den store 0 Skrevet 7. Juni, 2015 vil høre folket om nogen har gode erfaringer med Thai pigerne i Natchas Thai massage klinik på Trøjborg..........Natchas thaimassageAldersrovej 7 8200 �rhus N Telefon: 86 24 57 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tene 53 Skrevet 1. September, 2015 Har været der i dag. Kvinden var vel i 40'erne. Massagen var blid ikke hård. Hun spurgte om jeg kun ville have massage. Jeg spurgte om hvad det kostede, hun sagde 600 kr. med hånd, men sagde jeg kun havde 500 kr. det var ok. Godt med olie på, men var et godt handjob, tog hende på brysterne. Vel en lille men fast b skål, spurgte om jeg måtte se den, men så kostede det 600 kr.Massagen. Ok Handjob. Godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 3. September, 2015 Jeg var der i dag, og det fortrød jeg bestemt ikke!Rigtig god massage, hun kan sit kram, men ingen antydning undervejs. Først da jeg lå på ryggen, og hun var færdig med at massere, gik hun direkte til sagen. Jeg kunne både få med hånd og mund. Hånd 700, mund 1000. Jeg valgte hånden, hvilket hun også udførte rigtig godt.Flot høj pige, som snakkede fint dansk. Nan hedder hun.Lokalerne er ikke de bedste, men dog med rigtig massagebriks. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. September, 2015 Jeg var der i dag, og det fortrød jeg bestemt ikke!Rigtig god massage, hun kan sit kram, men ingen antydning undervejs. Først da jeg lå på ryggen, og hun var færdig med at massere, gik hun direkte til sagen. Jeg kunne både få med hånd og mund. Hånd 700, mund 1000. Jeg valgte hånden, hvilket hun også udførte rigtig godt.Flot høj pige, som snakkede fint dansk. Nan hedder hun.Lokalerne er ikke de bedste, men dog med rigtig massagebriks.Naam måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1065 Skrevet 3. September, 2015 Naam måske Måske. Hun stavede det for mig, lød som om hun sagde N a n.Høj, flot, langt hår i hestehale, tatovering på ryggen, knaldrød læbestift, neglelak. Måske midt i 30'erne, men svær at gætte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 3. September, 2015 Det lyder som om, at der er blevet skruet lidt op for priserne i forhold til "normalt Aarhus niveau".... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensd 9 Skrevet 15. September, 2015 Jeg fik nu fuld pakke til 1000 sidst jeg var der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg