Hop til indhold
Pite

Monika og Nika i Esbjerg

Recommended Posts

Hej

Jeg besøgte Monika og Nika forleden dag.

Og må sige, skulle være vendt i døren, da jeg blev modtaget af en meget stor kvinde (Monika) i sutsko, og straks kom også Nika til, hun talte kun polsk.

Begge kvinder var meget pågående og der gik ikke lang tid inden vi lå på den ud klappede sovesofa, ikke meget plads til 3 mennesker.

Monika lå nærmest helt stille og var ikke særlig engageret, selv om Nika opfordre hende til det, tror simpelhen, hun havde svært ved, at bevæge sig, grundet hendes vægt.

Begge piger førte mine hænder til deres fisser og opfordre til, at jeg skulle fingerkneppe dem, i første øjeblik tænkte jeg der er godt nok fugtig, for i næste nu, at finde ud af, det var glidemiddel, mine finger var sjovset ind, tørrede dem af i noget lingeri.

Da der skulle kneppes mosede  Monika sig på plads, så jeg kunne stige på, har i tidens løb set mange ansigtsudtryk, men aldrig et der i den grad viste, at hun ikke havde lyst.

Eneste positive var Nika's franske, hun tog den helt til roden.

 

Pite

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ak ja, Esbjerg er en skod by mht. købesex. Der er efter hånden kun af.......u..........l......! her.

Fandme trist med sådan en lort oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen / advarslen. 

Vi er nødt til at sige fra når vi møder noget vi ikke har lyst til. Det er nødvendigt at vende om i døren hvis ikke det frister. Nu fik de jo pengene i kassen. Det er efterhånden blevet ret dyrt at få en erotisk oplevelse så det må også gerne være af en vis kvalitet. Derfor anbefaler jeg at vi mænd bliver bedre til at sige fra og vende om i døren hvis ikke vi møder hvad vi er blevet lovet. 

Vi skal have value for money. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
weber skrev, den 12/2/2016 at 12:38:

Tak for anmeldelsen / advarslen. 

Vi er nødt til at sige fra når vi møder noget vi ikke har lyst til. Det er nødvendigt at vende om i døren hvis ikke det frister. Nu fik de jo pengene i kassen. Det er efterhånden blevet ret dyrt at få en erotisk oplevelse så det må også gerne være af en vis kvalitet. Derfor anbefaler jeg at vi mænd bliver bedre til at sige fra og vende om i døren hvis ikke vi møder hvad vi er blevet lovet. 

Vi skal have value for money. 

Du har så ganske ret! Og vi skal osse lære at vende dem om i døren hos os selv, hvis de ikke ligner billerne, men noget der burde være løgn - osse selvom de har kørt langt! Vi skal ganske enkelt vænne pigerne/bagmændene fra alt det foto-fup!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Jeg læste i en anden tråd herinde, at man lige kan copy/paste pigernes billeder og lægge dem ind på tineye. Er de der, får du osse den sande identitet og dermed ved du, at pigen(-erne)'s billede(r) er fake for det meste! Og hende her er i sandhed fake.

Redigeret af chris 60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...