Hop til indhold
Guest Borntofly

Mille på 20 år fra AL- super oplevelse

Recommended Posts

Guest Borntofly

Besøgte dejlige Mille på hendes første dag i "branchen" igår:)

https://annoncelight.dk/showad/202671

En flot og meget naturlig pige. Skøn ungpige krop med flot fast bagdel og dejlige faste bryster :)

Super og god indlevelse og ingen hast fra hendes side:) Hun virkede bestemt til at nyde sit nye erhverv :)

Hun er at finde samme sted som Sofie og tilbyder også trekant med hende, ligesom Sofie gør med Signe;)

Pas godt på hende:)

Ps

Husk nu at dette er en anmeldelse og ikke generel debat om pigernes priser! Synes I at det er for dyrt så find nogen andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Se4

yep..penge er vel lidt som tiden...relativ? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly

Dette forum mister sin funktion når andre medlemmer ikke forstår simple opfordringer ! 

Diskuter priser på generel debat og få styret jeres lyst der. Jeg gentager mig selv gang på gang . Hvis man synes det er for dyrt , så er der ingen der tvinger jer til noget som helst. Jeg synes at pigerne er alle pengene værd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dast74

Tack för en god anmedelse ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej Borntofly, dette forum mister ikke sin funktion fordi medlemmer ikke følger en anmelders opfordringer. Lad dog folk kommentere som de har lyst til.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Edit: Fik afreageret som tiltrængt, ingen grund til at besudle tråden.

Tak for anmeldelse Borntofly!

Til de klynkende pris-idioter:

MFW - Even Jesus Hates You.jpg

Redigeret af Argent
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 4 minutter siden:

Ej nu stopper i da fandeme altså! Hold nu jeres f***ing kæft om det forbandede bræk over priser!

Det kan godt være forummet ikke mister sin funktion, men i suger da glæden ud af enhver tråd om nogenlunde eksklusive besøgs-piger, fordi i kraftidioter ikke forstår en simpel opfordring!

Hold jeres smålige, fedtede, og klynkede piverier over priser i ikke kan stille måls med, til jeres egne små tude-grupper.

Vi (resten af Eroguide) forstår efterhånden udmærket at der er pris-tourister på færde herinde, og bemærker desværre at alt der ikke falder indenfor den gængste pris-metier liiiige skal kommenteres på - for Gud forbyde en pige var udenfor rækkevidde af jeres patetiske flaske-samlede besøgs-budgetter!

Der er ingen der gider læse jeres evindelige klynken over det.
Jeg brækker mig over jer - grow the f*** up!

MFW - Even Jesus Hates You.jpg

Kan fuldt ud tilslutte mig dit indlægs skriv, der er adskillige herinde der er nogle ,F***hoveder.    3d applause

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Borntofly
Phister skrev, for 3 timer siden:

Nej Borntofly, dette forum mister ikke sin funktion fordi medlemmer ikke følger en anmelders opfordringer. Lad dog folk kommentere som de har lyst til.

Jamen så er du åbentbart uenig med Moderator! 

Alle de prisforskrækkede medlemmer som gør der til deres mission at belære os andre, kan sidde og pive sammen i generel debat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest totalwild

man skulle næsten tro Borntofly er blevet Moderator, på den måde der bliver skrevet ... citer..Dette forum mister sin funktion når andre medlemmer ikke forstår simple opfordringer !  ...... Diskuter priser på generel debat og få styret jeres lyst der. Jeg gentager mig selv gang på gang . Hvis man synes det er for dyrt , så er der ingen der tvinger jer til noget som helst. Jeg synes at pigerne er alle pengene værd.  .................

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med mindre en anmelder har lidt for personlige interesser i en pige, begriber jeg ikke hvad han kan have imod at andre omtaler prisen. Men han synes måske at prisen skal endnu højere op? Forbrugere med den slags ønsker er ellers en sjældenhed ;-) Sitets administrator plejer da ikke at have noget imod synspunkter om en piges priser. Uanset hvad andre mener og skriver kan anmelderen jo bare blive ved med at besøge pigen. Ingen forhindrer ham. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dane skrev, for 4 timer siden:

Med mindre en anmelder har lidt for personlige interesser i en pige, begriber jeg ikke hvad han kan have imod at andre omtaler prisen. 

1. Fordi det er kedeligt at læse om prisbrokkeri?

2. Fordi EG i (altfor?) høj grad bruges til diskussioner om kvantitet istedet for kvalitet?

3. Fordi det er trist at den begejstring over egen oplevelse og pige, som gør at man er inspireret nok at skrive; ender op i prisklynkeri?

4. Fordi man taber lysten at skrive flere anmeldelser?

5. Fordi man faktiskt mener at pigen/pigerne er værd prisen man betaler, og synes at klynken nedvurderer pigen/pigerne?

6. Fordi nærige mennesker er kedelige mennesker?

Man "omtaler" ikke prisen. Man kritiserer prisen. Hvilket indebærer at man kritiserer pigen der sætter prisen. Hvilket indebærer at  man kritiserer manden der køber tid hos pigen man kritiserer for at sætte prisen man kritiserer. 

Redigeret af Bananas
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hohum.

Prisdebat hører under forum'et generel debat, ikke under en anmeldelse. Det betragtes derfor som afsporing.

Jeg lukker tråden.

Int

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...