Hop til indhold
Toyota

Samantha real in Rødovre

Recommended Posts

Samme som Jesse, har dog ikke kunne finde en anmeldelse der med sikkerhed er hende desværre. Er selv nysgerrig, så vi må håbe der er nogle som har besøgt hende, der kan gøre os klogere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Drenge

Var lige i nærheden af pigebarnet og nysgerrig på om hun var real, og så tænke jeg hvad kan man få for 400?

Hun er real 100% som på billderne, og super sød. Jeg besluttede flux i døren at tage 30 min i stedet, men ak hun var fuldt booket :-( så det blev 15 min. Det startede med den klassiske aftøring med våd serviet og så gik hun ellers i gang med super fransk! Wau de læber om min pik. hun gik godt til den og virkede som om det tænte henne. efter lidt tid på med gummi og så hoppede hun op. Desværre ingen kys men dejligt aligevel. Tæt på at jeg skulle til at fyre den af, spørger hun om vi skal skifte stilling. Ja tak da, og her sker så det der kommer bag på mig. Hun tager fat i lille mand og kigger mig lige ind i øjne og spørger om jeg vil afslutte i hennes mund? Megafransk? - Øh JA TAK - tænker det nok koster ekstra men er ligeglad, af med gummi og hun sutter løs, mens jeg gramser på hennes dejlig bryster. Så skyder jeg den af, og hun tager munden fuld :-) smutter ud så jeg kan hoppe i tøjet.

Alt i alt en meget fin og dejlig oplevelse og til kun 400,- Men men drenge jeg ville ikke regne med det samme sker igen, men man kan jo være heldig. Hun er her 8 dage endnu og jeg kommer helt sikkret igen for hun er sød, fræk og ret lækker i min bog.

Go weekend
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
jonasn skrev, for 27 minutter siden:

Hej Drenge

Var lige i nærheden af pigebarnet og nysgerrig på om hun var real, og så tænke jeg hvad kan man få for 400?

Hun er real 100% som på billderne, og super sød. Jeg besluttede flux i døren at tage 30 min i stedet, men ak hun var fuldt booket :-( så det blev 15 min. Det startede med den klassiske aftøring med våd serviet og så gik hun ellers i gang med super fransk! Wau de læber om min pik. hun gik godt til den og virkede som om det tænte henne. efter lidt tid på med gummi og så hoppede hun op. Desværre ingen kys men dejligt aligevel. Tæt på at jeg skulle til at fyre den af, spørger hun om vi skal skifte stilling. Ja tak da, og her sker så det der kommer bag på mig. Hun tager fat i lille mand og kigger mig lige ind i øjne og spørger om jeg vil afslutte i hennes mund? Megafransk? - Øh JA TAK - tænker det nok koster ekstra men er ligeglad, af med gummi og hun sutter løs, mens jeg gramser på hennes dejlig bryster. Så skyder jeg den af, og hun tager munden fuld :-) smutter ud så jeg kan hoppe i tøjet.

Alt i alt en meget fin og dejlig oplevelse og til kun 400,- Men men drenge jeg ville ikke regne med det samme sker igen, men man kan jo være heldig. Hun er her 8 dage endnu og jeg kommer helt sikkret igen for hun er sød, fræk og ret lækker i min bog.

Go weekend
 

Hun annoncerer jo decideret med ONLY MEGAFRANSK til 500,- og kys koster 200,- så det var nok derfor du ikke fik kys.

Men til gengæld fik du jo så hendes 15min´s menu + Megafransk til 400,-.....det er da en fin deal:-)

Redigeret af dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg
dråben skrev, den 19/2/2016 at 11:16:

Hun annoncerer jo decideret med ONLY MEGAFRANSK til 500,- og kys koster 200,- så det var nok derfor du ikke fik kys.

Men til gengæld fik du jo så hendes 15min´s menu + Megafransk til 400,-.....det er da en fin deal:-)

Yeps var meget godt tilfreds

Sød pige siger jeg bare

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman skrev, for 14 timer siden:

Hvordan var stedet ?

Det var en helt alm lejlighed, med lagen for vinduet så det blev mørkt og hyggeligt :-) udemærket

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 1 time siden:

Gad vide, hvor mange der var kommet i den mund før dig? Måske tid at bestille et undervognstjek på Bispebjerg...

Ja det er farligt at leve desværre, står du også og bjæffer efter rygerne, når de for deres fornøjelses skyld fylder deres lunger med kræftfremkaldende røg?

Er ganske sikker på at folk godt ved hvilke risici der er forbundet med ubeskyttet sex generelt, du behøver ikke bjæffe rundt og lege Bent Betjent

Del dette indlæg


Link til indlæg
Converge skrev, for 12 timer siden:

Ja det er farligt at leve desværre, står du også og bjæffer efter rygerne, når de for deres fornøjelses skyld fylder deres lunger med kræftfremkaldende røg?

Er ganske sikker på at folk godt ved hvilke risici der er forbundet med ubeskyttet sex generelt, du behøver ikke bjæffe rundt og lege Bent Betjent

Converge, Nej, jeg bjæffer kun efter de rygere, der udsætter andre uskyldige menneskers lunger for kræftfremkaldende røg...lige som jeg kun bjæffer efter idioter, som med usikker sex udsætter andres helbred for risici, såvel gp'ernes som de efterfølgende kunders (for ikke at tale om relationernes private partneres helbred).

Og hvis du mener, at folk udemærket kender risikoen ved ubeskyttet sex, så må det jo betyde, at de bare optræder fuldstændig ansvarsløst og usympatisk.

Jeg kan da godt forstå, hvis du personligt føler dig ubehagelig ramt, når du ikke lægger skjul på, at du godt kan lide Megafransk. Men virkeligheden er jo ofte den stærkeste sol, der både stikker og kaster lys på det skjulte, når man konfronteres med den. Det kan føles ubehageligt, men jeg vil da opfordre dig til at træde i karakter og vise ansvarlighed i stedet for, at rende rundt som Kemikaze Kaj med nøgen dolk og spille hazard med såvel eget som andres helbred.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, for 16 timer siden:

Converge, Nej, jeg bjæffer kun efter de rygere, der udsætter andre uskyldige menneskers lunger for kræftfremkaldende røg...lige som jeg kun bjæffer efter idioter, som med usikker sex udsætter andres helbred for risici, såvel gp'ernes som de efterfølgende kunders (for ikke at tale om relationernes private partneres helbred).

Og hvis du mener, at folk udemærket kender risikoen ved ubeskyttet sex, så må det jo betyde, at de bare optræder fuldstændig ansvarsløst og usympatisk.

Jeg kan da godt forstå, hvis du personligt føler dig ubehagelig ramt, når du ikke lægger skjul på, at du godt kan lide Megafransk. Men virkeligheden er jo ofte den stærkeste sol, der både stikker og kaster lys på det skjulte, når man konfronteres med den. Det kan føles ubehageligt, men jeg vil da opfordre dig til at træde i karakter og vise ansvarlighed i stedet for, at rende rundt som Kemikaze Kaj med nøgen dolk og spille hazard med såvel eget som andres helbred.

 

Ja jeg har ikke noget imod at købe Mega engang imellem, det har du helt ret i jeg ikke lægger skjul på.

Jeg gør mig heller ikke nogen illusioner om, at gp'er tilbyder mig "seksuelle relationer" af lyst eller for deres egen fornøjelses skyld, det lægger jeg heller ikke skjul på.

Og ja man kan nemt argumentere for at det er ansvarsløst og usympatisk at købe Megafransk, ligesom ethvert rationelt tænkende individ nemt kan argumentere for, at det er ansvarsløst og usympatisk at købe sex generelt.

Desværre har jeg en last, som jeg deler med dig og de fleste andre mænd på EG, som gør jeg ikke kan lade være med at besøge gp'er vel vidende om, at man kan argumentere således, så derfor ville det klinge ekstremt hult, hvis jeg hoppede op på den (dobbelt)moralske hest og begyndte at kalde folk idioter, ansvarløse, usympatiske og bede dem træde i karakter. Samtidig ville det ikke bidrage med noget konstruktivt at bjæffe rundt sådan under Efterlysninger, men der er sikkert en tråd under den generelle debat, hvor man kan lufte sin hule klang og hvor folk endda er interesseret i at høre på den.

Redigeret af Converge

Del dette indlæg


Link til indlæg
MaxBax skrev, den 25. feb. 2016 at 10:52:

Converge, Nej, jeg bjæffer kun efter de rygere, der udsætter andre uskyldige menneskers lunger for kræftfremkaldende røg...lige som jeg kun bjæffer efter idioter, som med usikker sex udsætter andres helbred for risici, såvel gp'ernes som de efterfølgende kunders (for ikke at tale om relationernes private partneres helbred).

Og hvis du mener, at folk udemærket kender risikoen ved ubeskyttet sex, så må det jo betyde, at de bare optræder fuldstændig ansvarsløst og usympatisk.

Jeg kan da godt forstå, hvis du personligt føler dig ubehagelig ramt, når du ikke lægger skjul på, at du godt kan lide Megafransk. Men virkeligheden er jo ofte den stærkeste sol, der både stikker og kaster lys på det skjulte, når man konfronteres med den. Det kan føles ubehageligt, men jeg vil da opfordre dig til at træde i karakter og vise ansvarlighed i stedet for, at rende rundt som Kemikaze Kaj med nøgen dolk og spille hazard med såvel eget som andres helbred.

 

Hvor herre til hest...endnu en frelst sjæl som ser det som sin livsopgave at prædike dobbeltmoral på et forum der primært omhandler prostitution.

Det drejer dig principielt om køb/salg af seksuelle ydelser hvor forskellige ydelser kan have større eller mindre risiko for de implicerede mht smitte mv. Der findes ikke  nogen intim samværsform som ikke åbner  op for smitte af en eller anden form.

Du har sat grænsen et sted, hvilket fungerer for dig med de risiko der er forbundet med det. Men hvad fanden får dig til at tro du skal fortælle andre,  hvor de skal sætte deres grænse.

Pinsekirken har åbent hus arrangement på søndag med temaet:

Hjælp din næste med at leve ansvarligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fortysomething skrev, for 42 minutter siden:

Hvor herre til hest...endnu en frelst sjæl som ser det som sin livsopgave at prædike dobbeltmoral på et forum der primært omhandler prostitution.

Det drejer dig principielt om køb/salg af seksuelle ydelser hvor forskellige ydelser kan have større eller mindre risiko for de implicerede mht smitte mv. Der findes ikke  nogen intim samværsform som ikke åbner  op for smitte af en eller anden form.

Du har sat grænsen et sted, hvilket fungerer for dig med de risiko der er forbundet med det. Men hvad fanden får dig til at tro du skal fortælle andre,  hvor de skal sætte deres grænse.

Pinsekirken har åbent hus arrangement på søndag med temaet:

Hjælp din næste med at leve ansvarligt....

Ja det er det sædvanlige med moralisterne herinde, de forsømmer aldeles ingen anledning til at fortælle, hvor store svin, de brugere er, der knepper uden gummi. De skulle hellere koncentrere sig om, hvilke sygdomme de rager til sig, når de knepper uden gummi hjemme. Hvem ved hvad partneren har slæbt med hjem, ÅH gud nej da, partneren er jo så ansvarsfuld. Dette gælder både pigerne og drengene.

Vor herre til hest, dobbeltmoralen, hysteriet og hykleriet længe leve på EG.

Redigeret af BigDick
rettet tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigDick skrev, for 2 timer siden:

Ja det er det sædvanlige med moralisterne herinde, de forsømmer aldeles ingen anledning til at fortælle, hvor store svin, de brugere er, der knepper uden gummi. De skulle hellere koncentrere sig om, hvilke sygdomme de rager til sig, når de knepper uden gummi hjemme. Hvem ved hvad partneren har slæbt med hjem, ÅH gud nej da, partneren er jo så ansvarsfuld. Dette gælder både pigerne og drengene.

Vor herre til hest, dobbeltmoralen, hysteriet og hykleriet længe leve på EG.

Hvis her er så grimt, så er da et andet forum du kan benytte :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 5 timer siden:

Hvis her er så grimt, så er da et andet forum du kan benytte :D

Et hesteforum, hvor man kan se vor herre måske?

Du har sagtens travlt med at oplyse folk de bare kan smide hvis de ikke er tilfreds med alt og det hele og vor herre til hest herinde. Søger du tjeneste som EG's udkastere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Et hesteforum, hvor man kan se vor herre måske?

Du har sagtens travlt med at oplyse folk de bare kan smide hvis de ikke er tilfreds med alt og det hele og vor herre til hest herinde. Søger du tjeneste som EG's udkastere?

Det kunne måske være en joke, da BD er på et andet forum om lign. emner...

Og så er det da lidt mærkeligt at man vælger at bruge tid på/omgås med nogen/noget man ikke kan fordrage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, Lige nu:

Det kunne måske være en joke, da BD er på et andet forum om lign. emner...

Og så er det da lidt mærkeligt at man vælger at bruge tid på/omgås med nogen/noget man ikke kan fordrage...

At have meninger om det ene eller det andet herinde, indebærer ikke nødvendigvis at man ikke kan fordrage at være her. Lige præcis mulighederne at give såvel ros som ris og at ville bidrage til både debat og stitets udvikling er måske en af grunderne til at man kan fordrage at bruge tid herinde...?

Jo, jeg anede joken, men alligevel .... Synes bare at det at sige til folk at de kan smide så snart nogen er kritisk til et eller andet er lidt .... kedeligt og fantasiløst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

The girl is 100% same as picture rather very sexy in reality but... here comes my review... 

I have been with this girl trust me the experience was not so great.. I booked 30 min with her and she is not that at all courteous may be she was having a bad day or whatever... But I didnt get what I paid for, it was no fun.

 

Do me a favor do not waste money go for some other girl that can  give you a good experience. 

Redigeret af sexycock

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...