Hop til indhold
Guest BruceWayne

Nybegynder leder efter "det bedste sted"

Recommended Posts

Guest BruceWayne

Hey folks,

Jeg er totalt nybegynder herinde og har ikke stor erfaring med at opsøge og betale for sex. Men det skal da prøves. En kort søgning på pigerviser jo, at de alle ligner en million og deres tekst fortæller mig, at de kun er til for mig... MEN... (Og det er så her at I ved bedst), hvor finder jeg er godt og ikke-snusket sted med søde og smilende piger?

Jeg har en ide om, at jeg bliver opdaget og hængt ud hvis jeg opsøger et sted. Tænker at der må være et sted hvor en rookie kan "prøve det" uden at tiden er gået efter de 10 min. 

Så kan I derude guide en nybegynder? :) 

/BruceWayne

 

Redigeret af BruceWayne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
BruceWayne skrev, for 8 minutter siden:

Hey folks,

Så kan I derude guide en nybegynder? :) 

/BruceWayne

Synes at du skal starte med at finde de seneste tråde om samme emne, der er nok mindst en om måneden og derefter kan du prøve at læse lidt i anmeldelserne; i øvrigt vil det også hjælpe hvis du skrev lidt mere om dig selv, f.eks alder og 'hvilken type' kvinde, du tror at du vil 'tænde' på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smørhulsbarnet skrev, for 1 minut siden:

Start med et dejligt thaisted :-P. Et hvor du har hørt/ læst om " ekstra" bliver tilbudt.  Så starter du med en dejlig oliemassage og mærker pigen lidt an. Det er en nem og rolig start. :grin:

Faktisk ikke et helt dårligt råd.

 

Ellers kunne det være et af de veletablerede store "pæne" steder i København, hvor der er styr på tingene og gode GP hver dag.

 

Er ikke selv kendt i København, men det er der heldigvis mange andre, der er.... Og masser af anmeldelser at læse rundt i :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BruceWayne

Okay... Ja der kan man bare se hvor meget jeg ikke har taget højde for.

Tak for jeres råd :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
BruceWayne skrev, for 23 minutter siden:

Okay... Ja der kan man bare se hvor meget jeg ikke har taget højde for.

Tak for jeres råd :)

Jamen det er vel derfor du spørger og forhåbentlig også får svar du kan bruge, også selvom nogle af dem er generelle og kræver lidt fodarbejde.

Klart nok, hvis dit spørgsmål er meget specifikt, kan du også få et meget entydigt svar, men på den måde vil du så også udelukke mange gode muligheder/svar, og det vil være dumt som nybegynder.

Jeg tvivler på at de etablerede klinikker eller private piger vil 'smide' dig ud efter 10 min., der er næppe i deres (eller din) interesse. Og i øvrigt kan du være helt sikker på at din anonymitet respekteres.

 

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bliver det ikke svært at finde et ordentligt thai sted der tilbyder det søgte?

Hvis man sammenligner anmeldelserne af thai steder på f.eks. trustpilot og anmeldelser herinde så kan der være himmelvidt forskel.

Selvom brugere herind roser stederne så kan man f.eks. på trustpilot læse om massøser er ukoncentreret snakkede med hinanden på thai mens de masserer, beskidte klinikker, beskidte "dimser" (aner ikke hvad det heedder) til fodbad med fisk og meget mere. Sjovt nok det samme brugere i andre lande klager over.

Skal det være thai så vurder udfra anmeldelserne herind og tjek så også på trustpilot.dk. Så må det være muligt af finde relevant. Hint - tag ikke sexkøbers anmeldelser for seriøst.

Personligt ville jeg vælge dansk. En erfaren dame med nogle år på bagen og med en sober professionel annonce. De 20-21 årige på annonceguide.dk med underlige krav er dømt useriøse med det samme. Men, WTF, hvis du er til spænding tag bare en billig dulle med sikonebabser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BruceWayne

Okay...

Jeg er selv 36 og tænder på Europæiske udseende piger. Enten med gode store bryster eller faste. Findes der en blanding? Hehe...

Som jeg lige kan læse ud fra alle de anmeldelser herinde, så er et af de etablerede steder nok det bedste bud. Medmindre der findes en pige der kører tingene fra egen lejlighed-ish? Og som ikke tager røven på folk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 5 minutter siden:

Jeg tvivler på at de etablerede steder eller piger vil 'smide' dig ud efter 10 min., der er næppe i deres (eller din) interesse. Og i øvrigt kan du være helt sikker på at din anonymitet respekteres.

Hvordan kan han være sikker på det med anonymitet? Det passer jo ikke.

Der har da lige været en tråd om en prositueret der lagde gæsters telefonnummer offentlig fremme hvis de aflyste en tid og ikke betalt.

Læren må være at du bruger taletidskort og ikke dit rigtige navn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Roland skrev, for 2 minutter siden:

Bliver det ikke svært at finde et ordentligt thai sted der tilbyder det søgte?

Hvis man sammenligner anmeldelserne af thai steder på f.eks. trustpilot og anmeldelser herinde så kan der være himmelvidt forskel.

Selvom brugere herind roser stederne så kan man f.eks. på trustpilot læse om massøser er ukoncentreret snakkede med hinanden på thai mens de masserer, beskidte klinikker, beskidte "dimser" (aner ikke hvad det heedder) til fodbad med fisk og meget mere. Sjovt nok det samme brugere i andre lande klager over.

Skal det være thai så vurder udfra anmeldelserne herind og tjek så også på trustpilot.dk. Så må det være muligt af finde relevant. Hint - tag ikke sexkøbers anmeldelser for seriøst.

Personligt ville jeg vælge dansk. En erfaren dame med nogle år på bagen og med en sober professionel annonce. De 20-21 årige på annonceguide.dk med underlige krav er dømt useriøse med det samme. Men, WTF, hvis du er til spænding tag bare en billig dulle med sikonebabser

Din erfaring eller dine fordomme, du giver udtryk for ovenfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
BruceWayne skrev, Lige nu:

Okay...

Jeg er selv 36 og tænder på Europæiske udseende piger. Enten med gode store bryster eller faste. Findes der en blanding? Hehe...

Som jeg lige kan læse ud fra alle de anmeldelser herinde, så er et af de etablerede steder nok det bedste bud. Medmindre der findes en pige der kører tingene fra egen lejlighed-ish? Og som ikke tager røven på folk.

 

Vælg en erfaren professionel med en fornuftig annonce. Hvis du er almindeligt begavet kan du nemt se hvem der seriøse og hvem ikke. Læser du så anmeldelser herinde også så begynder der at tegne sig et mønster. En  professionel pige er over 30 år og er rygtet serviceminded. Hun har levet dette i flere år. Bare søg efter nanvnet på google. Du kan ikke finde underlige klager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 4 minutter siden:

Din erfaring eller dine fordomme, du giver udtryk for ovenfor?

Hvis du nu læser hvad jeg skriver hvad tror du så svaret er?

Det er ikke de to enkle svar du stiller til rådighed.

Jeg har ingen dårlige erfaringer, netop fordi jeg vurderer det jeg skal købe før jeg gør det.

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Roland skrev, for 3 minutter siden:

Hvordan kan han være sikker på det med anonymitet? Det passer jo ikke.

Der har da lige været en tråd om en prositueret der lagde gæsters telefonnummer offentlig fremme hvis de aflyste en tid og ikke betalt.

Læren må være at du bruger taletidskort og ikke dit rigtige navn

Jamen du kan jo ikke være sikker på noget som helst i denne branche, det er jo også derfor man skal vælge de etableredere steder og private glædespiger, som er kendt for at være seriøse, det kan vel ikke være så svært at forstå. :wink: Det er bl.a. derfor EG er god løsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 1 minut siden:

Jamen du kan jo ikke være sikker på noget som helst i denne branche, det er jo også derfor man skal vælge de etableredere steder og private glædespiger, som er kendt for at være seriøse, det kan vel ikke være så svært at forstå. :wink: Det er bl.a. derfor EG er god løsning.

Men eroguide.dk er desværre ikke den perfekte løsning. Jeg har tænkt på at prøve thai massage og derfor fandt jeg 3-4 gode anmeldelser herinde. Bagefter tjekkede jeg truspilot og læste nogle brugervurderinger. Et helt andet resultat på alle der var fra eroguide. Der klagedes over beskidt vand, beskidt klinik, snakken på udenlandsk massørerne imellem, uhøflig og uinteresseret personale osv.

Hvad pokker skal man gøre? Er det thai klinikker så tror jeg både eroguide.dk og truspilot skal tjekkes.

Mht danske massøser. Jeg holder fast i de erfarne og kendte piger der yder en god service. De unge og lejlighedsvise prostituerede overlader jeg gerne til dem der savner spænding. Man ved jo aldrig hvad der sker :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Roland skrev, for 3 minutter siden:

Men eroguide.dk er desværre ikke den perfekte løsning. Jeg har tænkt på at prøve thai massage og derfor fandt jeg 3-4 gode anmeldelser herinde. Bagefter tjekkede jeg truspilot og læste nogle brugervurderinger. Et helt andet resultat på alle der var fra eroguide. Der klagedes over beskidt vand, beskidt klinik, snakken på udenlandsk massørerne imellem, uhøflig og uinteresseret personale osv.

Hvad pokker skal man gøre? Er det thai klinikker så tror jeg både eroguide.dk og truspilot skal tjekkes.

Mht danske massøser. Jeg holder fast i de erfarne og kendte piger der yder en god service. De unge og lejlighedsvise prostituerede overlader jeg gerne til dem der savner spænding. Man ved jo aldrig hvad der sker :)

Selvfølgelig får du ikke den ultimative sandhed på EG, det vil da være naivt at tro. Fint at prøve trustpilot, men næppe mange svar på andet end thaisteder (har ikke tjekket).., det er også derfor jeg anbefaler bl.a Gina Faith og generelt andre, der er her er 'godt' navn herinde, f.eks. Liv,. Desuden er der også de etablerede klinikker som f.eks Cassiopeia Stars, som vistnok har ca 15 år på bagen og som stadig leverer 'varen'.

Der kan man jo evt skrive til og fortælle om sine ønsker/problemer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 45 minutter siden:

Men eroguide.dk er desværre ikke den perfekte løsning. Jeg har tænkt på at prøve thai massage og derfor fandt jeg 3-4 gode anmeldelser herinde. Bagefter tjekkede jeg truspilot og læste nogle brugervurderinger. Et helt andet resultat på alle der var fra eroguide. Der klagedes over beskidt vand, beskidt klinik, snakken på udenlandsk massørerne imellem, uhøflig og uinteresseret personale osv.

Eksempel please. Jeg bruger aldrig trustpilot for tiden - ikke mindst fordi der var så mange plantede anmeldelser den gang jeg prøvede. Måske er det bedre nu. Men kan ikke finde en eneste anmeldelse af noget thaisted der er anmeldt herinde. Please help me out here.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke kun pigens ansvar at det bliver en god oplevelse. Tag den gode opførsel med hjemme fra. Søg for at være nyvasket. Undgå at lave søstjernen, især hvis du er til GFE, det bliver op ad bakke for den stakkels pige. Fortæl hende det er første gang, så er hun sikkert forstående hvis du er monster nervøs. Lad være med at bruge de bageste side i EB og en dart pil til at vælge pigen. 

En sød pige med store og faste bryster, du skal da besøge Trine Tease.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BruceWayne skrev, for 9 timer siden:

Okay...

Jeg er selv 36 og tænder på Europæiske udseende piger. Enten med gode store bryster eller faste. Findes der en blanding? Hehe...

Som jeg lige kan læse ud fra alle de anmeldelser herinde, så er et af de etablerede steder nok det bedste bud. Medmindre der findes en pige der kører tingene fra egen lejlighed-ish? Og som ikke tager røven på folk.

 

Jeg tror bestemt, at du skal tage en af de etablerede steder, der har været der i en årrække. Det er min fornemmelse, at de steder tiltrækker og beholder de gode glædespiger (GP), og de evt. dårlige ligeså stille forsvinder derfra, når de ikke trækker kunder. 

 

Når det er første gang ved en GP, så er jeg enig med andre i at man godt kan sige det til hende. Vælg også meget gerne ½ eller 1 time, så det kan blive en god oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 10 timer siden:

Hvordan kan han være sikker på det med anonymitet? Det passer jo ikke.

Der har da lige været en tråd om en prositueret der lagde gæsters telefonnummer offentlig fremme hvis de aflyste en tid og ikke betalt.

Læren må være at du bruger taletidskort og ikke dit rigtige navn

Læren er at overholde sine aftaler - og så melde afbud, hvis man bliver forhindret. Men lad os nu ikke forurene tråden yderligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 2 timer siden:

Jeg tror bestemt, at du skal tage en af de etablerede steder, der har været der i en årrække. Det er min fornemmelse, at de steder tiltrækker og beholder de gode glædespiger (GP), og de evt. dårlige ligeså stille forsvinder derfra, når de ikke trækker kunder. 

 

Når det er første gang ved en GP, så er jeg enig med andre i at man godt kan sige det til hende. Vælg også meget gerne ½ eller 1 time, så det kan blive en god oplevelse. 

 

For nu at foreslå et par navne: Sexy Jasmin i Herlev, Langbenet Blondine.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...