Hop til indhold
JohnPop

Hvornår er købesex(mangel på samme) tyveri?

Recommended Posts

Jamen jeg bliver så inspireret af at læse folks indlæg og tråde på Ero 8-)

Nu har jeg lige læst købesex og evt. voldtægtstråden igennem og kommenteret. Men her kommer et spørgsmål med omvendt fortegn nemlig når vi er den forurettede: 

Hvornår kan/burde man betegne et sexkøb som tyveri? Det vil sige når vi køber lad os sige 1 time hos primært en udenlandsk sælger, og vi får 15 minutter med det mest ligegyldige sex, hvor man ikke må støde i bund, hvor kvinden feks ikke tillader andet end missionær, og når tiden starter når man er kommet indenfor døren? Vi kan og bliver røvrendt på det groveste af specielt de østeuropæiske kvinder der sælger, men jeg synes aldrig at nogle af dem er dømt for feks tyveri eller svindel etc. De har nærmest frie tøjler til at forvalte tid og ydelse som det passer dem uden at lovens lange arm nogensinde straffer dem. 

Så hvornår er vi egentligt udsat for svindel og tyveri? Tyveri af vores penge, og svindel ift hvilke ydelser vi er berettiget til og hvor meget tid vi har købt. 

Kan man ikke kalde det tyveri hvis de tager vores penge og ikke yder noget der bare minder om det vi har aftalt og betalt for? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

teknisk set jo - så er det vel at betegne som en form for tyveri..... 

Men du vil desværre bare få meget svært ved at bevise at du ikke har modtaget ydelsen.... omend jeg godt forstår jeres frustration... 

 

I vil blive udsat for det her HVER gang i ikke gør jeres research godt nok - dvs vælger en pige der ikke er et sikkert kort og for hvem det ikke har nogen betydning om i bliver snydt og hun får dårlig omtale.... 

som jeg skrev i en anden tråd: der er garanti for ikke at blive snydt.... vælg en pige der er godt omtalt og som gør det fordi hun kan lide det!!! - de snyder ikke for det har de ikke råd til.  Der får i det i har betalt for (og som regel lidt til) 

hvis i har råd til at blive snydt - så tag chancen med en ny og ukendt pige og ros hende hvis hun leverer varen..... og advar mod hende hvis hun ikke gør... 

Men hvis i IKKE har råd til at blive snydt... så vælg en der med sikkerhed ikke snyder

Det er umuligt at have ondt af jer når i bevidst vælger det segment hvor i har størst chance for at trække en nitte og så bagefter bliver sure over det.... i kender markedet, kender risikoen - og i ved hvad i risikerer i visse segmenter!!! 

 

Hvis i ikke vil snydes eller ikke har råd til at blive snydt - så vælg dem der med sikkerhed ikke  snyder :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnPop skrev, for 22 minutter siden:

 

Kan man ikke kalde det tyveri hvis de tager vores penge og ikke yder noget der bare minder om det vi har aftalt og betalt for? 

Jo, det kan man i hvert fald.

Jeg har før prøvet at aftale, at det var med samleje i 117 forskellige stillinger, og da pigebarnet fik øje på fars pik, så var den alt alt for stor til hendes lille fisse. Så blev det kun til oralsex. Eller ja, ja blassen ohne, og da vi skulle i gang var det blassen mit og ohne kostede 50 euro ekstra. Og en 69'er, som jeg havde aftalt blev til nej, nej, hun kunne ikke lide at få slikket fisse. Det ødelagde bare alt. Og det er svigagtig handel og burde kunne straffes, men jeg kan intet bevise, og jeg bryder mig heller ikke om at skulle diskutere med en led luder (det må jeg godt skrive i denne sammenhæng).

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

JohnPop

Jeg tillader mig at gå ud fra, at dit oplæg er ment polemisk.

Tyveri kan det aldrig være, da tyveri handler om tilegnelse af fysiske ting og lignende:

§ 276. For tyveri straffes den, som uden besidderens samtykke borttager en fremmed rørlig ting for at skaffe sig eller andre uberettiget vinding ved dens tilegnelse. Med rørlig ting sidestilles her og i det følgende en energimængde, der er fremstillet, opbevaret eller taget i brug til frembringelse af lys, varme, kraft eller bevægelse eller i andet økonomisk øjemed.

Røveri kan det heller ikke være, da det forudsætter anvendelse af vold eller trusler om anvendelse af vold.

Måske er der tale om en slags bedrageri:

§ 279. For bedrageri straffes den, som, for derigennem at skaffe sig eller andre uberettiget vinding, ved retsstridigt at fremkalde, bestyrke eller udnytte en vildfarelse bestemmer en anden til en handling eller undladelse, hvorved der påføres denne eller nogen, for hvem handlingen eller undladelsen bliver afgørende, et formuetab.

Det afhænger så af, om det kan bevises, at du er blevet narret på en "retsstridig" måde.

Og det kommer man ikke langt med :-).

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes måske også det er at stramme den, at kalde det tyveri. Men en slags snyd eller bondefangeri er det da.

Er meget enig i at den mest sikre vej udenom den slags oplevelser er at researche først. Men jeg har selv et lille gambler-gen i mig, og kan godt lide jævnligt at prøve noget fuldstændigt ukendt.

Nogle af mine bedste GP-oplevelser har været med piger helt uden anmeldelser, og hvor jeg har valgt at tage chancen. Det giver mig et stort kick når jeg finder et nyt og ubeskrevet guldkorn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 23 minutter siden:

 

JohnPop

Jeg tillader mig at gå ud fra, at dit oplæg er ment polemisk.

Tyveri kan det aldrig være, da tyveri handler om tilegnelse af fysiske ting og lignende:

§ 276. For tyveri straffes den, som uden besidderens samtykke borttager en fremmed rørlig ting for at skaffe sig eller andre uberettiget vinding ved dens tilegnelse. Med rørlig ting sidestilles her og i det følgende en energimængde, der er fremstillet, opbevaret eller taget i brug til frembringelse af lys, varme, kraft eller bevægelse eller i andet økonomisk øjemed.

Røveri kan det heller ikke være, da det forudsætter anvendelse af vold eller trusler om anvendelse af vold.

Måske er der tale om en slags bedrageri:

§ 279. For bedrageri straffes den, som, for derigennem at skaffe sig eller andre uberettiget vinding, ved retsstridigt at fremkalde, bestyrke eller udnytte en vildfarelse bestemmer en anden til en handling eller undladelse, hvorved der påføres denne eller nogen, for hvem handlingen eller undladelsen bliver afgørende, et formuetab.

Det afhænger så af, om det kan bevises, at du er blevet narret på en "retsstridig" måde.

Og det kommer man ikke langt med :-).

GF

Nu er mit indlæg jo afledt af den anden tråd, hvor folk jo selv kan definere og vurdere hvad tyveri og svindel er(eller voldtægt som var på tale i den anden tråd). 

Det var ikke et strafferetslig spørgsmål jeg stillede, men hvad folk mener man kan betegne som svindel og tyveri. 

Men jo ville da gerne tage den retsligt, hvis det var nemt og lige til osv osv. Tror dog at 99% af alle mænd springer fra når det kommer til politianmeldelse og til at lægge sag an, da det juridiske system nok ikke lige prioriterer os som sælgere og de problemer vi oplever særligt højt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, for 34 minutter siden:

teknisk set jo - så er det vel at betegne som en form for tyveri..... 

Men du vil desværre bare få meget svært ved at bevise at du ikke har modtaget ydelsen.... omend jeg godt forstår jeres frustration... 

 

I vil blive udsat for det her HVER gang i ikke gør jeres research godt nok - dvs vælger en pige der ikke er et sikkert kort og for hvem det ikke har nogen betydning om i bliver snydt og hun får dårlig omtale.... 

som jeg skrev i en anden tråd: der er garanti for ikke at blive snydt.... vælg en pige der er godt omtalt og som gør det fordi hun kan lide det!!! - de snyder ikke for det har de ikke råd til.  Der får i det i har betalt for (og som regel lidt til) 

hvis i har råd til at blive snydt - så tag chancen med en ny og ukendt pige og ros hende hvis hun leverer varen..... og advar mod hende hvis hun ikke gør... 

Men hvis i IKKE har råd til at blive snydt... så vælg en der med sikkerhed ikke snyder

Det er umuligt at have ondt af jer når i bevidst vælger det segment hvor i har størst chance for at trække en nitte og så bagefter bliver sure over det.... i kender markedet, kender risikoen - og i ved hvad i risikerer i visse segmenter!!! 

 

Hvis i ikke vil snydes eller ikke har råd til at blive snydt - så vælg dem der med sikkerhed ikke  snyder :)  

Men du ved godt at grunden til at mange(hvor mange ved jeg dog ikke) købere vælger udenlandske damer er pga prisen. Nogle har præferencer ift bestemte landes kvinder, men jeg vil da tro at det primært handler om penge. 

Men det er jo en anden snak vi har haft 1 milliard gange før. At priserne ikke bare kan sættes ned på østeuropæisk niveau af flere gode grunde. 

Jeg har per erfaring, ikke per automatik, valgt danske kvinder hvor det var muligt. Ja men økonomien har desværre en stor del at sige. Det skal du huske at skrive dig bag øret, hvis danske kvinder havde samme priser, kan jeg love dig for at langt færre dårlige østeuropæiske sælgere ville have nogle kunder. Men prisen er primært grunden til at de kan få kunder. 

Jeg vil da til hver en tid vælge danske kvinder selv.80-20 eller 85-15% ville jeg vælge danske kvinder vs udenlandske når jeg skal købe. Men desværre går det ofte den anden vej, da jeg ikke lige kan/vil betale 2000-2500kr for nogle unge nybegyndere og privatdiskret(okay de kan så ofte fås til 1600-1800kr), når jeg kan få en polsk feks til 800-1000kr. 

Og andre vælger at punge ud og betale 50-100% mere og får så de danske kvinder. 

Nå men jeg har så småt forstået at danske kvinder rent faktisk ikke kan primært og sekundært ikke vil gå ned på 800-1200kr i timen. Så det er ikke et alternativ hvis man har et fast budget man opererer med. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnPop skrev, for 1 minut siden:

Nå men jeg har så småt forstået at danske kvinder rent faktisk ikke kan primært og sekundært ikke vil gå ned på 800-1200kr i timen. Så det er ikke et alternativ hvis man har et fast budget man opererer med. 

Nej men det er jo desværre ikke et brugbart argument... 

Det er jo et alternativ at spare op... for det er jo ikke fordi i ikke har råd... i vil bare ikke spare op til det :) 

Det handler jo ikke om at pengene ikke kan skaffes men om hvor lang tid i er villige til at vente på sexen :) 

Men noget jeg ikke forstår.... hvorfor ikke købe 30 min af en af de sikre og få 30 fantastiske minutter frem for at gamble 1200 for en time med risiko for det scenario du beskriver i første indlæg

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår logikken.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prebenmikkelsen skrev, den 19/2/2016 at 14:06:

køb dansk.... køb kvalitet.. og snak lidt med pigen inden du ivrigt smider dine surt tjente penge.

 

 

Den værste GP'er jeg nogensinde har været sammen med var pære dansk (hun endte med at lægge navn til begrebet for en fuser på VL)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Den værste GP'er jeg nogensinde har været sammen med var pære dansk (hun endte med at lægge navn til begrebet for en fuser på VL)

Silke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

præcis ;) 

Ja....he he...hun skal være glad for, at internettet endnu var i sin vorden....ellers var det scam lukket flere år før.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
JohnPop skrev, den 19/2/2016 at 11:36:

Men du ved godt at grunden til at mange(hvor mange ved jeg dog ikke) købere vælger udenlandske damer er pga prisen. Nogle har præferencer ift bestemte landes kvinder, men jeg vil da tro at det primært handler om penge. 

Men det er jo en anden snak vi har haft 1 milliard gange før. At priserne ikke bare kan sættes ned på østeuropæisk niveau af flere gode grunde. 

Jeg har per erfaring, ikke per automatik, valgt danske kvinder hvor det var muligt. Ja men økonomien har desværre en stor del at sige. Det skal du huske at skrive dig bag øret, hvis danske kvinder havde samme priser, kan jeg love dig for at langt færre dårlige østeuropæiske sælgere ville have nogle kunder. Men prisen er primært grunden til at de kan få kunder. 

Jeg vil da til hver en tid vælge danske kvinder selv.80-20 eller 85-15% ville jeg vælge danske kvinder vs udenlandske når jeg skal købe. Men desværre går det ofte den anden vej, da jeg ikke lige kan/vil betale 2000-2500kr for nogle unge nybegyndere og privatdiskret(okay de kan så ofte fås til 1600-1800kr), når jeg kan få en polsk feks til 800-1000kr. 

Og andre vælger at punge ud og betale 50-100% mere og får så de danske kvinder. 

Nå men jeg har så småt forstået at danske kvinder rent faktisk ikke kan primært og sekundært ikke vil gå ned på 800-1200kr i timen. Så det er ikke et alternativ hvis man har et fast budget man opererer med. 

Uanset pris så er der altid nogen der synes det er for meget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Prebenmikkelsen skrev, den 19/2/2016 at 14:06:

køb dansk.... køb kvalitet.. og snak lidt med pigen inden du ivrigt smider dine surt tjente penge.

 

 

Nemlig
Rigtig mange bestiller bare en tid og det eneste de spørger om er om Fransk også er med kondom.
Spørger man, hvad de godt kunne tænke sig så får man som regel et skuldertræk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annette6 skrev, for 3 timer siden:

Nemlig
Rigtig mange bestiller bare en tid og det eneste de spørger om er om Fransk også er med kondom.
Spørger man, hvad de godt kunne tænke sig så får man som regel et skuldertræk.

 

er du fra skive !!!!!! jeg har søgt efter piger i skive længe!!!!!! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Annette6
Prebenmikkelsen skrev, for 4 timer siden:

er du fra skive !!!!!! jeg har søgt efter piger i skive længe!!!!!! :-P

Ihvertfald meget tæt på skive ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...