Hop til indhold
Energy

Razzia??

Recommended Posts

Bare en hurtig. Har altid tænkt hvad sker der med kunden ved en razzia. Tænker både gp, bordel og thai. Aner det faktisk ikke og har tit tænkt på det, syntes ikke jeg kunne finde en tråd

spg2 har i oplevet en razzia? Fortæl gerne. Det er nok min største frygt som kunde he he plus slap diller :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 34 minutter siden:

Bare en hurtig. Har altid tænkt hvad sker der med kunden ved en razzia. Tænker både gp, bordel og thai. Aner det faktisk ikke og har tit tænkt på det, syntes ikke jeg kunne finde en tråd

spg2 har i oplevet en razzia? Fortæl gerne. Det er nok min største frygt som kunde he he plus slap diller :)

Der sker ikke noget som helst, det eneste du kan risikere, er at skulle kunne dokumentere hvem du er, for at de kan se om du er søgt eller efterlyst dvs. om der evt. er noget der virker interessant i forbindelse med din person.

Et godt råd er at være samarbejdsvillig som man har pligt til i sådanne tilfælde, trust me, man kan hurtigt lure om strisseren har humoristisk sans, hvis ikke så undlad at spille frisk fyr.

Redigeret af BigDick
tilføjelse til citat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 40 minutter siden:

spg2 har i oplevet en razzia? Fortæl gerne. Det er nok min største frygt som kunde he he plus slap diller :)

Jeg har engang oplevet, at politiet kom forbi, mens jeg sad og ventede i venteværelset. Telefon-damen kom bare ind og beklagede, og ledte mig ud af døren igen. Jeg så overhovedet ikke politiet, andet end at da jeg kom ud, kunne jeg se, at en patruljevogn holdt parkeret (ulovligt) udenfor adressen.

Jeg har også læst om andres oplevelser (kan ikke huske, om det var på EG/Venuslogen/gimel/hedomax), og ud fra disse, skulle Politiet være ganske fornuftige. Det er ikke sådan, at en igangværende "session" bliver afbrudt mv., og man så og sige bliver taget med bukserne nede. Men bagefter kan man godt blive bedt om at identificere sig. Man bliver som udgangspunkt ikke kontaktet bagefter. Undtagelsen er selvfølgelig, hvis man har besøgt et sted med kriminelle forhold, f.eks. mindreårige eller menneskehandlede. Man så kan risikere at skulle afgive vidneforklaring. Men af hvad jeg er bekendt, så sker dette yderst yderst sjældent.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Formoder det er et problem, der mest eksistere blandt udenlandske piger. 

Køb dansk. Din garanti for sex uden afbrydelser. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gerog skrev, for 41 minutter siden:

Bliver ens tid med pigen afbrudt imens man hygger sig?
Eller venter politiet til ens tid er slut?

 

Af hvad jeg er bekendt med, så må Politiet ikke afbryde en erhvervsdrivende i sit arbejde, når Politiet udfører rutinemæssig kontrol - f.eks. når de er ude sammen med SKATs medarbejdere (som beskyttelse). De skal derimod vente til den erhvervsdrivende får en naturlig pause i sit arbejde.

Hvis Politiet har viden om, at pigen er mindreårig/handlet, er det dog en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Energy skrev, for 3 timer siden:

Bare en hurtig. Har altid tænkt hvad sker der med kunden ved en razzia. Tænker både gp, bordel og thai. Aner det faktisk ikke og har tit tænkt på det, syntes ikke jeg kunne finde en tråd

spg2 har i oplevet en razzia? Fortæl gerne. Det er nok min største frygt som kunde he he plus slap diller :)

1. Man kan nok godt vinke farvel til sine penge  - og håbe/bede til, at man ikke har bekendte i Politi eller Skat, der er med på den razzia, haha!!

Ellers sker der nok ikke noget med kunden. Bortset fra, at man har fået sig en oplevelse (=chok...) for livet ;-) 

 

2. Nej, heldigvis aldrig. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 3 timer siden:

Et godt råd er at være samarbejdsvillig som man har pligt til i sådanne tilfælde, trust me, man kan hurtigt lure om strisseren har humoristisk sans, hvis ikke så undlad at spille frisk fyr.

Haha, "frisk fyr"-attituden er godt nok også lidt op ad bakke, hvis man står splitterravende nøgen overfor en 190 cm høj betjent i fuldt grej :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 1 time siden:

Haha, "frisk fyr"-attituden er godt nok også lidt op ad bakke, hvis man står splitterravende nøgen overfor en 190 cm høj betjent i fuldt grej :-) 

Jow jow en af "mine" piger var da uheldig at ryge ind i en kontrol til en "sammenkomst", der var sgu da en "deltager" der ville gøre sig færdig, og spurgte om det kunne lade sig gøre. Den kvindelige strisser havde humoristisk sans, og sagde, det gør du da bare som du synes.

Men pjollert pumpen fik hydraulik trykfald, så det blev godt nok op af bakke, så den døde fuldstændig. De tog så en time bagefter da de havde grinet færdigt. 

Almindeligvis virker kontrol personalet ganske flinke ved en razzia.  

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...