Hop til indhold
Guest Tatra

Oplever I andre at EG er vanvittigt langsomt her til aften??

Recommended Posts

Ja, jeg har også EG på nedsat tempo iaften.

Men har hørt, at det er godt at geare lidt ned ind imellem, i en ellers alt for travl hverdag.

Så smæk benene op, læn dig tilbage & nyd en rolig stund :-P Hi..hi..

Rigtig herlig aften til alle :wink:

* Mylena *

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en stærk mistanke om, at det er hele nettet, som er belastet af DDOS-angreb - populært kaldet hackerangreb.

Det undrer mig, at offentligheden ikke bliver informeret om det.

Vi bliver bliver ellers dagligt underrettet om problemer, når det gælder trafikale og vejrmæssige forstyrrelser. 

Men problemer på nettet er der larmende tavshed om.

\ Poul-Peter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slow mover

Enig, det kører meget langsomt. Alle andre sider jeg besøger virker fint, så det tyder da på at være et EG problem.

Passer så fint til mit nick ;)

Redigeret af Slow mover

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Ved ikke om det er det rette forum, men here goes:

Selvom jeg har "clearet cache", og gå ind på forum får jeg denne besked: "SSL-forbindelsesfejl" (ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR)

og kan så sidde og trykke "refresh" knappen 100 gange hvert 2 minut, når jeg søger rundt på siden..

 

Er det min computer der er langsom?

 Hvad skyldes det? 

Og er der andet jeg kan gøre for at slippe for "SSL-forbindelsesfejl", da jeg KUN oplever det her på siden og ikke når jeg ellers surfer rundt på google..?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Poul-Peter skrev, den 11/2/2016 at 20:45:

Jeg har en stærk mistanke om, at det er hele nettet, som er belastet af DDOS-angreb - populært kaldet hackerangreb.

Det undrer mig, at offentligheden ikke bliver informeret om det.

Vi bliver bliver ellers dagligt underrettet om problemer, når det gælder trafikale og vejrmæssige forstyrrelser. 

Men problemer på nettet er der larmende tavshed om.

\ Poul-Peter

DOS angreb er ikke et hacker-angreb. Men det behøver ikke være forklaringen på langsom netværk - det kan være andre ting.

men eroguide er meget langsom her kl 22 om aftenen.

Webservere på samme host virker hurtige nok ud så mon ikke det er eroguide selv der har klokket i det. http://www.yougetsignal.com/tools/web-sites-on-web-server/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Jeg har ingen problemer med svartiderne på EG pt på min gamle desktop, altså rent teknisk; men mht indholdet på Generel Debat (og især den netop låste tråd) ville det måske nok ikke ha' været så ringe endda. Der er forhåbentlig delt nogle ostemader og røde kort ud. Undskyld afsporingen.:oops:

Nå, har lige set at Roland har fået sit ønske om en pause opfyldt af Ledvogter, det er nok også velfortjent.B)

Redigeret af Søren Brun
Sidste bemærkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også problemer med ekstremt langsomme svartider. Det er lige før man kan nå at lave en kop kaffe inden, der sker noget.

Jeg håber at admin arbejder på at løse problemet. :ph34r:

Redigeret af sølvpapirshat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 28 minutter siden:

Nå, har lige set at Roland har fået sit ønske om en pause opfyldt af Ledvogter, det er nok også velfortjent.B)

Jeg har ikke opfyldt Rolands ønsker endnu. Den slags er kollektive beslutninger, og de andre har bedre ting at foretage sig fredag aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ledvogter skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har ikke opfyldt Rolands ønsker endnu. Den slags er kollektive beslutninger, og de andre har bedre ting at foretage sig fredag aften.

Selvfølgelig. Men nu handlede det jo ikke om Roland, men om de p.t. lange svartiderne på EG: Så hvis Ledvogter vil være så venlig at ikke afspore yderligere, men måske kommentere TS??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Ledvogter skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke opfyldt Rolands ønsker endnu. Den slags er kollektive beslutninger, og de andre har bedre ting at foretage sig fredag aften.

OK, så det betyder at en anmodning om at blive slettet foregår automatisk, altså uden indgreb fra ledelsens side, det var jeg lidt i tvivl om indtil jeg så dit svar.

Men Admin overvejer så stadig et svar på denne http://36.720,68 om muligheden for at vise, hvilken bruger, der har skrevet et (eller flere) slettede indlæg, fair nok.;-)

Og som allerede skrevet, så beklager jeg afsporingen, nogen gange er det svært at lade være at koble et par tråde i et indlæg. :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Bananas skrev, for 24 minutter siden:

Selvfølgelig. Men nu handlede det jo ikke om Roland, men om de p.t. lange svartiderne på EG: Så hvis Ledvogter vil være så venlig at ikke afspore yderligere, men måske kommentere TS??

Så du synes at jeg skal 'fordele' mit svar på 2 tråde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 7 minutter siden:

Så du synes at jeg skal 'fordele' mit svar på 2 tråde?

Jeg rettede mit indlæg til Ledvogter, ikke til dig vel? Men nu har jo Admin svaret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...