Hop til indhold
Guest BruceWayne

Nybegynder leder efter "det bedste sted"

Recommended Posts

Guest BruceWayne

Hey folks,

Jeg er totalt nybegynder herinde og har ikke stor erfaring med at opsøge og betale for sex. Men det skal da prøves. En kort søgning på pigerviser jo, at de alle ligner en million og deres tekst fortæller mig, at de kun er til for mig... MEN... (Og det er så her at I ved bedst), hvor finder jeg er godt og ikke-snusket sted med søde og smilende piger?

Jeg har en ide om, at jeg bliver opdaget og hængt ud hvis jeg opsøger et sted. Tænker at der må være et sted hvor en rookie kan "prøve det" uden at tiden er gået efter de 10 min. 

Så kan I derude guide en nybegynder? :) 

/BruceWayne

 

Redigeret af BruceWayne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
BruceWayne skrev, for 8 minutter siden:

Hey folks,

Så kan I derude guide en nybegynder? :) 

/BruceWayne

Synes at du skal starte med at finde de seneste tråde om samme emne, der er nok mindst en om måneden og derefter kan du prøve at læse lidt i anmeldelserne; i øvrigt vil det også hjælpe hvis du skrev lidt mere om dig selv, f.eks alder og 'hvilken type' kvinde, du tror at du vil 'tænde' på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 1 minut siden:

Start med et dejligt thaisted :-P. Et hvor du har hørt/ læst om " ekstra" bliver tilbudt.  Så starter du med en dejlig oliemassage og mærker pigen lidt an. Det er en nem og rolig start. :grin:

Faktisk ikke et helt dårligt råd.

 

Ellers kunne det være et af de veletablerede store "pæne" steder i København, hvor der er styr på tingene og gode GP hver dag.

 

Er ikke selv kendt i København, men det er der heldigvis mange andre, der er.... Og masser af anmeldelser at læse rundt i :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BruceWayne

Okay... Ja der kan man bare se hvor meget jeg ikke har taget højde for.

Tak for jeres råd :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun