Jacobwm 21 Skrevet 8. Februar, 2016 Hej med jer. Håber i vil hjælpe. Har aldrig før været ved thaimassage, men vil gerne prøve det. Hvilket sted er bedst på trøjborg? Er ikke så meget for ladyboys, eller at der kun er et forhæng for til andre gæster Skal man ringe og bestille tid? Hvem skal man spørge efter? Håber i vil hjælpe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 153 Skrevet 8. Februar, 2016 Prøv at søge efter thailisten og her på forum, så tror jeg du finder svar. Ellers så spørg igen. Evt. mere præcist hvad du søger. Du kan altid bestille tid, men det er meget sjældent at du kan forvente at den bliver overholdt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 8. Februar, 2016 Hej Jeg har i en lang årrække været "stamkunde" ved Somkhid (og anmeldt det flere gange). Er aldrig blevet behandlet dårligt der, men ok der har været svingende kvalitet. Plejer at bestille tid og har aldrig oplevet det ikke er blevet overholdt. Det er udmærkede lokaler og jeg har kun en enkelt gang oplevet, at der var flere i rummet. Den ene gang var det en anden kunde, der lige var blevet færdig. Så under min massage, var der ikke noget. De får mine varmeste anbefalinger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1271 Skrevet 8. Februar, 2016 Eneste sted jeg har været på Trøjborg er her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/37839-natchas-thai-massage-trøjborg-århus/#comment-307226 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pete68 6 Skrevet 10. Februar, 2016 De gør det også meget godt i Herluf Trollesgade , dog med svingende kvalitet af pigernes udseende :- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg