Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Kira 24 , på adressen svalereden i fredags , og hvilken start på denne råkolde fredag :) efter at ha set denne skønne unge dame , blev jeg hurtig enig med mig selv om en halv time , til 800,- kr med alt det dejlige og blide , hun startede med et super dejligt blow med gummi , derefter kravlede jeg ned mellem hendes dejlige lår og begyndte at slikke hendes fisse , gjorde det åbentbare så godt for hun kom 2 gange ,efter lidt knald i missionær ville hun gerne tages bagfra , min favoritstilling , så blev hun taget godt og grundigt til jeg kom :)  spurgte om de 30 min var med 2 udløsninger , dog ikke , men mod betaling på 200 mere kunne jeg få en extra udløsning , og hvilken doggy jeg fik ;) for de 200,- :) sluttede med blow hvor jeg kom i munden på hende , stadigvæk med gummi på :)

hun er meget sød og nem at snakke med , og så har hun jo en super dejlig krop med store ( silicone) bryster , lækker røv og kønt ansigt :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex er bare dejlig, min pik er 6 cm i diameter og 18 cm,mon hun også gerne vil have den og sutte og give blow på, knus synes Kira er god til alt sex :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Jeg ville så gerne se et par billeder af hende. Hun virker ............... bare dejlig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er bestemt også temmelig  dejlig. Men flere billeder tror jeg ikke du får at se. Så skulle hun i hvert fald have ændret mening, siden jeg besøgte hende i december. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har hvis alt det vi mænd søger, romantik smuk ansigt og krop og store bryster og så er hun tosset med at sutte pik, uha jeg kan bare ikke få nok af det ... og sex i flere stillinger osv, jo hun er bare dejlig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Markild skrev, for 16 timer siden:

Sex er bare dejlig, min pik er 6 cm i diameter og 18 cm,mon hun også gerne vil have den og sutte og give blow på, knus synes Kira er god til alt sex :) 

Flot med de tal der, Markild  :grin:

Diameter.... den har jeg sgu lidt svært med at måle godt nok.   Omkreds og længde må være det der er nemmest.  Hvis dilleren er helt rund er der selvfølgelig en formel til udregningen..:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Somebody skrev, den 17/2/2016 at 09:08:

Flot med de tal der, Markild  :grin:

Diameter.... den har jeg sgu lidt svært med at måle godt nok.   Omkreds og længde må være det der er nemmest.  Hvis dilleren er helt rund er der selvfølgelig en formel til udregningen..:wink:

Linjestykket fra et punkt på periferien gennem centrum til et andet punkt på periferien kaldes diameteren og har længden to gange radius.

Del dette indlæg


Link til indlæg

omkreds=2piger  (2*pi*r) i bemeldte tilfælde O=2*pi*6/2 => O=2*pi*3 => O = 18 cm, noget af et udstyr 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Kira24år skrev, for 21 timer siden:

Hej hr Mikkelsen ;) pt køre jeg ikke ud, men skulle det blive aktuelt, kan jeg da lige prikke til dig ;) 

Du må også gerne give mig et prik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sig mig er jeg den eneste der får lyst til at gå med stok af det displaybillede :-)  kan også roligt herfra sig krak er amazing ;-) prik også gerne min vej søde kira 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som alle ved ! Så varer julen lige til påske ! ;-) 

så længe du smilende dejlig og smuk tager imod i den lavloftede stue, 

tror du selv påskeharen ville give slip på dig :-);-) 

mvh

monaco 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, den 1. marts 2016 at 12:46:

Som alle ved ! Så varer julen lige til påske ! ;-) 

så længe du smilende dejlig og smuk tager imod i den lavloftede stue, 

tror du selv påskeharen ville give slip på dig :-);-) 

mvh

monaco 

Så blev der alligevel pyntet lidt her op til påske ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...