Gæst Skrevet 11. Februar, 2016 ... Fornemmer, at det er 'nettet' generelt og ikke kun herinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 11. Februar, 2016 Ja, meget langsomt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 11. Februar, 2016 Ingen problemer her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLadyMylena 435 Skrevet 11. Februar, 2016 Ja, jeg har også EG på nedsat tempo iaften. Men har hørt, at det er godt at geare lidt ned ind imellem, i en ellers alt for travl hverdag. Så smæk benene op, læn dig tilbage & nyd en rolig stund Hi..hi.. Rigtig herlig aften til alle * Mylena * 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 11. Februar, 2016 Jeg har en stærk mistanke om, at det er hele nettet, som er belastet af DDOS-angreb - populært kaldet hackerangreb. Det undrer mig, at offentligheden ikke bliver informeret om det. Vi bliver bliver ellers dagligt underrettet om problemer, når det gælder trafikale og vejrmæssige forstyrrelser. Men problemer på nettet er der larmende tavshed om. \ Poul-Peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 12. Februar, 2016 Ja, også nu kl. 11.21 fredag d. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slow mover Skrevet 12. Februar, 2016 (edited) Enig, det kører meget langsomt. Alle andre sider jeg besøger virker fint, så det tyder da på at være et EG problem. Passer så fint til mit nick Redigeret 12. Februar, 2016 af Slow mover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 12. Februar, 2016 Også her. Andre sider ingen problemer, men EG står næsten stille. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 Det samme her, som Slow mover og Bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 12. Februar, 2016 Ved ikke om det er det rette forum, men here goes: Selvom jeg har "clearet cache", og gå ind på forum får jeg denne besked: "SSL-forbindelsesfejl" (ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR) og kan så sidde og trykke "refresh" knappen 100 gange hvert 2 minut, når jeg søger rundt på siden.. Er det min computer der er langsom? Hvad skyldes det? Og er der andet jeg kan gøre for at slippe for "SSL-forbindelsesfejl", da jeg KUN oplever det her på siden og ikke når jeg ellers surfer rundt på google..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Februar, 2016 Jeg har ikke haft nogen problemer hverken i går eller i dag. Jeg bruger min mobiltelefon. Nu er jeg heller ikke på ret tit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 12. Februar, 2016 Stadig i slowmotion . Måske det er noget vi skal til at vende os til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 12. Februar, 2016 Frodige Ida skrev, for 14 minutter siden: Stadig i slowmotion . Måske det er noget vi skal til at vende os til. Næppe - vi lever i anno 2016. Så I må nok tage en slapper ind i mellem, desværre. God weekend! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Februar, 2016 Det kører godt nok dårligt i dag, både på computer og mobil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. Februar, 2016 Jeg oplever også at jeg får en e-mail notifikation på min telefon, inden EG overhovedet registrerer at der er kommet en ny pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 Poul-Peter skrev, den 11/2/2016 at 20:45: Jeg har en stærk mistanke om, at det er hele nettet, som er belastet af DDOS-angreb - populært kaldet hackerangreb. Det undrer mig, at offentligheden ikke bliver informeret om det. Vi bliver bliver ellers dagligt underrettet om problemer, når det gælder trafikale og vejrmæssige forstyrrelser. Men problemer på nettet er der larmende tavshed om. \ Poul-Peter DOS angreb er ikke et hacker-angreb. Men det behøver ikke være forklaringen på langsom netværk - det kan være andre ting. men eroguide er meget langsom her kl 22 om aftenen. Webservere på samme host virker hurtige nok ud så mon ikke det er eroguide selv der har klokket i det. http://www.yougetsignal.com/tools/web-sites-on-web-server/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 12. Februar, 2016 (edited) Jeg har ingen problemer med svartiderne på EG pt på min gamle desktop, altså rent teknisk; men mht indholdet på Generel Debat (og især den netop låste tråd) ville det måske nok ikke ha' været så ringe endda. Der er forhåbentlig delt nogle ostemader og røde kort ud. Undskyld afsporingen. Nå, har lige set at Roland har fået sit ønske om en pause opfyldt af Ledvogter, det er nok også velfortjent. Redigeret 12. Februar, 2016 af Søren Brun Sidste bemærkning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 12. Februar, 2016 (edited) Jeg har også problemer med ekstremt langsomme svartider. Det er lige før man kan nå at lave en kop kaffe inden, der sker noget. Jeg håber at admin arbejder på at løse problemet. Redigeret 12. Februar, 2016 af sølvpapirshat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ledvogter 984 Skrevet 12. Februar, 2016 Søren Brun skrev, for 28 minutter siden: Nå, har lige set at Roland har fået sit ønske om en pause opfyldt af Ledvogter, det er nok også velfortjent. Jeg har ikke opfyldt Rolands ønsker endnu. Den slags er kollektive beslutninger, og de andre har bedre ting at foretage sig fredag aften. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 12. Februar, 2016 Ledvogter skrev, for 5 minutter siden: Jeg har ikke opfyldt Rolands ønsker endnu. Den slags er kollektive beslutninger, og de andre har bedre ting at foretage sig fredag aften. Selvfølgelig. Men nu handlede det jo ikke om Roland, men om de p.t. lange svartiderne på EG: Så hvis Ledvogter vil være så venlig at ikke afspore yderligere, men måske kommentere TS?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 12. Februar, 2016 Det er en fejl jeg er opmærksom på og som jeg arbejder på at afhjælpe hurtigst muligt. Lige nu har jeg desværre ingen tidshorisont for hvor hurtigt fejlen bliver rettet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 12. Februar, 2016 Ledvogter skrev, for 4 minutter siden: Jeg har ikke opfyldt Rolands ønsker endnu. Den slags er kollektive beslutninger, og de andre har bedre ting at foretage sig fredag aften. OK, så det betyder at en anmodning om at blive slettet foregår automatisk, altså uden indgreb fra ledelsens side, det var jeg lidt i tvivl om indtil jeg så dit svar. Men Admin overvejer så stadig et svar på denne http://36.720,68 om muligheden for at vise, hvilken bruger, der har skrevet et (eller flere) slettede indlæg, fair nok. Og som allerede skrevet, så beklager jeg afsporingen, nogen gange er det svært at lade være at koble et par tråde i et indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren Brun Skrevet 12. Februar, 2016 Bananas skrev, for 24 minutter siden: Selvfølgelig. Men nu handlede det jo ikke om Roland, men om de p.t. lange svartiderne på EG: Så hvis Ledvogter vil være så venlig at ikke afspore yderligere, men måske kommentere TS?? Så du synes at jeg skal 'fordele' mit svar på 2 tråde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 12. Februar, 2016 Søren Brun skrev, for 7 minutter siden: Så du synes at jeg skal 'fordele' mit svar på 2 tråde? Jeg rettede mit indlæg til Ledvogter, ikke til dig vel? Men nu har jo Admin svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg