Hop til indhold
Gæst

Adelie i et GB ?

Recommended Posts

Gæst

Mon der kunne være interesse for at jeg afholdte et fræk og lækkert GB tirsdag den 8. Marts fra 12-15 i super lækre private omgivelser :)? (Midtjylland) 

Lige en stemningsfornemmelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er sikker på at du vil være lige så intens i den situation som one-on-one.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lyder meget spændende, men tænker det måske er en lidt dum dag og tidspunkt, kan se der et andet gangbang i århus samme tid og dag, tænker måske det vil gøre der evt. kom færre deltager ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ims skrev, for 1 time siden:

lyder meget spændende, men tænker det måske er en lidt dum dag og tidspunkt, kan se der et andet gangbang i århus samme tid og dag, tænker måske det vil gøre der evt. kom færre deltager ?

Hvor ser du at der er et i Århus den dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vælger Adelie til hver en tid.. JEG VIL MED?

Må jeg evt tage en veninde med?

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Alle skønne mænd. Tak for jeres interesse også til alle jer som har skrevet PM :) 

Arrangementet bliver som skrevet 3 timer med skøn sex hvor jeg tilbyder alt det som I også kan læse på min profil ;) 

Altså sex i alle huller, slikke, kysse, sprøjteorgasmer mm ;) 

Prisen er 1400 kr 

og der vil være mulighed for bad før og efter (selvfølgelig med rene håndklæder til alle) der vil desuden være champagne, øl og vand samt snacks. 

For tilmelding skriv en PM. Jeg læser dem først igennem i morgen . 

Kh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg er selvfølgelig med.

Og til ALLE herrerne: I KAN BARE GLÆDE JER !

Hun er outstanding .........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelthen ikke rimeligt, at al det frække med alle de lækreste piger altid foregår i Jylland :-(

Adelie, kan du ikke lokkes til at arrangere noget lignende herovre på Øen? Please!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kære Skønne mænd. Hold da op jeg er smigret over alle de PM's og almindelig mails. :) 

Jeg skal nok besvare dem alle i løbet af i løbet i morgen og torsdag. Jeg kan desværre ikke have alle med. Så til jer som ender med ikke at få plads så skal jeg nok afholde et arrangement en anden god gang :) 

og man ved jo aldrig om jeg ender med at betræde det uudforskede sjællandske territorium på et tidspunkt. 

Jeg glæder mig til et skønt arrangement, som jeg er ret overbevist om bliver vanvittig frækt. Det bliver afholdt med klasse og i god stil ..... 

Kan I nu alle sove godt og drømme vådt 

Masser af dybe våde kys A 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skønne mænd .... alle pladser er optaget. Og til de sidste som her i tråden. som har ytret ønske om deltagelse: skynd jer at sende en PM.

Ellers går pladsen videre til en på ventelisten. Det bliver ikke noget stort arrangement, men lækkert, intimt, vildt og ikke mindst frækt. Jeg vil sikre at der er nok af mig til alle. På den måde går både I og jeg derfra med et kæmpe smil på læben ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Jørgensen skrev, den 24. feb. 2016 at 01:15:

Det er simpelthen ikke rimeligt, at al det frække med alle de lækreste piger altid foregår i Jylland :-(

Adelie, kan du ikke lokkes til at arrangere noget lignende herovre på Øen? Please!

Muuuuuuligvis ;) 

Nu er øen jo et helt ubetrådt land for mig, og derfor kender jeg intet til logistik og mulige afholdssteder :( (altså i det frække regi, for tro mig ... I know where to eat) 

Så om jeg skulle få den skøre ide at afholde noget lign. på Sjælland, så kræver det søde og behjælpelige mænd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Adelie skrev, for 11 timer siden:

Muuuuuuligvis ;) 

Nu er øen jo et helt ubetrådt land for mig, og derfor kender jeg intet til logistik og mulige afholdssteder :( (altså i det frække regi, for tro mig ... I know where to eat) 

Så om jeg skulle få den skøre ide at afholde noget lign. på Sjælland, så kræver det søde og behjælpelige mænd ;) 

Der er 100% sikkert mange mænd, der vil være dig behjælpelige, når (for det skal du!!!) du kommer her over på Øen og beriger os med din lækre tilstedeværelse! :-P Sig endelig til, når det er ved at være tid! ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skønne mænd ... Desværre er en enkelt deltager blevet forhindret I at deltage. Så derfor er der nu en ledig plads ;) 

alle er velkomne til at skrive, men jer som står på venteliste har naturligvis første prioritet :) 

Så skynd jer at skrive .... Det er et lille intimt arrangement hvor vi gerne skulle blive 8 deltagere. 

Nedtælling er i øvrigt begyndt ... 8 dage og så går det løs 

Kh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Smiler ... Jeg sætter pludselig pris på at andre end mig følger nedtællingen .... 

Ellers går det da vist helt galt ;) 

og du har selvfølgelig ret. 

7 dage tilbage :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fynbomanden

Når blodet bruser i årerne og Søren Banjomus spiller sin julesang i baggrunden (altså spiller på guitar :shock:.. er du med .. spiller .. :-D:-D) "Bare det altså snart var NU ... kan ikke vente", så er det klart, at overblikket kan mistes.

Det ligner for "udenforstående" som om, at denne tråd er ved at udvikle sit tiI et af de tilfælde, hvor det faktum, at man glæder sig vildt overdrevet meget til, at noget spændende skal ske, fører til, at der mistes såvel tidsfornemmelse som jordforbindelse, og man i lykkerusen ubekymret svæver afsted på en lille lyserød sky. 

Dermed kan selv den lille tabel åbenlyst, og vel også fuldt forståeligt, i sådanne helt specielle tilfælde, blive til en meget svær kunst at mestre blot tilnærmelsesvist til bestået.

Men, fortvivl ikke, når nøden er størst er hjælpen nærmest ... klik her: HVOR LANG TID ER DER TIL DET SKER?

Håber I får et godt arrangement ;-)

Redigeret af fynbomanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...