Jasmin 8533 Skrevet 1. Marts, 2016 Når jeg læser anmeldelser herinde - og sommetider også de der laaaaaaaaaaange strenge om vores priser og at det er for dyrt ect.... så er der en ting der undrer mig,.. Hvorfor afklarer i drenge ikke på forhånd om i kan få penge retur/alternativ ydelse i tilfælde af at tingene udvikler sig skævt fordi pigen ikke kan/vil levere det aftalte ??? og - hvis der ikke kommer et entydigt svar på jeres forespørgsel - så finder i en anden ?? jeg kan komme med et eksempel fra min egen lille gesjæft 45 min blowjob købt.... men da pikken vokser viser det sig at manden har en anaconda med et pikhoved som en tennisbold.... det bliver ganske enkelt bare ikke mere umedgørligt for jeg kan overhovedet ikke få hans pikhoved ind i munden og min kæbe skriger om nåde... han havde selv kondomer med - MYZIZE 7 - og det strammede som en årepresse.... jeg måtte strække det ud over mens han selv holdt pikken..... hvor usexet er det Han fik tilbuddet om pengene retur efter 2 min eller en konvertering til 30 min alm vaginal sex hvor størrelsen ikke ville være et problem..... jeg har et helt almindeligt ansigt og er ikke en python der kan vride kæberne fra hinanden så nogen form for blow var bare overhovedet ikke en mulighed... uanset at jeg egentlig syntes han burde have haft takt nok til at advare mig så jeg ikke havde spildt min tid med at booke ham til noget jeg ikke kunne klare - så syntes jeg ikke jeg ville føje spot til skade - så jeg gav ham nogle alternativer.... Siden jeg havde den oplevelse - så har jeg altid meldt ud up front hvis kunden har spurgt til lange blows og samtidig været så rar at fortælle at det ikke ligefrem er en vingummi han dukker op med mellem benene. Så jeg har en chance for at fortælle hvad mulighederne er i fald det franske ikke kan gennemføres som forventet. Fx kan jeg selvfølgelig ikke DT noget der ikke kan passere spiserøret .... det giver sig selv og store pikhoveder kan bare ikke komme derned... fysikkens love gælder også hos mig. men så har jeg i det mindste muligeheden for at sige til/fra efter behov og kunden bliver ikke skuffet så er det jeg tænker.... med al den brok i har over at i ikke får det i gerne vil have eller oplever at det i har aftalt ikke bliver leveret - hvorfor spørger i så ikke direkte til kompensations-mulighederne INDEN i overhovedet dukker op ??? Det lader ikke til at i tænker så langt når i aftaler med pigen.... Alternativer i form af andre ydelser eller pengene tilbage hvis tingene ikke er mulige synes jeg da sagten i kan tillade jer at spørge pigen om..... og hvis i ikke får klare entydige svar - så find en pige der vil handle på de vilkår. 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Marts, 2016 Det vil jeg ALDRIG spørge om. Dels fordi jeg ikke vil risikere at TABE ANSIGT. Jeg vil i langt de fleste tilfælde risikere at få svarer NEJ eller lignende negativt svar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. Marts, 2016 sølvpapirshat skrev, for 28 minutter siden: Det vil jeg ALDRIG spørge om. Dels fordi jeg ikke vil risikere at TABE ANSIGT. Jeg vil i langt de fleste tilfælde risikere at få svarer NEJ eller lignende negativt svar! Du vil ikke risikere at tabe ansigt ? jeg er ikke helt med.... hvordan taber du ansigt fordi du spørger ind til hvordan pigen driver sin forretning inden du besøger hende ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 1. Marts, 2016 Hej Jasmin. Jasmin skrev, for 1 time siden: så er det jeg tænker.... med al den brok i har over at i ikke får det i gerne vil have eller oplever at det i har aftalt ikke bliver leveret - hvorfor spørger i så ikke direkte til kompensations-mulighederne INDEN i overhovedet dukker op Springer lige i dit indlæg Nu er det ikke alle der brokker sig, Og jeg ser det sådan at laver jeg ikke mit forarbejde godt nok inden et møde med en GP så har jeg ikke brug for at, brokke mig, Så er det min egen skyld. For mig er forarbejdet mega vigtigt. Men kunne aldrig inden et møde finde på, at begynde at, spørge ind til kompensationsmuligheder inden et møde. Da jeg som udgangspunkt ikke ved hvad jeg får andet end det jeg har aftalt med pigen. Jeg ville da også undre mig, hvis pigen spurgte i tlf. Har du en stor diller, er du behåret, er du en god kysser osv. Jasmin skrev, for 1 time siden: Han fik tilbuddet om pengene retur efter 2 min eller en konvertering til 30 min alm vaginal sex hvor størrelsen ikke ville være et problem. Jasmin her synes jeg jo du gør det rigtige. Og cadeau for det. Du erfare, at det her kan du ikke og tilbyder pengene tilbage eller en anden ydelse. Og det ville da gøre mig glad. Det er der nogen der kunne lære af skal man, tro de anmeldelser der også har været. At fx manden bliver ladet i stikken. Og derfor brokker sig i en anmeldelse. Det tror jeg ikke ville ske fx hvis han fik sådan et tilbud som du gav. Jasmin skrev, for 1 time siden: Hvorfor afklarer i drenge ikke på forhånd om i kan få penge retur/alternativ ydelse i tilfælde af at tingene udvikler sig skævt fordi pigen ikke kan/vil levere det aftalte ??? og - hvis der ikke kommer et entydigt svar på jeres forespørgsel - så finder i en anden ?? Jeg tror personligt, at nogle piger, ville blive stødt hvis de blev spurgt om det i en telefonsamtale. Og den snak ville blive kort udmunde i et ikke møde. Måske endda en blokering. Så det tror jeg mange ville undlade. At så nogen spørger indtil ydelser der ikke tilbydes, ja det er bare ikke sund fornuft. Ja forstår det ikke. Men som sagt heller ikke alt jeg, skal forstå. Men dit skriv giver da mulighed for refleksion til både kunder/gæster og GPér. Ja måske det kunne ændre noget. Men det må tiden vise jo. Rom blev jo heller ikke bygget på en dag. God dag til dig. Ja god vagt i det nordjyske. KK 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13987 Skrevet 1. Marts, 2016 Jasmin skrev, for 2 timer siden: jeg måtte strække det ud over mens han selv holdt pikken..... hvor usexet er det Eller omvendt - det er da mega frækt - og mange piger - især nye er altså ikke specielt gode til at gøre det korrekt og så sidder gummiet der som en strømpe, der kun går til hælen. Jasmin skrev, for 2 timer siden: Hvorfor afklarer i drenge ikke på forhånd om i kan få penge retur/alternativ ydelse i tilfælde af at tingene udvikler sig skævt fordi pigen ikke kan/vil levere det aftalte ??? og - hvis der ikke kommer et entydigt svar på jeres forespørgsel - så finder i en anden ?? Jeg tror de fleste mænd, der er lidt abnorme i størrelse på den ene eller anden - eller begge måder, godt ved det kan være et problem og er indstillede på at pigen kan blive nødt til at tilbyde alternativer. Jeg efterspørger f.eks sjældent deepthroath eller analsex, da jeg ved det kan være et problem. Besøgte dog engang en pige i Horsens, der havde et godt tilbud på græsk, men som efter kort tid, bad mig trække mig ud igen og hun gav mig så en rigtig dejlig omgang oliespansk + lidt længere tid, hvor hun bl.a. trak brysterne pirrende fra side til side - uhh, det var godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Marts, 2016 Jasmin skrev, 1 time siden: Du vil ikke risikere at tabe ansigt ? jeg er ikke helt med.... hvordan taber du ansigt fordi du spørger ind til hvordan pigen driver sin forretning inden du besøger hende ? Det handler om min stolthed og selvrespekt. Jeg vil have det skidt med at spørge om noget, hvor jeg med stor sandsynlighed vil få et negativt svar tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1689 Skrevet 1. Marts, 2016 Jeg personligt kan ikke lide at aftale for detaljeret inden mødet, da jeg stadig vil bevare følelsen af at det er lidt som en scoring hvor sexen bevæger sig derhen hvor det er naturligt undervejs. Den model du foreslå er alt for aftale og forretningsorienternet for mig. Og, undskyld mine kultur fordomme nu, men det er derfor jeg ofte foretrækker thai piger, da man der aldrig ved hvor tingene ender. Det er i de situationer hvor jeg kan forlade mødet, og føle at jeg var en fanden god elsker... på samme måde en nogle tjenere på restauranter formår at få kunden til at føle siv charmerende. Og det er nok svært hvis man inden da har gennemgået alle fejlmuligheder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 1. Marts, 2016 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Eller omvendt - det er da mega frækt - og mange piger - især nye er altså ikke specielt gode til at gøre det korrekt og så sidder gummiet der som en strømpe, der kun går til hælen. Jeg tror de fleste mænd, der er lidt abnorme i størrelse på den ene eller anden - eller begge måder, godt ved det kan være et problem og er indstillede på at pigen kan blive nødt til at tilbyde alternativer. Jeg efterspørger f.eks sjældent deepthroath eller analsex, da jeg ved det kan være et problem. Besøgte dog engang en pige i Horsens, der havde et godt tilbud på græsk, men som efter kort tid, bad mig trække mig ud igen og hun gav mig så en rigtig dejlig omgang oliespansk + lidt længere tid, hvor hun bl.a. trak brysterne pirrende fra side til side - uhh, det var godt Får jeg en henvendelse om græsk og kunden spørger om jeg kan pga. han er ret "stor" så er mit svar, at det kan jeg ikke udtale mig om uden at ha set, men at det kan komme an på en prøve og kan jeg ikke så må det være alm. Så har han et valg inden han kommer. Men kan jeg ikke efter et forsøg så tager jeg selvfølgelig heller ikke det tillæg for Græsk for et forsøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Marts, 2016 Jasmin skrev, for 3 timer siden: så er det jeg tænker.... med al den brok i har over at i ikke får det i gerne vil have eller oplever at det i har aftalt ikke bliver leveret - hvorfor spørger i så ikke direkte til kompensations-mulighederne INDEN i overhovedet dukker op ??? Det lader ikke til at i tænker så langt når i aftaler med pigen.... Alternativer i form af andre ydelser eller pengene tilbage hvis tingene ikke er mulige synes jeg da sagten i kan tillade jer at spørge pigen om..... og hvis i ikke får klare entydige svar - så find en pige der vil handle på de vilkår. Når jeg har givet pengene til en pige, så anser jeg pengene for "tabt" - dvs. pigens ejendom - no discussion. Jeg har ingen forventninger/krav om modydelse for pengene, men jeg håber at pigen vil vise sin anerkendelse af min gave... Jeg forsøger at tale med pigen om de ting vi kan lave sammen (forventningsafstemme), men lader det være 100% op til pigen, hvad hun vil og ikke vil - hun vil til enhver tid kunne afbryde og smide mig ud. Der hvor jeg tillader mig at blive slukøret, er når min gave(pengene) til pigen, ikke anerkendes af pigen i forhold til hvad der normalt forventes. Lidt lige som når man giver gaver til forkælede børn, der end ikke gider at takke/vise sin glæde herfor (hvilket - jf. min opfattelse - er den normale forventning). I forhold til at undgå misforståelser om anerkendelse mv., er forventningsafstemning altid en rigtig god ting. Men man forventningsafstemmer ikke hvad der er "normalt". Hvis man f.eks. har haft "dansk" med mange hunderede piger, uden at dette størrelsesmæssigt har været et problem , så vil dette ikke være noget man vil forventningsafstemme med en ny pige. Mht. at forventningsafstemme med at skulle have penge retur hvis pigen ikke "leverer", er i direkte modstrid med min opfattelse af, hvordan forholdet mellem en gæst og pige skal være. Gæsten giver pigen en gave. Pigen vælger selv, hvordan hun vil takke for gaven. Med andre ord har pigens en form for ansvar at "takke" på en måde, der ikke er i modstid med "normale" forventninger, og derved risikere en skuffet gæst. Mao. hvis der skal leveres penge retur, eller anden form for "erstatning", er det op til pigen selv at vurderer, om det i situationen vil være "almindelig god opførsel" eller ej. Og sidst men ikke mindst, så kan det være meget svært at forventningsafstemme sig til "almindelig god opførsel", hvis den pågældende åbenbart ikke aner (eller ikke vil anerkende) hvad "almindelig god opførsel" er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1689 Skrevet 1. Marts, 2016 En gave med forventning om modydelser er ikke en gave, men en betaling. En gave er noget man giver uden forventninger om modydelser. Bare min mening... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Marts, 2016 Annette6 skrev, 1 time siden: Får jeg en henvendelse om græsk og kunden spørger om jeg kan pga. han er ret "stor" så er mit svar, at det kan jeg ikke udtale mig om uden at ha set, men at det kan komme an på en prøve og kan jeg ikke så må det være alm. Så har han et valg inden han kommer. Men kan jeg ikke efter et forsøg så tager jeg selvfølgelig heller ikke det tillæg for Græsk for et forsøg. Alle de gange hvor jeg har prøvet græsk (ikke så mange gange), har jeg lagt en ekstra "gave" til pigen på natbordet ved siden af sengen. Pigen har så selv valgt om hun ville tage i mod ekstragaven eller ej. Jeg har oplevet, at nogle piger tog i mod gaven, og andre der ikke tog i mod gaven. Og ja, der er en statistisk sammenhæng mellem om det græske lykkedes eller ej, og om der blev taget i mod ekstragaven eller ej. Men det har altid været 100% op til pigen selv at vurdere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 1. Marts, 2016 Jogge skrev, for 2 timer siden: En gave med forventning om modydelser er ikke en gave, men en betaling. En gave er noget man giver uden forventninger om modydelser. Bare min mening... Der er forskel på at "forvente" og at "kræve". Når man "forventer", er det ikke altid at man får hvad man forventer. Nogen gang får man slet ikke noget. Og det kan man bare ikke noget at gøre noget som helst ved. Når man giver en gave, kan man godt "forvente" at få en tak herfor. Men det er ikke sikkert, at man får det. Når man (erhvervsmæssigt) "kræver", jf. ydelse vs. modydelse, og det ikke bliver opfyldt, kan man søge erstatning, og ved uenighed søge om afgørelse hos domstolene, som evt. kan bruge magt (straf) om nødvendigt. Når jeg smider dkr. 500.000 hos en bil-forhandler, så "forventer" jeg ikke at få en bil... jeg "kræver" derimod enten at få en bil eller at få pengene retur. Hvis bil-forhandleren snupper mine 500.000 uden at levere en bil, går jeg til domstolene, og domstolene dømmer bil-forhandleren til at levere pengene retur (og evt. giver en straf for bedrageri). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5300 Skrevet 1. Marts, 2016 Nu er det så nemt hos mig , her betaler gæsten kun for tiden og ikke pr ydelse. Så har han mulighed for at vælge andet hvis noget skulle mislykkes men jeg refundere også hvis gæsten køber en time og kun bruger en halv. Normalt oplyser jeg ikke gæsten om den ekstra servis men hvor bliver de paf da det ikke er noget de normalt er vant til. Tilfredse gæster kommer som regl igen og det er jo de bedste gæster. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 1. Marts, 2016 Annette6 skrev, for 11 timer siden: men jeg refundere også hvis gæsten køber en time og kun bruger en halv Ok - det gør jeg ikke... for gæsten betaler nemlig for min tid At han så vælger ikke at bruge den.... det er op til ham... Hvis det er mig der siger stop er det en anden sag - så er der fuld refusion for den tid der er tilbage.... men kunder skal ikke booke min tid og så tro de kan få penge tilbage og lade mig spilde den resterende tid på ingenting... Men fx igår - der havde jeg den sødeste dejligste mand der havde booket 2 timer...Det var en fabelagtig første time, men han havde altså kun krudt i kanonen til den time... og da hans frustration over dillers manglende samarbejde spændte totalt ben for ham så han gik i uigenkaldeligt baglås gav jeg et alternativ for at redde situationen for ham.... enten at stoppe her med refundering af 1/3 af beløbet eller blot blive og hygge... Det var et tilbud jeg gav fordi jeg kunne se der ikke var basis for mere og netop fordi det slet ikke var det der havde været hans hensigt... Jeg ville gerne give ham en way out som han syntes var god og som kunne redde det lidt Men en mand der fx har booket en time og så er færdig på 20 og gør sig klar til at gå uden så meget som at prøve igen ville aldrig få en kr retur.... for så skulle han ikke have booket en time... Så som udgangspunkt ville jeg aldrig refundere for noget der reelt bliver spildtid for mig hvis det bare er fordi kunden har været uovervejet da han bookede tiden 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 1. Marts, 2016 Jasmin skrev, for 15 timer siden: så er det jeg tænker.... med al den brok i har over at i ikke får det i gerne vil have eller oplever at det i har aftalt ikke bliver leveret - hvorfor spørger i så ikke direkte til kompensations-mulighederne INDEN i overhovedet dukker op ??? Det lader ikke til at i tænker så langt når i aftaler med pigen.... Alternativer i form af andre ydelser eller pengene tilbage hvis tingene ikke er mulige synes jeg da sagten i kan tillade jer at spørge pigen om..... og hvis i ikke får klare entydige svar - så find en pige der vil handle på de vilkår. Synes kun der er grund til at spørge om muligheden for økonomisk kompensation i en situation, som den du beskriver; at man på forhånd er klar over, at det kan være fysisk umuligt at gennemføre aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 2. Marts, 2016 Jasmin skrev, for 17 timer siden: Ok - det gør jeg ikke... for gæsten betaler nemlig for min tid At han så vælger ikke at bruge den.... det er op til ham... Hvis det er mig der siger stop er det en anden sag - så er der fuld refusion for den tid der er tilbage.... men kunder skal ikke booke min tid og så tro de kan få penge tilbage og lade mig spilde den resterende tid på ingenting... Men fx igår - der havde jeg den sødeste dejligste mand der havde booket 2 timer...Det var en fabelagtig første time, men han havde altså kun krudt i kanonen til den time... og da hans frustration over dillers manglende samarbejde spændte totalt ben for ham så han gik i uigenkaldeligt baglås gav jeg et alternativ for at redde situationen for ham.... enten at stoppe her med refundering af 1/3 af beløbet eller blot blive og hygge... Det var et tilbud jeg gav fordi jeg kunne se der ikke var basis for mere og netop fordi det slet ikke var det der havde været hans hensigt... Jeg ville gerne give ham en way out som han syntes var god og som kunne redde det lidt Men en mand der fx har booket en time og så er færdig på 20 og gør sig klar til at gå uden så meget som at prøve igen ville aldrig få en kr retur.... for så skulle han ikke have booket en time... Så som udgangspunkt ville jeg aldrig refundere for noget der reelt bliver spildtid for mig hvis det bare er fordi kunden har været uovervejet da han bookede tiden Hov ikke mig der har skrevet jeg refundere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 2. Marts, 2016 Annette6 skrev, for 4 minutter siden: Hov ikke mig der har skrevet jeg refundere hahaha - nej - systemet har lavet et eller andet underligt med citatet det er Ida der gør det men dig systemet citerer.... sorry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Annette6 Skrevet 2. Marts, 2016 Jasmin skrev, Lige nu: hahaha - nej - systemet har lavet et eller andet underligt med citatet det er Ida der gør det men dig systemet citerer.... sorry Bare lige hvis der var nogen af mine kunder herinde der ikke tror noget forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miniraser 51 Skrevet 4. Marts, 2016 Jeg mener, vi mænd der nyder godt af pigerne her, skal behandle dem med respekt og jeg har et par gange fået tilbudt at få en eller anden form for refundering, men har altid takket nej. Jeg vil helst gå derfra og vide at pigen har fået det hun skal ha, både på den ene og den anden måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 4. Marts, 2016 Miniraser skrev, for 56 minutter siden: Jeg mener, vi mænd der nyder godt af pigerne her, skal behandle dem med respekt og jeg har et par gange fået tilbudt at få en eller anden form for refundering, men har altid takket nej. Jeg vil helst gå derfra og vide at pigen har fået det hun skal ha, både på den ene og den anden måde Skal det forstås sådan, at du ikke har fået det, du har bestilt og betalt for, har fået tilbudt kompensation under en eller anden form, men har takket nej tak? Hvis det er rigtigt forstået, så synes jeg at det er mere at behandle dem med respekt hvis man siger ja tak hvis de forsøger at rette op på noget, som er gået galt; så får de da forhåbentlig en følelse af, at du ikke er blevet snydt. Men måske har jeg bare misforstået dit indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg