Hop til indhold
Gæst

Adelie i et GB ?

Recommended Posts

Gæst
fynbomanden skrev, for 9 timer siden:

Når blodet bruser i årerne og Søren Banjomus spiller sin julesang i baggrunden (altså spiller på guitar :shock:.. er du med .. spiller .. :-D:-D) "Bare det altså snart var NU ... kan ikke vente", så er det klart, at overblikket kan mistes.

Det ligner for "udenforstående" som om, at denne tråd er ved at udvikle sit tiI et af de tilfælde, hvor det faktum, at man glæder sig vildt overdrevet meget til, at noget spændende skal ske, fører til, at der mistes såvel tidsfornemmelse som jordforbindelse, og man i lykkerusen ubekymret svæver afsted på en lille lyserød sky. 

Dermed kan selv den lille tabel åbenlyst, og vel også fuldt forståeligt, i sådanne helt specielle tilfælde, blive til en meget svær kunst at mestre blot tilnærmelsesvist til bestået.

Men, fortvivl ikke, når nøden er størst er hjælpen nærmest ... klik her: HVOR LANG TID ER DER TIL DET SKER?

Håber I får et godt arrangement ;-)

Ha ha ha ha .... jeg måtte jo klikke på dit link ...........

Jeg havde nok ikke forventet, at du i bogstaveligste forstand havde indsat en korrekt nedtæller. Søger du en stilling som min personlige PA ? ;)Jeg har vist altid svævet på en lyserød sky .... i dette luftlag synes alt skønt. Kom herop og se selv efter :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pikken skrev, for 8 timer siden:

Helt klart klar, men venteliste på over max 8 ?? . Kan man regne med alle kommer ??? Normalt er der altid afbud ! c;") 

Jeg er overbevist om at jeg har udvalgt de mest skønne og pålidelige mænd til deltagelse på tirsdag. Ikke sandt de herre ? :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden
Adelie skrev, for 9 minutter siden:

Ha ha ha ha .... jeg måtte jo klikke på dit link ...........

Jeg havde nok ikke forventet, at du i bogstaveligste forstand havde indsat en korrekt nedtæller. Søger du en stilling som min personlige PA ? ;)Jeg har vist altid svævet på en lyserød sky .... i dette luftlag synes alt skønt. Kom herop og se selv efter :rolleyes:

PAS PÅ med at flyve for højt Adelie. Ikaros kom jo helt galt afsted, bare det ikke sker for dig :rolleyes: ... flyv ikke højere end vingerne bær' ...

Opfat du bare mit indlæg som en uopfordret ansøgning til stillingen som din personlige PA. Jeg ser frem til at modtage en indbydelse til personlig samtale, så vi kan få klarlagt de nærmere arbejdsforhold. Lønforhold behøver vi ikke diskutere - skulle jeg blive tilknyttet som din "lille hjælper", så kan jeg love dig for, at det ikke vil være et job jeg tager af pekuniær interesse :wink:.

Jeg er desværre af en sådan fysisk statur, at flyvning ved egen kraft er aldeles umulig. Min fysiske raketmotor er simpelthen ikke stor nok ... uanset hvor meget ild jeg ellers har i røven. 

Jeg kan derfor blive nødsaget til at flyve op i himmelrummet til dig - jeg håber ikke du, som flere mere eller mindre seriøse danske medier, vil få moralske og etiske skrupler, hvis jeg kommer til at flyve med Ryanair, når du indkalder til den forhåbentligt spændende og nærgående personlige samtale. Jeg kan måske på fredag ;-).

Mit motto er: Du k(n)alder, jeg kommer ......... lummer snak I know, men jeg elsker dr. Leo Lummerkrog :wub:

Nå men "lille hjælper" er klar ... jeg hopper allerede af forventningensglæde om en mulig snarlig indkaldelse til samtale ......

PA for Adelie -- mums.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været til Adelie GB i dag og det var rigtig godt:D.   Hvad der blev lovet ved annoncering og over pm blev indfriet fik fulde af Adelie :D. Der blev hygget til den helt store guldmedalje med Adelie. Der var snart ikke den ting som ikke blev prøvet og afprøvet:D Der var ingen tvivl om at Adelie om er glad for sex mere end en forstand:D

 

Et dejlige hyggelige diskret sted :D

En skøn hyggelig afslappet stemning blandt deltagerne:D  

Som bidrog til en helt utrolig god stemning og atmosfære:D

Til Adelie det var et rigtigt godt GB at være med til:D 

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig. Det var knaldhamrende godt. Gentagelse.... procentskalaen har ramt loftet ! (Ja, Adelie havde Einstein ikke indkalkuleret ! ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skønne mænd ... jeg sidder stadig i salig rus. Og der er INGEN tvivl ....det her var bestemt ikke sidste gang. Hold nu op hvor en stemning I stablede på benene, og for det, af hjertet tak. Det her var en samling af EG's elite ... taaaaak for en suveræn dag til de fremmødte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 11 minutter siden:

Skønne mænd ... jeg sidder stadig i salig rus. Og der er INGEN tvivl ....det her var bestemt ikke sidste gang. Hold nu op hvor en stemning I stablede på benene, og for det, af hjertet tak. Det her var en samling af EG's elite ... taaaaak for en suveræn dag til de fremmødte.

 

Jeg rødmer næsten, hvad siger I sutter ....GUTTER !!! c,"( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgok skrev, for 1 minut siden:

Kan jo kun være enig.... 

DEN KVINDE ER JO FANTASTISK...

Jeg smiler resten af ugen !!!                  TAK til Adelie.....

Og, tak for lift. Det er så ikke mig, der er gået i søen !  c,") 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Pikken skrev, den 8. mar. 2016 at 20:12:

Og, tak for lift. Det er så ikke mig, der er gået i søen !  c,") 

Smiler ... Det var nu en anden som gav dig er lift ;) ...... Er du sikker på at du ikke har været i søen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...