Hop til indhold
Bengalsk Tiger

Dejlig pige hos Daisyclub

Recommended Posts

Jeg prøvede købesex for første gang sidste år (https://www.eroguide.dk/forum/topic/43749-en-rigtig-god-oplevelse/#comment-352160). Siden har jeg forsøgt at gentage succesen, med varierende resultater.

Jeg har været et par steder hvor jeg straks har gået igen, enten fordi der var ulækkert eller fordi det med det samme blev klart for mig at der manglede kemi mellem pigerne og mig - eller kunderne i det hele taget, måske.

I går aftes tog jeg så forbi Daisyclub igen, stedet hvor jeg havde min første og bedste oplevelse indtil nu. Jeg faldt straks for Annaco. Hun er sød og imødekommende, og får straks en til at glemme at der er tale om købesex. Vi gik i bad sammen, fik lidt at drikke, og begyndte stille og meget naturligt at kæle med hinanden. 

Annaco er en dejlig pige med naturlige bryster (jeg synes ikke jeg er besværlig, men bryder mig meget lidt om kunstige bryster). Hun er opmærksom og kærlig, men frem for alt naturlig. 

Jeg havde bestilt en hel time og havde lidt tid til overs. Den tid gik med en god gang massage, som udviklede sig til endnu en omgang sex. Jeg har oplevet andre steder at det bare er om at få kunden ud af døren så snart de er bragt til udløsning, men det var der ikke noget med her. 

Det var en rigtig dejlig oplevelse som jeg har tænkt på lige siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...