Jeg vil egentlig bare gerne have tingene gjort hurtigt og godt. Og der er det min erfaring at polakkerne gør det hurtigere og lige så godt (men ikke bedre) end de danske håndværkere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 40 minutter siden:

Jeg vil egentlig bare gerne have tingene gjort hurtigt og godt. Og der er det min erfaring at polakkerne gør det hurtigere og lige så godt (men ikke bedre) end de danske håndværkere. 

Præcis, og de arbejder til sen aften og helligdage samt weekend.

 

Mizz Skov skrev, den 1/3/2016 at 20:29:

 har nogen af brugerne her på EG haft held til at score, fordi de havde et job, som det modsatte køn fandt SÅ spændende, at der var 'bid'/et match/en scoring... om ikke andet, så en quickie..?

Ja, det har jeg. Både ude i byen og en kollega ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 46 minutter siden:

Hvis priser bliver bestemt af branchen, er det ulovlig karteldannelse. Hvis de bliver bestemt af mester, uden indblanding fra branchen er det lovligt.

Jeg vil egentlig bare gerne have tingene gjort hurtigt og godt. Og der er det min erfaring at polakkerne gør det hurtigere og lige så godt (men ikke bedre) end de danske håndværkere. 

Man kan nogen gange have en mistanke om at branchen aftaler priser; men det var nu ikke det jeg mente.

Inden for byggeriet har man en priskurant, det er en kurant der beregner hvad man tjener på akkordarbejde. 

Mestrene bruger den også til at udregne priser, derfor er priserne nogenlunde ens på udførelsen af arbejdet, dertil kommer priser på materialer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

tjah, hvis et dansk svendebrev kvalificerer til de overpriser, lange pauser og halvgjorte stykker arbejde de danske håndværkere leverer, så foretrækker jeg en selvlært amerikaner.... eller endnu bedre: polak.

Jeg har faktisk stort set kun gode erfaringer med danske håndværkere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 53 minutter siden:

Nu har jeg arbejdet med en hel del amerikanske håndværkere inden for mit fag, de kan ikke stikke en pind i en lort, uden at ødelægge det hele, og prale med hvor hurtigt de gjorde det :lol:  Ret skal være ret, de har også gode håndværkere der ovre, men selv i USA koster kvalitet penge. 

Det nordiske/europæiske system med svendebrev skal vi være glade for. Selvfølgelig findes der gode og dårlige håndværkere (akkordryttere); men vi har dog en garanti for at man har lært faget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 54 minutter siden:

Hvis priser bliver bestemt af branchen, er det ulovlig karteldannelse. Hvis de bliver bestemt af mester, uden indblanding fra branchen er det lovligt.

Jeg vil egentlig bare gerne have tingene gjort hurtigt og godt. Og der er det min erfaring at polakkerne gør det hurtigere og lige så godt (men ikke bedre) end de danske håndværkere. 

Selvfølgelig findes der også dygtige polske håndværkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...