Hop til indhold
Jasmin

Hvornår er købesex voldtægt

Recommended Posts

Gæst

Jeg ved at der er mange herinde, der tager til Tyskland for at købe billig sex. Er det også forkert?

Jeg har indtryk af at de fleste danskere er meget empatiske og håber da også, at det er en selvfølge at man er modstandere af handlede kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnPop skrev, for 55 minutter siden:

Men er det voldtægt? Tja det er en form for overgreb, voldtægt er som også nævnt tidligere her i tråden i min verden ret klart, nemlig en klar fysisk handling, hvor pigen gør klar modstand og IKKE sex af nogen art, men højlydt protesterer.

Det er jo fint nok, at alle går rundt og har deres egen opfattelse af, hvad der er voldtægt. Her må jeg så indrømme at juraen åbenbart alligevel er relevant, for du er i konflikt med dens opfattelse. Derudover er du også i konflikt med den dagligdags opfattelse, men det er lidt sværere at dokumentere :) Men altså "højlydt protest" er ikke et kriterium for voldtægt.

Fx denne dom:

UfR 2004.2839 Ø: Tiltalte blev fundet skyldig i to tilfælde af voldtægt samt trusler mod en tidligere samlever. I forhold til den ene voldtægt fandtes det i sagen på baggrund af truende udtalelser fra den tiltalte og greb om forurettedes hals (uden at der herved kunne konstateres mærker efterfølgende) samt den omstændighed, at forurettede havde grædt inden overgrebet, bevist, at tiltalte havde været klar over, at forurettede ikke frivilligt havde haft seksuelt samvær med ham. Forurettede havde under sagen bl.a. forklaret, at hun valgte at gå i seng med tiltalte for at få ham ud af huset, og at hun forsøgte at ligne ”sig gamle jeg”. Hun forklarede endvidere, at det derfor på tiltalte godt kunne have virket, som om hun var ”tændt”. Om det andet voldtægtsforhold fandt retten det efter en samlet bedømmelse af beviserne tilstrækkeligt godtgjort, at det, uanset om forurettede frivilligt var gået med til det seksuelle samvær, måtte have stået den tiltalte klart, at forurettede alene gjorde dette, fordi hun følte sig truet af tiltalte til at gøre det. Straffen blev fastsat til fængsel i 2 år og 6 måneder.

Eller denne :

UfR 2010.1988 H: Fire tiltalte blev fundet skyldige i voldtægt ved i forening og efter forudgående aftale at have tiltvunget sig samleje og anden kønslig omgang end samleje med en 14-årig pige, som de havde mødt på en markedsplads og havde ført ca. 500 meter hen til et tennisanlæg, hvor de havde presset hende ned på en træbom og fastholdt hende under voldtægten. Den forurettede i sagen havde ikke søgt at få hjælp fra omkringværende personer og havde ikke under overgrebet gjort anden modstand end at forsøge at rejse sig. Straffen blev fastsat til fængsel i 3 år og 6 måneder for tre af de tiltalte og fængsel i 3 år for en af de tiltalte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Det er jo fint nok, at alle går rundt og har deres egen opfattelse af, hvad der er voldtægt. Her må jeg så indrømme at juraen åbenbart alligevel er relevant, for du er i konflikt med dens opfattelse. Derudover er du også i konflikt med den dagligdags opfattelse, men det er lidt sværere at dokumentere :) Men altså "højlydt protest" er ikke et kriterium for voldtægt.

Fx denne dom:

UfR 2004.2839 Ø: Tiltalte blev fundet skyldig i to tilfælde af voldtægt samt trusler mod en tidligere samlever. I forhold til den ene voldtægt fandtes det i sagen på baggrund af truende udtalelser fra den tiltalte og greb om forurettedes hals (uden at der herved kunne konstateres mærker efterfølgende) samt den omstændighed, at forurettede havde grædt inden overgrebet, bevist, at tiltalte havde været klar over, at forurettede ikke frivilligt havde haft seksuelt samvær med ham. Forurettede havde under sagen bl.a. forklaret, at hun valgte at gå i seng med tiltalte for at få ham ud af huset, og at hun forsøgte at ligne ”sig gamle jeg”. Hun forklarede endvidere, at det derfor på tiltalte godt kunne have virket, som om hun var ”tændt”. Om det andet voldtægtsforhold fandt retten det efter en samlet bedømmelse af beviserne tilstrækkeligt godtgjort, at det, uanset om forurettede frivilligt var gået med til det seksuelle samvær, måtte have stået den tiltalte klart, at forurettede alene gjorde dette, fordi hun følte sig truet af tiltalte til at gøre det. Straffen blev fastsat til fængsel i 2 år og 6 måneder.

Eller denne :

UfR 2010.1988 H: Fire tiltalte blev fundet skyldige i voldtægt ved i forening og efter forudgående aftale at have tiltvunget sig samleje og anden kønslig omgang end samleje med en 14-årig pige, som de havde mødt på en markedsplads og havde ført ca. 500 meter hen til et tennisanlæg, hvor de havde presset hende ned på en træbom og fastholdt hende under voldtægten. Den forurettede i sagen havde ikke søgt at få hjælp fra omkringværende personer og havde ikke under overgrebet gjort anden modstand end at forsøge at rejse sig. Straffen blev fastsat til fængsel i 3 år og 6 måneder for tre af de tiltalte og fængsel i 3 år for en af de tiltalte.

Okay men definitionen kan jo betyde mange ting. 

Det er også fordi man ikke har andre betegnelser. I Usa har man også betegnelsen voldtægt der dækker over alle former for sex med mindreårige, som i mange stater kan være 20 år og under. Hæng mig ikke op på det om det er hele Usa og om det er 20 eller 17 år, men svjh hedder det statutory rape. 

Ja okay men i min verden er voldtægt gammeldags voldtægt, og ikke alle de andre nye definitioner der omhandler alt fra drugrape, til hvis offeret sover og ikke kan give lov, til handlede kvinder. Ellers bliver definitionen så udvandet at ingen ved hvad man konkret mener. 

Men folk må kalde det hvad de vil, det er egentligt også ja lidt underordnet. Ligesom diagnoser, så prøver man at beskrive noget konkret med en række ord og betegnelser, men det som er vigtig er det konkrete og ikke betegnelsen. 

Jaja men det kan godt være at min definition ikke holder vand i retten, og det kan også være at den ikke gælder i andre lande. Jeg vil hellere tale om overgreb generelt det ved man hvad er, og voldtægt ja det vælger jeg så at definere som den gammeldags slags med fastholdelse og skrig og råb og nej mange gange osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnPop skrev, for 4 minutter siden:

Okay men definitionen kan jo betyde mange ting. 

(...)

Jaja men det kan godt være at min definition ikke holder vand i retten, og det kan også være at den ikke gælder i andre lande. Jeg vil hellere tale om overgreb generelt det ved man hvad er, og voldtægt ja det vælger jeg så at definere som den gammeldags slags med fastholdelse og skrig og råb og nej mange gange osv. 

Nissen flytter med: "Overgreb" kan også betyde så meget ... At inkludere forskellige ting under der indbefatter at man har bevidst har sex med en, der ikke er med på legen, synes jeg dækker fint. Man kan snarere diskutere om det overhovedet er "sex," men også her er juristerne lidt ude af trit med dagligdags opfattelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine øjne er det simpelt:

Det er voldtægt hvis kvinden føler sig voldtaget.

Om man kan dømmes efter loves bogstav for handlingen, afgør for mig ikke om der i praksis er tale om voldtægt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Display skrev, for 1 minut siden:

I mine øjne er det simpelt:

Det er voldtægt hvis kvinden føler sig voldtaget.

Om man kan dømmes efter loves bogstav for handlingen, afgør for mig ikke om der i praksis er tale om voldtægt.

Det tror jeg ikke er en heldig definition. Så kan ALT være voldtægt. Nej det skal ikke være individuelt, det er ren galematias. Lidt ligesom racisme, i nogles øjne er ALT racisme der går dem imod. Nej det er sgu ikke en smart måde at definere voldtægt, nemlig efter kvinder og mænds forgodtbefindende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Voldtægt...smager lige lidt på ordet, det er et meget stort ord, og jeg er ikke sikker på at man kan udlede uvilje til at være voldtægt....men hvis jeg som sexkøber mødte uvilje, måske den eneste form for udtryksform der kan gives, ville jeg som den opmærksomme sexkøber, gå igen.

Hvorfor skriver jeg nu dette....jeg har prøvet voldtægt og jeg har skrevet det her for mange år siden inde på Venuslogen, sikkert flere af jer har læst det før, men jeg syntes selv, om ikke andet for mig selv, skal det gentages....så folk ved hvad voldtægt er, i den helt rå udgave!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg har været i brancen, i mange år, jeg plejer at sige at jeg har været i brancen siden boerkrigen, for snart mange år siden, fik jeg mit eget sted....Jeg kendte, fra andre steder, hvor jeg havde været, "forretningsgangen" så hvad var der at være bange for? jeg var alene og fra andre steder, hvor jeg var pige, sad jeg alene...

Der gik nogle år...alt forløb glat, ingen problemer...En dag kom der en kunde, der havde været der før, så intet problem i ham tænkte jeg...Troede jeg...Vi aftalte en forretning, som jeg fik penge for, G.fransk og dansk...da jeg kommer ned i sengen, til manden, kan jeg lugte at han havde fået noget at drikke...ups tænkte jeg så kan det blive en langvarig affære...nåh.. i gang med jobbet....og efter meget møje, kunne jeg se det her går ikke...han kan ikke...jeg siger til manden...mmmmm det her virker ikke rigtigt...bare lidt mere tid svarer han....påen igen...virker stadig ikke! så siger jeg til ham, at nu kan jeg vist ikke hjælpe ham mere...Han tog fat i mit hår, og holdt mit hovede fast..."Du bliver ved til jeg kommer", så fik jeg en knytnæve i hovedet...KLASK....Manden havde fat i mit hår hele seancen...han tæskede mig gul og blå...alt mit hår, på den ene side af hovedet blev flået af, han brændte mig med cigaretter i underlivet, han stoppede sin P.. ind i samtlige indgange i min krop, imedens han holdt mig fast....I starten gjorde jeg modstand...prøvede at vride hans nosser om..det bedste jeg havde lært, normalt ville det få enhver til at slippe sit tag, men ikke ham, han slog mig bare igen og igen....På et tidspunkt, hvor han sandede, at han måske ikke kunne aligevel, kom jeg fri...jeg løb nøgen ud på vejen...Ham efter...der kom et ældre ægtepar gående.....Jeg råbte:"Ring til politiet ring til politiet og hjælp"...(politiet kom aldrig)

Manden var bagved mig...ligeledes nøgen...han rev fat i mit hår igen og tvang mig ind i sengen igen....så han kunne fortsætte sin voldtægt....jeg troede han slog mig ihjel....jeg var så bange, for jeg tænkte hvordan skal dette mareridt ende?...tilsidst gik han...jeg tog mit tøj på ud i min bil håbede jeg kunne se ham...for kunne jeg det...havde jeg kørt ham ned!...

Der gik lang tid, før jeg var på min klinik igen, men dennegang sad der 2 hærdebrede meget grimme drenge med køller, for som manden sagde da han gik.....: jeg kommer igen!!

....Han kom aldrig....måske godt for så havde jeg siddet, bag de stive gardiner, i dag, for mord!

Efterskrift: Jeg meldte sagen til politiet, og de optog rapport, og sagde til mig at hvis jeg fastholdte min anmeldelse, så kunne jeg komme igen næste dag, hvor de ville så foretage nogle prøver på mit underliv, hos en læge...for som de sagde: du har jo fået penge for det!

Jeg har siden den oplevelse haft mareridt om den mand, næsten hver nat, hver nat, var jeg sammen med ham igen og igen...Nu har jeg boet på min klinik efter en skilsmisse, i ½ år og her havde jeg mareridt hver nat...de samme vægge...den sammme seng...sov jeg i...

nu har jeg fået et hjem, hos min fyr, som jeg er flyttet ind hos, han holder om mig om natten, så jeg falder til ro igen når, jeg i søvne løber...løber væk...eller slås med..manden og skriger om hjælp

Efter "oplevelsen" fik jeg hunde, hunde som jeg har brugt uhyggelig lang tid på at træne, ikke til at være søde rare hunde men hunde, som der kunne angribe, og åbne dører...og sådan en, har jeg stadigvæk, hytten er udstyret med alle mulige former for stik og slag osv. ting. Og nu på mandag kommer her overfalds alarmer op!

Jeg har siden min oplevelse, næsten aldrig været alene, altid sammen med hunden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Som Venusdoktoren har fortalt mig....som jeg kan lære evt. andre om....fortæl igen og igen om din oplevelse/mareridt, en dag, er det kommet væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden:

Voldtægt...smager lige lidt på ordet, det er et meget stort ord, og jeg er ikke sikker på at man kan udlede uvilje til at være voldtægt....men hvis jeg som sexkøber mødte uvilje, måske den eneste form for udtryksform der kan gives, ville jeg som den opmærksomme sexkøber, gå igen.

Hvorfor skriver jeg nu dette....jeg har prøvet voldtægt og jeg har skrevet det her for mange år siden inde på Venuslogen, sikkert flere af jer har læst det før, men jeg syntes selv, om ikke andet for mig selv, skal det gentages....så folk ved hvad voldtægt er, i den helt rå udgave!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg har været i brancen, i mange år, jeg plejer at sige at jeg har været i brancen siden boerkrigen, for snart mange år siden, fik jeg mit eget sted....Jeg kendte, fra andre steder, hvor jeg havde været, "forretningsgangen" så hvad var der at være bange for? jeg var alene og fra andre steder, hvor jeg var pige, sad jeg alene...

Der gik nogle år...alt forløb glat, ingen problemer...En dag kom der en kunde, der havde været der før, så intet problem i ham tænkte jeg...Troede jeg...Vi aftalte en forretning, som jeg fik penge for, G.fransk og dansk...da jeg kommer ned i sengen, til manden, kan jeg lugte at han havde fået noget at drikke...ups tænkte jeg så kan det blive en langvarig affære...nåh.. i gang med jobbet....og efter meget møje, kunne jeg se det her går ikke...han kan ikke...jeg siger til manden...mmmmm det her virker ikke rigtigt...bare lidt mere tid svarer han....påen igen...virker stadig ikke! så siger jeg til ham, at nu kan jeg vist ikke hjælpe ham mere...Han tog fat i mit hår, og holdt mit hovede fast..."Du bliver ved til jeg kommer", så fik jeg en knytnæve i hovedet...KLASK....Manden havde fat i mit hår hele seancen...han tæskede mig gul og blå...alt mit hår, på den ene side af hovedet blev flået af, han brændte mig med cigaretter i underlivet, han stoppede sin P.. ind i samtlige indgange i min krop, imedens han holdt mig fast....I starten gjorde jeg modstand...prøvede at vride hans nosser om..det bedste jeg havde lært, normalt ville det få enhver til at slippe sit tag, men ikke ham, han slog mig bare igen og igen....På et tidspunkt, hvor han sandede, at han måske ikke kunne aligevel, kom jeg fri...jeg løb nøgen ud på vejen...Ham efter...der kom et ældre ægtepar gående.....Jeg råbte:"Ring til politiet ring til politiet og hjælp"...(politiet kom aldrig)

Manden var bagved mig...ligeledes nøgen...han rev fat i mit hår igen og tvang mig ind i sengen igen....så han kunne fortsætte sin voldtægt....jeg troede han slog mig ihjel....jeg var så bange, for jeg tænkte hvordan skal dette mareridt ende?...tilsidst gik han...jeg tog mit tøj på ud i min bil håbede jeg kunne se ham...for kunne jeg det...havde jeg kørt ham ned!...

Der gik lang tid, før jeg var på min klinik igen, men dennegang sad der 2 hærdebrede meget grimme drenge med køller, for som manden sagde da han gik.....: jeg kommer igen!!

....Han kom aldrig....måske godt for så havde jeg siddet, bag de stive gardiner, i dag, for mord!

Efterskrift: Jeg meldte sagen til politiet, og de optog rapport, og sagde til mig at hvis jeg fastholdte min anmeldelse, så kunne jeg komme igen næste dag, hvor de ville så foretage nogle prøver på mit underliv, hos en læge...for som de sagde: du har jo fået penge for det!

Jeg har siden den oplevelse haft mareridt om den mand, næsten hver nat, hver nat, var jeg sammen med ham igen og igen...Nu har jeg boet på min klinik efter en skilsmisse, i ½ år og her havde jeg mareridt hver nat...de samme vægge...den sammme seng...sov jeg i...

nu har jeg fået et hjem, hos min fyr, som jeg er flyttet ind hos, han holder om mig om natten, så jeg falder til ro igen når, jeg i søvne løber...løber væk...eller slås med..manden og skriger om hjælp

Efter "oplevelsen" fik jeg hunde, hunde som jeg har brugt uhyggelig lang tid på at træne, ikke til at være søde rare hunde men hunde, som der kunne angribe, og åbne dører...og sådan en, har jeg stadigvæk, hytten er udstyret med alle mulige former for stik og slag osv. ting. Og nu på mandag kommer her overfalds alarmer op!

Jeg har siden min oplevelse, næsten aldrig været alene, altid sammen med hunden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Som Venusdoktoren har fortalt mig....som jeg kan lære evt. andre om....fortæl igen og igen om din oplevelse/mareridt, en dag, er det kommet væk.

Tak for at dele- tak fordi du ALDRIG holder mund- tak fordi du har modet- tak fordi du er her- tak fordi du dig- tak for at skrive det det gør ondt- tak fordi du deler så meget god karma og kærlighed ud- tsk fordi du er så ærlig og kærlig og hænger i.. 

Din kollega og evig ven

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnPop skrev, for 3 timer siden:

Det tror jeg ikke er en heldig definition. Så kan ALT være voldtægt. Nej det skal ikke være individuelt, det er ren galematias. Lidt ligesom racisme, i nogles øjne er ALT racisme der går dem imod. Nej det er sgu ikke en smart måde at definere voldtægt, nemlig efter kvinder og mænds forgodtbefindende. 

Så du mener seriøst JohnPop, at pigen skal råbe og skrige sige nej nej nej flere gange i dine ører. For at det er voldtægt. Tier de tolker du det som okay ??

Du skriver her Jeg citere " Men er det voldtægt? Tja det er en form for overgreb, voldtægt er som også nævnt tidligere her i tråden i min verden ret klart, nemlig en klar fysisk handling, hvor pigen gør klar modstand og IKKE sex af nogen art, men højlydt protesterer." Ja hvis pigen ikke gør modstand eller skriger, er det nødvendigvis ikke en accept. Men at hun er skrækslagen, eller er gået i baglås. Og uanset hvad du mener om det, ja så er det stadig i mine øjne voldtægt.

God aften

KK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hot6 skrev, for 8 timer siden:

@Goodfun - jeg synes der er fint at du gengiver lovens tekst og retsmæssig praksis. Objektivt har du selvfølgelig ret. Subjektivt synes jeg dog godt, at man kan argumentere for voldtægt på en pige, der er tvunget til sex via menneskehandel eller lignende. Men der er man jo sin egen dommer som loven er strikket sammen i dag.

Tilhængere af forbud om sexkøb kategoriserer ofte alt køb af sex som voldtægt (pr. Definition)!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Voldtægt, misbrug og seksuelt udnyttelse er først og fremmest moralske begreber, de bliver først juridiske når en flertal af 179 folketingsmedlemmer har besluttet det. Det er helt urimelig og og fattigt at henvise til lov paragraffer om sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Good Fun skrev, for 11 timer siden:

Hot6

Jeg har intet ønske om at blive påduttet rollen som den, der forsvarer det moralske aspekt.

Jeg opponerer simpelthen mod, at det karakteriseres som en forbrydelse. Det bevirker, at diskussionen bliver skæv og umulig fra starten og besværliggør enhver nuancering. 

Og en sådan skævhed og manglende nuancering opfatter jeg som vand på Jasmins mølle, der til stadighed kværner "køb dansk",

GF

Den anden dag læste jeg i en avis at en skuespiller havde "mishandlet" en tekst. Jeg forstod såmænd hvad skribenten mente og havde derfor ikke noget behov af at kontakte vedrørende og læse op lovteksten om hvad som konstituerer det juridiske begreb mishandling.

Og igår når jeg var i byen med min mor og vi skulle have en god kop kaffe med tilhørende kage, udbrød hun over regningen: "Det er fandenimig det rene tyveri". Jeg forstod såmænd hvad hun mente og gad ikke citere lovteksten for hende. 

Jasmin siger bl.a.  "I har PLIGT til at gøre op med jer selv som købere at i løber en risiko for defacto at tage en kvinde mod hendes vilje - udveksling af penge eller ej!! " Hun siger altså ikke "I har pligt til at anmelde jer selve til politiet for voldtægt".

I modsætning til dig GF, så opfatter jeg det som at det er lige præcis "nuancering" af forskellige købesexsituationer som Jasmin efterspørger en diskussion om, og at din henvisning til lovteksten er ude på at afnuancere det hele. Hvilket desværre også er hvad mange afstumpede sexkøbere gør når de betaler for at begå overgreb, NB at jeg nu ikke siger overgreb i juridisk mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har svært ved at forstå, nogen kan begynde at tale om at købesex skulle være lig med voldtægt, når pigen til enhver tid frit kan løbe ud af døren, tager imod mine penge, selv tager tøjet af, evt. hjælper mig med afklædningen og giver mig kondom på ;-)

OK - der kan under selve akten opstå nogen situationer, hvor pigen siger fra - men det er min erfaring at øst-piger langt hurtigere siger fra end danske piger - selv ved helt almindelige sex-udfoldelser (holder f.eks hånden for, så man ikke engang forsigtigt kan støde helt i bund) og alt ekstra koster kr. xxx - og det er bl.a. en af grundene til at jeg i DK foretrækker danske piger, som er mere tillidsfulde, har langt videre grænser og ofte vil have det mere vildt end jeg er vant til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Line skrev, for 8 timer siden:

Tak for at dele- tak fordi du ALDRIG holder mund- tak fordi du har modet- tak fordi du er her- tak fordi du dig- tak for at skrive det det gør ondt- tak fordi du deler så meget god karma og kærlighed ud- tsk fordi du er så ærlig og kærlig og hænger i.. 

Din kollega og evig ven

Kære Line

Tak for de ord...varmer rigtig meget :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jasmin skrev, for 22 timer siden:

Et indlæg i en anden tråd fik det til at løbe koldt ned af ryggen på mig..... men mit svar er uden for emnet i den tråd - derfor ny tråd: 

Første virkelig vigtige citat fra indlægget er definition af voldtægt... og bagefter en tolkning der pludselig skulle gøre voldtægt ok alligevel???         analysen kommer efter citatet!  

hypotetisk scenarie:

i er i byen med en ven en lørdag aften..... på vej hjem passerer i en sød pige på gaden.... og iført sin lårkorte er hun et nemt offer. Din ven holder hende fast og holder hende for munden så hun ikke kan skrige og truer med at gøre hende fortræd så hun ligger stille af frygt for noget der er værre end din penetration.... og du fuldbyrder samlejet..

Er vi enige om at du har begået en voldtægt ???? også selv om det var din ven der holdt hende fast og sørgede for at du kunne komme til ???? Det var DIG der penetrerede kvinden!!

det her kunne aldrig være jer ... vel????    sådan gør man ikke mod nogen kvinder... vel?? 

MEN......

Når i besøger en østpige (eller en dansk pige der sender alle de forkerte signaler)  så ANER i ikke om hun er her frivilligt/gør det frivilligt.... og så er der al mulig risiko for at i begår en voldtægt nøjagtig magen til ovenstående.... og ligefrem betaler bagmanden/kartellet/alfonsen for at få lov!!! 

Den ENESTE forskel på købesexen og hypotesen er, at "vennen" ikke er jeres ven men et kartel, en bagmand eller en alfons....

Denne bagmand holder ikke kvinden fysisk nede.... han gør noget der er meget meget værre og tusind gange mere effektivt.... han truer hendes børn, mor, far, bror, mand med lemlæstelse og skamfering eller død..... og så ligger man STILLE!!!!!!

Hvis nogen truede den/dem i elsker.... hvor langt ville i så ikke gå for at sikre deres velbefindende ???  Tror i ikke tanken om den forestående voldtægt er bedre end tanken om barnet/moren der skriger i smerte??? 

Om kvinden ligger stille via TRUSLER om vold eller fysisk fastholdelse er fuldkommen lige meget.... den der fuldbyrder samlejet - penge eller ej - er definitorisk voldtægtsforbryderen!!!  uden debat! Kvinden ville have sagt nej hvis hun kunne.... pengene gør ikke voldtægten mindre!!! 

