Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg blev skilt for et år siden og har ikke haft seksuel kontakt med en kvinde siden da. Jeg har længe haft lyst til at prøve købesex, men har altid syntes det var synd for pigerne og ikke kunne få mig selv til det. Drifterne overtog imidlertid kontrollen i går aftes, og det satte mange ting på plads for mig.

Jeg tog forbi DaisyClub i sydvest kvarteret. Jeg har flere gange gået forbi bygningen uden at kunne samle mod til at ringe på. Det gjorde jeg så i går aftes. Alt hvad jeg troede jeg vidste om købesex blev ændret i mit verdensbillede.

Jeg ringede som sagt på og blev lukket ind. Jeg blev modtaget af en sød kvinde der på engelsk bød mig velkommen og viste mig ind i et værelse med en stor (høj) seng, en sofa og nogle kulørte lamper. Hun bad mig vente og straks efter kom hun tilbage med tre pige som alle kom fra Japan, men alle talte en del engelsk. Jeg valgte en pige der hed Kelly, som er en flot pige som jeg også havde set på hjemmesiden.

Jeg var fast besluttet på at gå med det samme hvis jeg fornemmede at der var tale om piger der var tvunget til dette arbejde, men den tanke forsvant straks. Alle pigerne pjattede og smilede, og det hele virkede så - ja - naturligt!

Jeg havde en dejlig time med Kelly, som er en rigtig sød pige der fik mig til at føle mig godt tilpas med det samme. Jeg troede jeg ville have dårlig samvittighed, men jeg har det fantastisk. Jeg blev i den grad overrasket over at det hele var så afslappet og naturligt, og at pigen fik mig til at føle mig så godt tilpas. Det var ikke bare sex, men kys og kram, snak om løst og fast, og et sødt smil og et kys da jeg gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...