Hop til indhold
bakkely

GANGBANG m. 18 årig pige i Vejle torsdag d. 3. marts - analsex og sex uden kondom

Recommended Posts

Gæst

Ja - jeg bliver vist også nødt til at komme - hun ser dejlig ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Superspændende event, men 10-14? Det var godt nogle superdårlige tider. Hvem pokker starter et Gangbang kl 10? Skal da helst være 12-13 stykker og senere så folk lige kan få gnedet søvnen ud af øjnene :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

10-14 synes jeg er meget almindeligt - og passer fint

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Ja hvis hun er bare tilnærmelsesvis så dejlig, som hun ser ud på de vedlagte, ualmindeligt fine billeder, så er jeg nødt til at finde tiden til at deltage.

Hold da op hun ser "trængende" ud.

Og så UDEN gummi ..... WOW !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JohnPop skrev, for 5 timer siden:

Superspændende event, men 10-14? Det var godt nogle superdårlige tider. Hvem pokker starter et Gangbang kl 10? Skal da helst være 12-13 stykker og senere så folk lige kan få gnedet søvnen ud af øjnene :-)

tænker, at du kan jo bare vente med at komme til omkring kl. 12.00 hvis det er den tid der passer dig bedst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan faktisk se, at der nu er skrevet i annoncen, at man kan komme som det passer en mellem 10 og 14, så alt i alt mener jeg der er gode muligheder for at finde et tidspunkt som kan bruges af den enkelte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kald mig bare en Jeronimus - men jeg synes det er betvivleligt hvorvidt det er en god ide for den centrale aktør som 18'årig at optræde i et GB med Alles Ohne... der er et markant skred i ydelserne p.t.  -udover det etiske i at pigerne føler sig pressede til mere og mere specielle ubeskyttede aktiviteter især i betragtning af stigningerne i veneriske sygdomme....

 

Og så skal jeg ellers nok forlade jeres tråd ...

  • Synes godt om 14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorledes opfatter I tilbuddet om sex uden gummi? - Er det en selvfølge, at man medbringer frisk sundhedsattest, - eller er man i Jylland, hvor man kan stole på en mand, når han siger, han er sund og ren?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

emnet for og imod kondom, er der alenlange tråde om her på eroguide i forvejen - kunne man ikke holde debatten der i stedet for at afspore denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det handler om Mille og denne tråd. - Jeg vil gerne forstå det helt klart. Mille har ikke skrevet noget specielt om krav om sundheds-attest. Betyder det, at man kan komme og betale ekstra 400 kr. - hvorefter man kan stikke pikken i Mille uden kondom?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, den 27/2/2016 at 10:33:

Kald mig bare en Jeronimus - men jeg synes det er betvivleligt hvorvidt det er en god ide for den centrale aktør som 18'årig at optræde i et GB med Alles Ohne... der er et markant skred i ydelserne p.t.  -udover det etiske i at pigerne føler sig pressede til mere og mere specielle ubeskyttede aktiviteter især i betragtning af stigningerne i veneriske sygdomme....

 

Og så skal jeg ellers nok forlade jeres tråd ...

1: jeg føler mig ABSOLUT ikke presset til noget som helst hvilket du skriver

2: en sundhedsattest er et must

3: der er jo ingen der tvinger folk til at betale de 400 kr men det er så med kondom

4: hvis du ikke noget ægte at sige eller kommentere ja så hold det venligst for dig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis folk har negative ting at sige så kan jeg fortælle så meget at man tvinger ikke folk til at gi de 400 kr for uden kondom

det er et valg de selv om træffe

med venlig hilsen Mille

og jer gutter som gerne kommer glæder mig til at se jer torsdag den 3 marts..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pigeforskeren skrev, for 4 timer siden:
Mille1997 skrev, for 4 timer siden:

Hvis folk har negative ting at sige så kan jeg fortælle så meget at man tvinger ikke folk til at gi de 400 kr for uden kondom

det er et valg de selv om træffe

med venlig hilsen Mille

og jer gutter som gerne kommer glæder mig til at se jer torsdag den 3 marts..

 

 

Det handler om Mille og denne tråd. - Jeg vil gerne forstå det helt klart. Mille har ikke skrevet noget specielt om krav om sundheds-attest. Betyder det, at man kan komme og betale ekstra 400 kr. - hvorefter man kan stikke pikken i Mille uden kondom?

jeg kommer og glæder mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mille1997 skrev, for 13 minutter siden:

lyder dejligt :)

Da jeg desværre ikke kan deltage, kan jeg jo sagtens sige: Det lyder sødt og saftigt. Jeg er misundelig. Ønsker jer alle nogle gode timer.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Heine skrev, den Saturday, February 27, 2016 at 09:33:

Kald mig bare en Jeronimus - men jeg synes det er betvivleligt hvorvidt det er en god ide for den centrale aktør som 18'årig at optræde i et GB med Alles Ohne... der er et markant skred i ydelserne p.t.  -udover det etiske i at pigerne føler sig pressede til mere og mere specielle ubeskyttede aktiviteter især i betragtning af stigningerne i veneriske sygdomme....

 

Og så skal jeg ellers nok forlade jeres tråd ...

Sålænge pigen er over 18 år, så kan jeg ikke se det store problem i at hun vælger at lave sådan et arrangement. Det er ikke alder det kommer an på, men modenhed og den er vel forskellig fra person til person.

Og så skal jeg nok forlade jeres tråd... ;)

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sølvpapirshat skrev, for 4 timer siden:

Sålænge pigen er over 18 år, så kan jeg ikke se det store problem i at hun vælger at lave sådan et arrangement. Det er ikke alder det kommer an på, men modenhed og den er vel forskellig fra person til person.

Og så skal jeg nok forlade jeres tråd... ;)

jeg synes det er helt fint at kommentere på pigen - det er bare ærgerligt når tråden lige pludselig begynder at blive brugt til en debat for og imod kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg giver Trofast helt ret. En diskussion om med elle ruden kondom vedrører ikke Milles forestående happening. Men et andet sted her på sitet.

Samtidig: Mille er over 18, hvilket er den alder, hvor man her i landet selv afgør, hvordan man vil udføre sit sexliv, hvis man da i det hele taget ønsker at udføre det !

Det må vi andre altså lære at respektere, uanset vi kan lide det eller ej.

Resten består og foregår i forhold til at påvirke de 179 idioter, som sidder ovre i folketinget. Men som sagt ikke noget Mille skal hæfte for.

Respekter venligst det og lad så pigen i fred !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hybris skrev, for 23 minutter siden:

Jeg giver Trofast helt ret. En diskussion om med elle ruden kondom vedrører ikke Milles forestående happening. Men et andet sted her på sitet.

Samtidig: Mille er over 18, hvilket er den alder, hvor man her i landet selv afgør, hvordan man vil udføre sit sexliv, hvis man da i det hele taget ønsker at udføre det !

Det må vi andre altså lære at respektere, uanset vi kan lide det eller ej.

Resten består og foregår i forhold til at påvirke de 179 idioter, som sidder ovre i folketinget. Men som sagt ikke noget Mille skal hæfte for.

Respekter venligst det og lad så pigen i fred !!!!

Takker Hybris for opbakning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Så lidt min pige .......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mille1997 skrev, for 5 timer siden:

mange taak Trofast for opbakning

ja - det var også så lidt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...