I har PLIGT til at gøre op med jer selv som købere at i løber en risiko for defacto at tage en kvinde mod hendes vilje - udveksling af penge eller ej!!

Næste argument: jeg kan ikke se om kvinden er handlet  - hun virkede jo sød nok

For at sikre at hendes børn eller familie ikke lider overlast er hendes singulære rolle at virke glad nok til at manden bliver og smider kontanterne - for hun vil hellere voldtages end at hendes børn/forældre skades..... hvem ville ikke det...  så selvfølgelig spiller hun sin rolle indtil pengene er lagt..... hvad havde du regnet med?? 

Hendes ENESTE våben mod den forestående voldtægt er bagefter at sende alle signaler om modvilje/uvilje.... og det gør hun selvfølgelig..... for hvem vil voldtages frivilligt... penge eller ej?? 

men hvad sker der for manden...... åh jo.... han gør sådan her!!! 

DET ER VOLDTÆGT!!!!  .... fuldkommen ligegyldighed med kvindens øvrige signaler og en udmærkelse ved at "straffe" hende for ikke at ville.....  SELVFØLGELIG vil hun ikke.... ville du hvis du var hende?

I kan som købere ikke vide om pigen er handlet.... fair nok!!! Det kan i ikke.... og det SKÆRPER jeres ansvar!!! 

Hver eneste gang i besøger en ukendt østpige - så er der en RISIKO for at det er ovenstående scenarie... det er jeres forbandede pligt at undgå den risiko!!! 

Hvad siger det om jer som mænd at i er villige til at løbe den risiko for at spare et par hundrede kroner ??  

Garantier i købesex - de findes... 

Købesex er en digital funktion:  enten eller...  fuldkommen ligesom valget mellem at købe bil hos en autoriseret forhandler vs en tilfældig brugtvognsforhandler fra jugoslavien

Enten, så køber i af den autoriserede GP (dansk eller østpige - for begge dele findes) der har fuld pakke og fuld service for en merpris.... 

ELLER så køber i af en tilfældig billig brugtvognsforhandler og lader være med at tude hvis i ender med at have brugt for mange penge på en lada uden motor

Når i køber sex - så er det 1.000.000.000% JERES eget ansvar at gøre jeres research til bunds og derefter beslutte om jeres penge er for vigtige til at i tør tage en chance (og muligvis en for holdet) eller om i vil bruge lidt ekstra på den garanterede oplevelse...  er pengene for vigtige... så ager derefter!!!! 

Hvis i har samme forhold til jeres penge som beskrives HER: 

hvor pengene brugt på sex er meget meget vigtigere end det menneske man dyrker sexen med - så har i 110% mistet ENHVER RET TIL BROK hvis i har valgt en ukendt (eller udenlandsk) GP.... så gambler i og tager selv chancen

Hvis i ikke vælger de sikre kort der er positivt anmeldt fra flere sider når skal vælge udbyder - så skal i ALDRIG NOGENSINDE BROKKE JER!!!!  for det kunne i bare have gjort. Der er nok at vælge imellem. Både danske og udenlandske

Det er 100% fair at vælge en ny ukendt spiller og forvente at blive snydt eller blive positivt overrasket (det sker jo også)....  men i mister ENHVER ret til brok når i selv bevidst tager den chance.... 

Det er enten eller.....  

Går det galt hos en ny/fremmed GP - så var det jeres egen manglende research og jeres manglende fornemmelse for branchen som helhed og pigen i særdeleshed der bragte jer i den situation. Jeres fejl!!!  Dårlige køb bunder i dårlige valg af produkt og udbyder.....  det er kundens fejl for i ved hvad i går ind til i denne branche. I har INGEN undskyldning sålænge der er garanterede gode produkter på markedet!!! 

Derfor:  RESPEKT til dem der skriver "jeg kom sgu til at tage en for holdet, for jeg tog en chance med denne pige"...... og det modsatte til dem der tuder over deres dårlige valg. I kunne selv have undgået det! 

Men bemærk især sidste citat der udmærker sig i KOMPLET ansvarfraskrivelse overfor hele situationen.... 

..... pengene er vigtigere end det menneske der står foran kunden og hans ærgelse over småskillingerne overskygger det faktum at kvinden der står foran ham muligvis lider på en måde kun få af os overhovedet har fantasi til at forestille os.... 

Hvad er det for en verden hvor testosteron får pengene til at betyde mere end mennesket ..... jeg synes sgu ikke det er en rar tanke... 

Jeg orker ikke at læse alle svar på din tråd, men syntes ærligt talt du går lidt for vidt nu, du kan da virkelig ikke mene i ramme alvor at det er voldtægt hvis man besøger en pige feks fra øst af....., tror hellere du skulle kigge ind af og spørge dig selv om at det måske også kunne være tale om overgrab på dig selv og dine personlige grænser når du lader mænd komme så tæt intimt på dig, men det er dit helt eget valg og det fordømmer jeg absolut ikke, brug hellere energi på dig selv og lad være med at dømme andre med at det er voldtægt hvis de er sammen med østpiger, syntes faktisk det er et meget grov beskyldning du kommer med....

Del dette indlæg

Link til indlæg
DetGladeJern skrev, for 49 minutter siden:

Jeg orker ikke at læse alle svar på din tråd, men syntes ærligt talt du går lidt for vidt nu, du kan da virkelig ikke mene i ramme alvor at det er voldtægt hvis man besøger en pige feks fra øst af.....,

Du orkede åbenbart heller ikke at læse mit indlæg :) 

Jeg mener i ramme alvor at der begås en voldtægt hvis man besøger en tvangsprostitueret!!! og da de oftest (men ikke udelukkende) kommer fra øst af - så er RISIKOEN for defacto at begå en voldtægt STØRST når man besøger en fra disse lande. Det jeg skriver er at man som køber HAR PLIGT TIL at vurdere om man begår en voldtægt når man besøger en pige hvor der er meget høj statistisk sandsynlighed for at det er tilfældet! Og hvis man så meget som er i tvivl - så GÅ IGEN!!!! 

@Good Fun

Tak fordi du hiver juraen ind i billedet..... for det giver mulighed for at belyse den del af dansk lovgivning hvor loven beskytter forbryderen og ikke offeret! 

