Hop til indhold
Jingle Balls

Fræk ung "jomfru" teen tøs ;)

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/202126

Mit indtryk er at det er hendes fyr der står for det meste ifm med aftaler osv og det er også ham der skal have pengene.

Han sidder i stuen imens og der er ikke dør ind i soveværelset, så lidt weird!

De virker nu OK søde, men de har kryb i terrarier :-( Pigen gav indtryk af at hun var blevet røvrendt af nogle mennesker i hendes liv.

Hun har meget små bryster, men de er nu OK dejlige. Lejligheden er pæn og ren

Man skal selv tage styringen, for ellers sker der ikke noget. Hun sætter sig bare på sengen og venter. Men det kan jeg faktisk godt lide, hellere det end en pige der flyver på som om det er et 60 meters løb.

Hun havde så ikke gummi, så det endte med en masse sut og slik og fingre i alle hendes huller. Hun gav faktisk et ganske OK blow og slugte det hele

Så en ganske OK oplevelse, men man skal forvente en stille og rolig pige med små bryster, som dog virker til at kunne lide det.

De er begge rygere!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thehorny skrev, for 8 minutter siden:

Kan godt være det er mig.

Men kunne ikke se hvilken by, og Midtjylland er et lidt større område.

det er nok omkring skive som der står i annoncen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt dem , syntes hun var noget for passiv , men hun sagde ikke nej til noget  22 km nord for Skive men pænt sted og meget flinke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zentec skrev, for 3 timer siden:

Er hun køn og kysser hun.

Hun er Ok og kysser ikke, men også ret OK hun ikke gør når hun er ryger.

Men ja noget passiv, men er som sagt med på lidt af hvert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - selvom jeg godt nok overhovedet ikke selv kunne være "tændt", når der sad en anden mand tæt på, endda uden dør imellem. 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør det da sørme også,  skulle jeg skrive hovsa har set det.  Men kan ikke slette mit indslag. Men det er skulle da vældigt som nogle ter jer.  Jingle balls dejligt du er perfekt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 1 time siden:

Det gør det da sørme også,  skulle jeg skrive hovsa har set det.  Men kan ikke slette mit indslag. Men det er skulle da vældigt som nogle ter jer.  Jingle balls dejligt du er perfekt. 

Der skulle ikke så meget til der :-):-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 17 timer siden:

Det må være dejligt, at være så fejlfri som dig. 

Hvad er det der stikker dig?   Jeg er temmelig sikkert ikke fejldri og mener ikke jeg siger det? Jeg spørger såmænd bare efter om du ikke læser de annoncer folk linker til??

Tænder du altid sådan af for ingenting?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har skrevet med dem, men det virker lidt som om, at det er meget svært at få en aftale på plads.

Er der nogle der har haft held til et besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Picasso skrev, Lige nu:

Har skrevet med dem, men det virker lidt som om, at det er meget svært at få en aftale på plads.

Er der nogle der har haft held til et besøg?

Ja. Men tror ikke de nødvendigvis går særlig meget op i dem der kontakter dem, før de har en aftale med vedkommende.

Som typer så er de nok hellere ikke just dem fra samfundets top ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

skrev en del med dem ,og ventede på de skulle sende adressen ,men pludselig stoppede de med at skrive og adressen kom aldrig og ingen svar fra dem nu  ,dårlig stil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var nogen betænksom ved at besøge dem, da de bor midt på hovedgaden i by hvor jeg har familie og venner. Det gik så uden problemer.

Men kan høre på familie og venner at de i byen er begyndt at snakke en del om det her hus hvor der kommer en masse enlige mænd :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har ændret navnet til "naboens datter" nu, er der nogen herinde der har fornøjet sig med hende, inden for SM? Og hvordan er hun som tøs? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...