Hop til indhold
Tip toe

"Gå så til opgangen på den anden side..."

Recommended Posts

Søren Brun skrev, for 1 minut siden:

Ja selvfølgelig, men ved du om det er reelt et problem? Og i øvrigt kan det også være at der er flere udgange.

Nej, kort sagt aner jeg utroligt lidt. :) hvorfor jeg spørger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos den berømte Dya forleden. Hun gav mig navnet på en gade og så skulle jeg ringe når jeg kom der. Jeg ringede og i del 2 af denne skattejagt dirigerede hun mig til den rigtige adress. Det muligtvis interessante i forløbet, var at hun umuligt kunde se mig når vi snakkede.

Det var lidt kompliceret at finde ret sted, så det var sikkert en af grunderne. Men jeg tænker at det muligtvis også har noget at gøre med at man som kunde først skal vise at man er nogenlunde seriøs med sit første opkald, inden man får hele proceduren med korrekt adresse, navn på døren etc.

Vi skal jo nemlig i denne tråd ikke glemme hvor latterligt mange mænd der er som bare ringer for at de ikke har noget bedre at fylde sin tid med. Og for pigen at sidde der og forklare hele vejen frem til den rette dør til hver kund som ringer, ville blive et enormt spild af tid.

 

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror GPer med denne rutine gør det af forskellige årsager, alle der er nævnt ovenfor er antagelig relevante. Jeg har også oplevet det samme som Bananas, både hos Dya og hos abdre. Men også steder hvor jeg havde klar fornemmelse af at blive observeret, inklusive et sted for en del år siden (hun arbejder stadig et andet diskret sted) hvor man godt nok ikke blev observeret, men det var helt klart sikkerheden hun var bekymret over, så der var en del udspørgen både ved bestilling og når man kom tættere på.

mvh Dr X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg er på vagt i KBH N - så giver jeg noget af adressen men ikke hele adressen før jeg kan se kunden... dvs - alle der er dukket op men som IKKE har gjort sig den ulejlighed at have læst og RESPEKTERET!!!!! mine grænser for hvem jeg modtager  - de strander halvvejs... uden at ane om de er rette sted

Det er kun fair... de har ikke alene spildt min tid - de har også kostet den kunde der gerne ville have haft tiden chancen..... det kan godt gøre mig ret sur så jeg har ingen kvaler ved at strande en sådan person med uforrettet sag... 

Men fordi de respektløse kun er kommet halvvejs - så kan de ikke gøre mig noget, for de aner ikke hvor jeg er eller hvordan jeg ser ud... så det er begge dele

Det er min sikkerhed OG det er måden at sikre at kun den type kunde pigen modtager kommer resten af vejen.... 

Politi og skat er hjertelig velkommen..... men jeg har da stadig skat til gode.... politiet har været der fordi der engang var nogen der troede jeg blev "lejet ud" - det var faktisk ret sjovt at forsøge at overbevise den hjertevarme ordensmagt om at jeg skam var der ganske frivilligt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 11 timer siden:

 

Drop det fis - det er pigens sikkerhed det handler om - ikke told og skat...

Sådan har jeg det også så forstår det ganske udemærket. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...