Hop til indhold
Guest Søren Brun

Debatkultur

Recommended Posts

Guest Søren Brun

Har lige set på denne tråd igen og det er vist desværre et eksempel hvor galt det står til på EG i øjeblikket mht debatkulturen.:eek:

Jeg ser lige nu er der 28 svar, heraf har de 14 absolut intet med trådens måske naive indhold at gøre, men det er vel en afsporing af dimensioner. Jeg spekulerer lidt på, hvad ledelsen (Admin) vil gøre for at sikre at dette ikke sker fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Afsporinger" er det som gør tråde, inkl. anmeldelser, levende og sprudlende, og hvis nogen gerne vil tilbage til udgangspunktet står det dem frit for. Anklager om "Afsporinger" ser ud til at være noget, der bruges, hvis man er uenig med afsporingens indhold, hvorved man kan lukke munden på vedkommende. En ofte anvendt taktik af anklageren, er at blive ved med selv at kommentere 'afsporingskommentaren' for til sidst at sige: "Se nu, hvor meget debatten er blevet afsporet fra trådstarterens oprindelige indlæg - giv ham der kom med afsporingskommentaren en advarsel!" Det er som i en almindelig samtale - den kan starte ét sted og via logiske associationer slutte et andet eller bringes tilbage til udgangspunktet. Det lader kun til at være et problem for dem, der er uenig med retningen samtalen tager - det er uklædeligt!

Redigeret af Phister

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad vil Søren Brun (tidligere smo ?) opnå med at konstant rette på folk, rette på EG, ensrette alt og alt skal være korrekt efter hans hovedet,

sikkert er kedelig forum vi vil få, folk har forskellige baggrunde og er ikke ens.

Så længe der er en sobert tone, kan jeg ikke se vi skal ensrette/skærpe debatkulturen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 12 timer siden:

Har lige set på denne tråd igen og det er vist desværre et eksempel hvor galt det står til på EG i øjeblikket mht debatkulturen.:eek:

Jeg ser lige nu er der 28 svar, heraf har de 14 absolut intet med trådens måske naive indhold at gøre, men det er vel en afsporing af dimensioner. Jeg spekulerer lidt på, hvad ledelsen (Admin) vil gøre for at sikre at dette ikke sker fremover.

Du vil jo kunne finde et hav af tråde som har udviklet sig a'la din egen, og jeg syntes egentlig Phister forklare meget godt hvordan sådanne afsporinger finder sted..:-)

Jeg syntes vi skal hylde mangfoldigheden.

Nu har du jo altid haft et horn i siden på ledelsen, "uanset nick" og deraf også hovedparten af dine indlæg under feedback.

Hvordan forholder du dig selv til det populære fænomen med  dobbeltprofiler..? 

Jeg ser det som et større problem for debatkulturen end afsporinger... Troværdigheden.!!

VH Ludvig.

Redigeret af Ludvig
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
holstebronx skrev, 1 time siden:

De fleste herinde er sgu en belastning for troværdigheden !

er der et konkret tilfælde du kan pege på ????....ok, de fleste er utroværdige !!!!  hvorfor er du her så, og hvor vil du selv anbringe dig :-)

populært at skrive det andre gerne vil høre...især de lyserøde, men når man kommer 2 m væk fra skærmen ser verden anderledes ud.

kunsten er at sortere, og acceptere samt respektere andre det kaldes mangfoldigheden...det er savnet, men det er nemmere at skyde efter DE fleste... burp m8

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 8 minutter siden:

er der et konkret tilfælde du kan pege på ????....ok, de fleste er utroværdige !!!!  hvorfor er du her så, og hvor vil du selv anbringe dig :-)

populært at skrive det andre gerne vil høre...især de lyserøde, men når man kommer 2 m væk fra skærmen ser verden anderledes ud.

kunsten er at sortere, og acceptere samt respektere andre det kaldes mangfoldigheden...det er savnet, men det er nemmere at skyde efter DE fleste... burp m8

Jeg besøger nærmest ingen herinde fra, jeg skriver ikke hyggesnak med nogen piger, så jeg er ikke med på popularitets vognen.

Jeg bruger min profil til hyggesnak med lidt mandlige profiler, men kunne lige så godt bruge sms eller mail, og så bruger jeg profilen til at se om der er nogle negative ting i branchen som man skal være opmærksom på.

Folk som pigerne herinde er meget glade for, de plaprer alligevel løs omkring ting de ikke burde nævne !

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
holstebronx skrev, for 17 minutter siden:

Jeg besøger nærmest ingen herinde fra, jeg skriver ikke hyggesnak med nogen piger, så jeg er ikke med på popularitets vognen.

Jeg bruger min profil til hyggesnak med lidt mandlige profiler, men kunne lige så godt bruge sms eller mail, og så bruger jeg profilen til at se om der er nogle negative ting i branchen som man skal være opmærksom på.

Folk som pigerne herinde er meget glade for, de plaprer alligevel løs omkring ting de ikke burde nævne !

 

det der undrer mig er at du konstant er ude efter DE fleste, og de er utroværdige...med dine ca 3500 indlæg hvor ligger dit bidrag ???

vil du betragte dig selv som troværdig !!! at påstå du ikke skriver hyggesnak med pigerne.. der hopper kæden sku af m8, du er nok en af de største beskyttere til pigekoret her på EG...og ved du hvad dem skal der også være plads til...så lad være med at pege fingre af andre :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Grækeren skrev, for 47 minutter siden:

 

populært at skrive det andre gerne vil høre...især de lyserøde, men når man kommer 2 m væk fra skærmen ser verden anderledes ud.

 

Du har helt ret og tror ikke du skal regne med at Holsterbronx vil skrive noget der er upopulært hos de lyserøde eller komme med kritik af en lyserød, han skriver tit det samme i debatterne som de lyserøde lige har skrevet, et ekko  :D:D:D  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, for 2 minutter siden:

det der undrer mig er at du konstant er ude efter DE fleste, og de er utroværdige...med dine ca 3500 indlæg hvor ligger dit bidrag ???

vil du betragte dig selv som troværdig !!! at påstå du ikke skriver hyggesnak med pigerne.. der hopper kæden sku af m8, du er nok en af de største beskyttere til pigekoret her på EG...og ved du hvad dem skal der også være plads til...så lad være med at pege fingre af andre :wink:

 

Mine bidrag er mest i hyggesnak, knapt så meget i debatterne, i så fald kun enkelte indlæg...ikke flere sider.

Du kan da bare få en moderator til at kigge min pm liste igennem :) 

Men nu er det vist ude i en afsporing af emnet...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

@Grækeren

Har du læst alle Holstenbrox 3565 indlæg siden du kan udtale dig om det? :D

Redigeret af sølvpapirshat
rettelse af antal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
holstebronx skrev, for 1 minut siden:

 

Mine bidrag er mest i hyggesnak, knapt så meget i debatterne, i så fald kun enkelte indlæg...ikke flere sider.

Du kan da bare få en moderator til at kigge min pm liste igennem :) 

Men nu er det vist ude i en afsporing af emnet...

 

overhovedet ikke.. det drejer sig om Debatkultur som trådstarter ligger ud med, og der hvor det knirker er når der er nogen der har helveds travlt med andre, og i den situation bliver min retfærdigheds sans bliver anfægtet...:wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
sølvpapirshat skrev, for 6 minutter siden:

@Grækeren

Har du læst alle Holstenbrox 3565 indlæg siden du kan udtale dig om det? :D

nej...men med det antal efterlader der sig lige som et kendetegnende spor :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grækeren skrev, Lige nu:

nej...men med det antal efterlader der sig lige som et kendetegnende spor :wink:

 

Selvfølgelig, jeg skifter da ikke mening... jeg er selvfølgelig blevet mere oplyst omkring branchen siden starten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sølvpapirshat skrev, for 11 minutter siden:

Hvorfor er det altid at folk har så travlt med at lave om på andre?

Jeg har travlt med at lave om på mig selv. Og det skal jeg sige, er et helvedes hårdt arbejde i min alder.:eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, den 13/2/2016 at 00:06:

Har lige set på denne tråd igen og det er vist desværre et eksempel hvor galt det står til på EG i øjeblikket mht debatkulturen.:eek:

Jeg ser lige nu er der 28 svar, heraf har de 14 absolut intet med trådens måske naive indhold at gøre, men det er vel en afsporing af dimensioner. Jeg spekulerer lidt på, hvad ledelsen (Admin) vil gøre for at sikre at dette ikke sker fremover.

Som jeg forstår det, så er modding og admin her på boardet frivillig arbejdskraft. Som sådan kan de ikke være alle steder hele tiden. 

Debattørerne har derfor også et ansvar selv, idet det (som regel...) er voksne mennesker. "Selvjustits" er kodeordet her, bakket af sanktioner af de groveste indlæg.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...