Lad os sige du køber tyvekoster - så kan du pålægges straf og "god tro" findes ikke...... DU har ansvaret for at du ikke køber noget ulovligt 

MEN ak.... 

Voldtag en tvangsprostitueret kvinde (statistisk set hovedsageligt øst fra kva mængden af dem, men også alle andre nationaliteter inkl DK) der ikke er her frivilligt eller ikke gør det frivilligt  - så er du helt fri for ansvar. Du skal bare stille dig foran dommeren og sige "det vidste jeg ikke.... jeg troede hun selv ville" og vupti.... så kan du ikke dømmes for den forbrydelse du rent faktisk (og også juridisk set) har begået!!! 

Den mest horrible forbrydelse i det civiliserede samfund - og loven er skruet sammen så den beskytter forbryderen......  alt sammen fordi han kan dække sig ind under at vi kun dømmer udfra hvad vi kan "bevise" og ikke hvad vi udmærket ved er foregået. 

Derfor tager jeg ikke stilling til den juridiske definition af voldtægt - den er komplet irrelevant sålænge manden kan fralægge sig ansvaret og sige han var uvidende. Men der er STADIG sket en forbrydelse..... kvinden er stadig blevet voldtaget i den juridiske forstand for havde hun kunnet sige nej havde hun gjort det!!! Manden kan bare ikke dømmes for det. 

Det er det største omvendte justitsmord vores land kan  præstere hvis du spørger mig. 

sølvpapirshat skrev, for 16 timer siden:

Er det din fornemmelse, eller er det baseret på empiri?

Du spørger Hot6 om det er en fornemmelse.... men prøv engang at læse trådens øvrige indlæg. 

Vi har Fisseslikkeren fx. Han praler med at han hver gang vælger billig fisse fra øst - til trods for at han dermed statistisk set øger risikoen for at han defacto begår en voldtægt af en tvangsprostitueret. Men han er ligeglad - for der er jo et par hundrede kroner at spare jf hans eget udsagn..... og de smiler jo... så må alt være fint!!! 

Så har vi sjanten - ham jeg citerede i første indlæg.... han vil jf eget udsagn fuldkommen blæse på pigens forhold til sexen endsige ønsket om det.... har han betalt så fuck hende - bogstaveligt..... 

Så har vi detgladejern, JohnPop, grækeren med flere der bare hopper let hen over problemstillingen og på varierende måde forsøger at minimere problemet eller finde årsager til at netop DE ikke er med i den kategori jeg hiver frem i første indlæg....  

De to første er 100% uden empati - de 3 næste lidt mere en "mellemvare" 

Dvs at det pt er omkring 50% af trådens mandlige deltagere der enten er fuldkommen ligeglade med risikoen for at begå en voldtægt (de kan jo ikke straffes for det) eller egentlig bare ikke synes det er et problem for de kan få billig fisse... (og pigen er jo tilmed køn.... ikk?) 

det er ikke en fornemmelse - det er empiri!!! -

Dette forum vælter rundt med den type af mænd der danner hele fundamentet for tvangsprostitution.... FORDI DE ER LIGEGLADE.... de kan få billig fisse!! (læs blot anmelderforummet - så bliver det uhyggeligt evident)  

Heldigvis er der også stærke modstandere af disse defacto-voldtægter.... UerfarenM, Hot6, Bebop, Kanonkongen,  Display, Bananans for at nævne et par stykker - hvor kvindens velbefindende er det afgørende for om de vælger at gå igen... eller hvem de overhovedet vælger in the first place.   Disse mænd har ægte empati..... men de er kun halvdelen af deltagerne! 

Et af trådens virkelig smukke men desværre alt for sjældne eksempler på empati....som desværre er lidt en enlig svale.... 

UerfarenM skrev, for 22 timer siden:

Og ja selvom penge har skiftet hænder, hvis hun skulle skifte mening, så tager jeg mit tøj og går stille og roligt. Måske lidt skuffet, men fred være med det.

Empati er som Hot6 påpeger en uhyggelig mangelvare.... beviseligt :( 

Men fordi vi ikke kan snakke jura og blive enige om noget som helst.... så handler det om at kunden!!! vurderer HVORNÅR der er overhovedet er mulighed for at der kan være tale om voldtægt....

Bare fordi man ikke  kan dømmes mener jeg stadig at manden har det fulde ansvar for at bruge det øverste hoved!!  For allerede når man KAN!! være i tvivl.... og det kan man altså være i de fleste tilfælde - så bør ansvaret omgående være mandens og hans adfærd bør matche UerfaenM's 

Når der er tale om noget så alvorligt som tvangsprostitution - så mener jeg man har pligt til at tænke med det øverste hoved.... og aldrig med pengepungen. 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 21 timer siden:

Jasmin dit korstog mod udenlandske piger minder efterhånden om den spanske inkvisition! Har du selv besøgt en udenlandsk pige? Næppe og hvis du gjorde, ville der næppe komme en god oplevelse ud af det med den attitude du tropper op med!

Ja der udenlandske piger der bliver udnyttet - men det er der også danske der gør! Og så længe der ikke er myndigheds kontrollerede certifikater i branchen har man som kunde ikke den store chance for at vurdere hvad der gemmer sig facaden. Hvis man har en dårlig FØLELSE med et sted eller en pige, kan man undlade at aflægge et besøg. MEN man har ikke mange muligheder for reelt at vide det ;) 

Jeg besøgte for et par år siden en polsk pige i Aarhus. Det var en rigtig lækker gfe oplevelse, hvor vi også fik snakket lidt om privat liv (udenlandske piger er ofte mere åbne omkring deres privat liv, da de ikke i samme grad som danske skal tage forbehold for at komme til at afsløre ting der kan afsløre deres identitet). En god oplevelse med en pige der virkede afklaret om hvad hun lavede.

Ca 6 måneder senere blev adressen lukket og bagmændene anholdt for rufferi og udnyttelse WTF????

Og hvad vil jeg så fortælle med det? Jo ser du Jasmin, ligesom der er danskere der igennem venskabsforeninger og rejsebureauer tager ud og oplever verden, og måske tage arbejde i fremmede lande, ligeså er det med øst pigerne. Efter dansk lovgivning ER det ulovligt at "få hjælp" til dette som massage pige. Men pigen, i den situation hun sidder i, behøver ikke at føle det sådan - ligesom der er danske piger der er "fanget" i branchen pga af de penge de kan tjene og det forbrug de har vænnet sig til, ligeså er det sikkert for en ganske stor del af øst pigerne.....

Jeg tvivler ikke på at der finder tvang og misbrug sted. Det gælder såmænd både danske og øst piger (det må bare ikke rigtig være med de danske vel?) MEN tingene er bare ikke så sort/hvide, som du Jasmin vil gøre dem til!!!!

Forstår slet ikke det du svarer  til Jasmins indlæg. Det virker meget provokerende i mine øjne. Har du overhovedet læst det igennem ?Jeg læser og forstår jasmin's udsagn men vil ikke komme med yderligere da det sikkert vil være noget lig det samme. Brug bare jeres/din sunde fornuft inden i/du går til en GP. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jasmin skrev, for 31 minutter siden:

Du orkede åbenbart heller ikke at læse mit indlæg :) 

Jeg mener i ramme alvor at der begås en voldtægt hvis man besøger en tvangsprostitueret!!! og da de oftest (men ikke udelukkende) kommer fra øst af - så er RISIKOEN for defacto at begå en voldtægt STØRST når man besøger en fra disse lande. Det jeg skriver er at man som køber HAR PLIGT TIL at vurdere om man begår en voldtægt når man besøger en pige hvor der er meget høj statistisk sandsynlighed for at det er tilfældet! Og hvis man så meget som er i tvivl - så GÅ IGEN!!!! 

@Good Fun

Tak fordi du hiver juraen ind i billedet..... for det giver mulighed for at belyse den del af dansk lovgivning hvor loven beskytter forbryderen og ikke offeret! 

Lad os sige du køber tyvekoster - så kan du pålægges straf og "god tro" findes ikke...... DU har ansvaret for at du ikke køber noget ulovligt 

MEN ak.... 

Voldtag en tvangsprostitueret kvinde (statistisk set hovedsageligt øst fra kva mængden af dem, men også alle andre nationaliteter inkl DK) der ikke er her frivilligt eller ikke gør det frivilligt  - så er du helt fri for ansvar. Du skal bare stille dig foran dommeren og sige "det vidste jeg ikke.... jeg troede hun selv ville" og vupti.... så kan du ikke dømmes for den forbrydelse du rent faktisk (og også juridisk set) har begået!!! 

Den mest horrible forbrydelse i det civiliserede samfund - og loven er skruet sammen så den beskytter forbryderen......  alt sammen fordi han kan dække sig ind under at vi kun dømmer udfra hvad vi kan "bevise" og ikke hvad vi udmærket ved er foregået. 

Derfor tager jeg ikke stilling til den juridiske definition af voldtægt - den er komplet irrelevant sålænge manden kan fralægge sig ansvaret og sige han var uvidende. Men der er STADIG sket en forbrydelse..... kvinden er stadig blevet voldtaget i den juridiske forstand for havde hun kunnet sige nej havde hun gjort det!!! Manden kan bare ikke dømmes for det. 

Det er det største omvendte justitsmord vores land kan  præstere hvis du spørger mig. 

Du spørger Hot6 om det er en fornemmelse.... men prøv engang at læse trådens øvrige indlæg. 

Vi har Fisseslikkeren fx. Han praler med at han hver gang vælger billig fisse fra øst - til trods for at han dermed statistisk set øger risikoen for at han defacto begår en voldtægt af en tvangsprostitueret. Men han er ligeglad - for der er jo et par hundrede kroner at spare jf hans eget udsagn..... og de smiler jo... så må alt være fint!!! 

Så har vi sjanten - ham jeg citerede i første indlæg.... han vil jf eget udsagn fuldkommen blæse på pigens forhold til sexen endsige ønsket om det.... har han betalt så fuck hende - bogstaveligt..... 

Så har vi detgladejern, JohnPop, grækeren med flere der bare hopper let hen over problemstillingen og på varierende måde forsøger at minimere problemet eller finde årsager til at netop DE ikke er med i den kategori jeg hiver frem i første indlæg....  

De to første er 100% uden empati - de 3 næste lidt mere en "mellemvare" 

Dvs at det pt er omkring 50% af trådens mandlige deltagere der enten er fuldkommen ligeglade med risikoen for at begå en voldtægt (de kan jo ikke straffes for det) eller egentlig bare ikke synes det er et problem for de kan få billig fisse... (og pigen er jo tilmed køn.... ikk?) 

det er ikke en fornemmelse - det er empiri!!! -

Dette forum vælter rundt med den type af mænd der danner hele fundamentet for tvangsprostitution.... FORDI DE ER LIGEGLADE.... de kan få billig fisse!! (læs blot anmelderforummet - så bliver det uhyggeligt evident)  

Heldigvis er der også stærke modstandere af disse defacto-voldtægter.... UerfarenM, Hot6, Bebop, Kanonkongen,  Display, Bananans for at nævne et par stykker - hvor kvindens velbefindende er det afgørende for om de vælger at gå igen... eller hvem de overhovedet vælger in the first place.   Disse mænd har ægte empati..... men de er kun halvdelen af deltagerne! 

Et af trådens virkelig smukke men desværre alt for sjældne eksempler på empati....som desværre er lidt en enlig svale.... 

Empati er som Hot6 påpeger en uhyggelig mangelvare.... beviseligt :( 

Men fordi vi ikke kan snakke jura og blive enige om noget som helst.... så handler det om at kunden!!! vurderer HVORNÅR der er overhovedet er mulighed for at der kan være tale om voldtægt....

Bare fordi man ikke  kan dømmes mener jeg stadig at manden har det fulde ansvar for at bruge det øverste hoved!!  For allerede når man KAN!! være i tvivl.... og det kan man altså være i de fleste tilfælde - så bør ansvaret omgående være mandens og hans adfærd bør matche UerfaenM's 

Når der er tale om noget så alvorligt som tvangsprostitution - så mener jeg man har pligt til at tænke med det øverste hoved.... og aldrig med pengepungen. 

Good to have a strong woman with opinions back Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bananas

Dine eksempler på, at man kan bruge ord i overført betydning, ændrer ikke ved, at Jasmins påstand var og er, at der er tale om voldtægt i bogstavelig og juridisk forstand, hvis man køber sex til en billig penge af en uoplagt eller modvillig kvinde, der tager inod pengene og leverer en seksuel ydelse. (Orindelig var synspunktet koblet til en forudsætning om kvindens udenlandske herkomst - "østpiger" - men den forudsætning har hun senere forladt).

Jeg forstår heller ikke, at nogen kan have lyst til at være intim og have sex med en person, som udstråler modvilje og ubehag. Det er ubegribeligt. Men voldtægt er det altså ikke.

Jasmin

Du har gode pointer. (For mig har de desværre en tendens til at forsvinde i dine mange, lange indlæg med gentagelse på gentagelse. Jeg bliver mange gange træt og ør i hovedet, inden jeg kommer til enden).

Jeg er enig med dig i, at hver eneste kunde bør forholde sig til kvindens pris, fysiske omstændigheder og hele udstråling. Og vende om og fravælge det, der virker forkert og udstråler ufrivillighed.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Voldtægt kræver at gerningsmanden er eller bør være vidende om at pigen ikke er villig til at dyrke sex med ham.  Problemet rent juridisk er at det er ord mod ord.

Og ja, som kunde hos især øst eller afrikanske piger skal man være ekstra opmærksom. Men det er svært, for de handlede piger er bange, med god grund, for konsekvenserne. Samtidig er det min grundholdning at de fleste af pigerne(i særdeleshed østpigerne) i bund og grund ikke er så vilde med deres job, hvad der jo ikke er odiøst - det er der vel mange i det hele taget der ikke gør uanset profession. Især østpigerne er ikke nødvendigvis gode til at være prof og lade de personlige holdninger ligge derhjemme, så hvordan skelnes mellem generel væmmelse/utilfredshed og tvang?

Den der med at "jeg har snakket med pigerne og de fortæller..." Kan i godt pakke sammen. Pigerne fortæller jer hvad i gerne vil høre både hvad angår jer og dem selv. Jeg kom sammen med en rumænsk pige i lang tid, hun var ikke tvunget af nogen andre end hende selv men det ændrede ikke på hendes afsky for både branchen og kunderne(det samme sagde hendes veninder). 

Vi kan bruge vores sunde fornuft og genoverveje besøget hos "Natascha" der tilbyder hele pakken uden kondom for 500 kroner.

Hvad angår den oprindelige situation som Jasmin beskriver, så er det en usympatisk (og ved viden om tvang ulovlig)holdning, og jeg forstår ved Gud ikke de af jer der går til piger som reklamerer med nettopriser. Det stinker langt væk som minimum af dårlig service og scam, og worst case som handlede kvinder.  

Samtidig så forstår jeg godt frustrationen hvis man har betalt markedspris for ydelser via en troværdig annonce og man så bliver mødt med dårlig service(af samme grund betaler jeg gerne det ekstra for ordentlig service). Dårlig service er ikke lig med handlede/tvungne kvinder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisseslikkeren skrev, for 16 timer siden:

Jeg køber kun udenlandsk sex, og jeg voldtager ikke dem, om jeg har sex med. Jeg er ikke racist. Udenlandske piger har mere brug for pengene end de danske piger. De fleste af dem er søde og sjove og eksotiske. Ingen af dem er injurierende. De færreste af dem skriver en masse bavl i dette forum. Prisen er bedre. Fransk er uden. Ingen af dem brokker sig over de danske piger - men nu handler jeg også kun i udlandet (billigere).

Bavl  er det lig med meninger fra GPer ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Good Fun skrev, for 11 minutter siden:

Bananas

Dine eksempler på, at man kan bruge ord i overført betydning, ændrer ikke ved, at Jasmins udgangspunkt var, at der er tale om voldtægt i bogstavelig forstand, hvis man køber sex til en billig penge af en uoplagt eller modvillig kvinde, der tager inod pengene og leverer en seksuel ydelse. (Orindelig var synspunktet koblet til en forudsætning om kvindens udenlandske herkomst - "østpiger" - men den forudsætning har hun senere forladt).

Jeg forstår heller ikke, at nogen kan have lyst til at være intim og have sex med en person, som udstråler modvilje og ubehag. Det er ubegribeligt. Men voldtægt er det altså ikke.

GF

Hvis hun er handlet mener jeg bestemt det blir til en slags voldtægt hvis din fornemmelse er at hun er handlet :?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amatørmilf

Læs længere tilbage i tråden, hvad der konstituerer voldtægt i straffelovens forstand. Hvis den forurettede er offer for menneskehandel er det en skærpende omstændighed.

GF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Good Fun skrev, for 12 minutter siden:

Amatørmilf

Læs længere tilbage i tråden, hvad der konstituerer voldtægt i straffelovens forstand. Hvis den forurettede er offer for menneskehandel er det en skærpende omstændighed.

GF

§ 216. For voldtægt straffes med fængsel indtil 8 år den, der

1) tiltvinger sig samleje ved vold eller trussel om vold eller

2) skaffer sig samleje ved anden ulovlig tvang, jf. § 260, eller med en person, der befinder sig i en tilstand eller situation, i hvilken den pågældende er ude af stand til at modsætte sig handlingen.

fordi:  hvor gerningsmanden har legitim adgang til forholdsvis intime berøringer..... han har købt sig adgang dvs - han har fri men absolut ikke retmæssig adgang

det med rødt markerede kendetegner jo netop en handlet kvinde. det er en sådan kvinde kunden køber sex af.... og forklaringen på "situation" rammer netop ned i købesex-segmentet fsva. adgangskriteriet

Hvordan kan du så nogensinde påstå at det ikke er voldtægt ???  og ja - stk 4 er en skærpende omstændighed..... til ingen verdens nytte overhovedet

FORDI

det hele falder  til jorden da det afhænger af hvad manden "ved" (eller lyver om hvad han ves)... og at det er umuligt at bevise hvad manden "ved" hvis han påstår det modsatte.... 

Forbrydelsen er begået... derom kan der ikke herske tvivl jf paragraffen.... men der kan ikke straffes for den... men hvordan kan du mene at det negerer at det er sket??? 

Fordi man bliver friholdt for straf er man stadig skyldig i en  forbrydelse....  og som det fremgår i tråden er der mænd der ingen skrupler har ved at begå den.... for de kan gøre det kvit og frit uden nogen repressalier overhovedet 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...