Hop til indhold
bakkely

GANGBANG m. 18 årig pige i Vejle torsdag d. 3. marts - analsex og sex uden kondom

Recommended Posts

Gæst

Mille - hvis du kigger med her - er du frisk på en sandwich til GB'et (sandwich er hvis du bliver taget i fissen og røven samtidig)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Trofast skrev, for 12 minutter siden:

Mille - hvis du kigger med her - er du frisk på en sandwich til GB'et (sandwich er hvis du bliver taget i fissen og røven samtidig)

jeg har ikke prøvet det før men det kunne tænkes at man kan prøve det af..

men vil lige tænke over det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kommer nu under alle omstændigheder - og virkelig fedt at du måske vil prøve

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg glæder mig helt vildt til i morgen ;o)  

- Hvad med dig Mille er der sommerfugle i maven?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja jeg glæder mig helt vildt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Der er desværre sket det, at det sted som jeg skal bruge til GB'et i morgen ikke kan bruges der alligevel, så jeg er nødt til at flytte det til en anden dag.
 
Det bliver på tirsdag den 8. marts - fra 10 - 14.
 
Jeg er rigtig ked af at ændre det så sent, men jeg kan desværre ikke gøre noget ved det og jeg håber at I kan komme på tirsdag i stedet for.
 

Knus Mille

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hmmm.. Lad os nu se om det bliver til noget så...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvfølgelig bliver det til noget , jeg har været med til gangbang på stedet flere gange og det er seriøse mennesker der har med det at gøre.

Uden jeg skal gøre mig klog på hvorfor det er rykket ?? er jeg helt sikker på der er en god og gyldig grund til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at jeg har tænkt lidt over hvordan tråden som jeg har startet har udviklet sig , syntes jeg lige jeg vil give mit besyv til denne udvikling.

 

Det kan godt være at det ikke er Mille der er trådstarter, det er mig der har startet den , nu er det som regel sådan, at hvis en anden starter en tråd, så er der ingen andre, heller ikke den pige den drejer sig om, som lægger en tråd mere på , medmindre der sker en ændring som der gjorde i dag , uanset hvem der lægger tråden op, mener jeg det er en annonce.
Derfor mener jeg absolut det er - det er urimeligt at begynde at reklamere for andre lignende events i denne tråd, og hensynsløst over for pigen at der oven i købet smides et link på til en anden piges arrangement.
Det er muligt at du har gjort det for at irritere Trofast - men det er sgu pigen du er ved at ødelægge noget for, og det synes jeg ærlig talt er utroligt usympatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Nu ikke for at være lyseslukker og pådrage mig alverdens vrede. Men jeg har dårlige erfaringer med navnet mille (måske ikke denne mille :-) det plejer ikke at blive gennemført, så spis lige brød til gutter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, for 8 timer siden:

Efter at jeg har tænkt lidt over hvordan tråden som jeg har startet har udviklet sig , syntes jeg lige jeg vil give mit besyv til denne udvikling.

 

Det kan godt være at det ikke er Mille der er trådstarter, det er mig der har startet den , nu er det som regel sådan, at hvis en anden starter en tråd, så er der ingen andre, heller ikke den pige den drejer sig om, som lægger en tråd mere på , medmindre der sker en ændring som der gjorde i dag , uanset hvem der lægger tråden op, mener jeg det er en annonce.
Derfor mener jeg absolut det er - det er urimeligt at begynde at reklamere for andre lignende events i denne tråd, og hensynsløst over for pigen at der oven i købet smides et link på til en anden piges arrangement.
Det er muligt at du har gjort det for at irritere Trofast - men det er sgu pigen du er ved at ødelægge noget for, og det synes jeg ærlig talt er utroligt usympatisk.

det er fordi ham bendjan er blevet afvist af mig og nu vil han vise at han er sej og tror at han kan få mig ned med nakken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
storslem skrev, 1 time siden:

Nu ikke for at være lyseslukker og pådrage mig alverdens vrede. Men jeg har dårlige erfaringer med navnet mille (måske ikke denne mille :-) det plejer ikke at blive gennemført, så spis lige brød til gutter.

hej storslem

det er nu ikke mig som har aflyst overfor dig eller nogen af dine venner og jeg beklager meget hvis du ikke bryder dig om mit navn og desuden er mit gangbang ikke blevet aflyst det er blevet rykket til den 8 marts altså på tirsdag og det står også længere oppe hvor jeg skriver at det er blevet rykket

Redigeret af Mille1997

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
storslem skrev, for 2 timer siden:

Nu ikke for at være lyseslukker og pådrage mig alverdens vrede. Men jeg har dårlige erfaringer med navnet mille (måske ikke denne mille :-) det plejer ikke at blive gennemført, så spis lige brød til gutter.

Eftersom du ikke ved om det er den samme Mille der er tale om, så synes jeg faktisk at du burde have undladt at skrive det.

Det er ikke Mille's skyld at arrangementet er blevet flyttet, den tager jeg på mig, men det er så til gengæld også første gang det har været nødvendigt for mig, at flytte et arrangement de sidste 2 år.

Og til alle andre der skriver om useriøsitet, ligger links på denne tråd til andre events m.v. - der skete noget uforudset i går, og det var nødvendigt at flytte arrangementet - det blev meldt ud omgående på annoncelight, her på eroguide, og direkte via mail til alle der havde tilmeldt sig - jeg forstår ikke at det kan kaldes useriøst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bakkely skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke om du selv syntes du er sjov.....men lige nu tænker jeg på HVAD der kunne være sjovt , det var hvis du var lam i begge arme og din røv havde en kronisk kløe.

Jeg syntes ikke at det er okay det du har gang i.

Hej Bakkely - husk nu at: "Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves" - Prebenmikkelsen er langt uden for pædagogisk rækkevidde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej drenge

jeg beklager meget at gb blev aflyst i dag men som sagt det blev ikke aflyst som sådan det blev rykket til tirsdag den 8 marts istedet for og jeg håber og glæder mig til at se jer som har tilmeldt jer og håber at i ikke har frameldt jer igen..

og ja der der både en gyldig grund til hvorfor det blev rykket og self personlig grund til det...

og håber ikke at i blev sure over det men i kan glæde jer til tirsdag

Redigeret af Qivitoq
stave/forståelsesfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har måttet slette et par reklamestunts mv. i denne tråd - vil gøre opmærksom på at yderligere afsporing vil medføre advarsler og evt. karantæne

vh Q

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg
Qivitoq skrev, den 4/3/2016 at 07:43:

Har måttet slette et par reklamestunts mv. i denne tråd - vil gøre opmærksom på at yderligere afsporing vil medføre advarsler og evt. karantæne

vh Q

Nå må man må åbenbart ikke komme med nogen som helst kritik herinde, jeg kan se at det jeg skrev er blevet slettet.. og jeg reklamerede intet for overhovedet... men det gør nu ikke så meget, jeg er helt færdig med at kommentere på Milles GB event..

håber i alle får en dejlig dag på Tirsdag...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hyggeonkel skrev, for 3 timer siden:

Nå må man må åbenbart ikke komme med nogen som helst kritik herinde, jeg kan se at det jeg skrev er blevet slettet.. og jeg reklamerede intet for overhovedet... men det gør nu ikke så meget, jeg er helt færdig med at kommentere på Milles GB event..

håber i alle får en dejlig dag på Tirsdag...

jeg kan ikke huske hvad du skrev.. måske er det en fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at hindre yderligere afsporing og snak for/imod ybeskyttet sex lukker jeg hermed tråden og henviser istedet yderligere diskussion - og kun diskussion ang. det konkrete arrangement til:

Vh Qivitoq

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...