Hop til indhold
Tip toe

Vox pop: Hvad tænker I om (...) i GP annoncer?

Recommended Posts

Alkoholikeren skrev, for 3 timer siden:

- En GP som har og reklamerer for sin Instagram eller egen webside?

Svar: Meget dumt gjort, hvad har GP tænkt sig i det lidt længere perspektiv?? Det vil følge hende når hun får børn, og når børn bliver digitale så.....

Jeg forstår spørgsmålet som, at pigen linker til sin GP webside, ell. Instagram.

Altså ikke noget med at stå frem med privat webside, ell. Insta.

Ligeså vel med spørgsmålet om billeder med dagens avis, som Jasmin tilsyneladende læste som om pigen skulle stå offentligt frem. Hvor jeg læser det som, at der er anonyme billeder af pigen, med dagens avis. Således man ved billederne er taget i DK, for nylig.

Vil Tip Toe præcisere hvad der menes? 

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se jeg burde jo holde mig væk fra denne debat...

Men, jeg driller jo lidt sådan og laver lidt adfærdsregulerende opdragelse, og det er jo lidt dyrer end det der pussenus/Iloveyou og andet...men jeg hiver da også drengene lidt i tisseren blidt :D 

For at have billige priser, skal omkostningerne holdes nede, der skal spares på alt, Dvs, alt fra strøm, vask rengøring, annoncering, skat, revisor, tid, servis.

Altså flere gæster for at få samme antal kr. til udgifter

Højere priser: Skægt nok...modsat, som sagt jeg adfærdsregulere folk, der skal ikke så mange ind af døren.

Men, der er ingen, abselut ingen der kan betale regninger med høje priser og sidde på sin høje hest og sige til sig selv i Januar/februar månede hvor alt er stille:

Jeg er fantastisk ....jeg er guds gave til manden og blive rig af at gå hjem med en tom pung!

Lav et slag-tilbud...råb om det....!(de andre piger har det på samme måde, de laver sku heller ikke noget.....(åååååååååååååååh jow glemte lige hende der der havde 8 gæster til 3 timer hver, på 6 timers vagten og der blev sagt på svaren: der er desværre ikke flere ledige tider *LOOOOOOOOOOOOOOOL))

:D:D:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 4 minutter siden:

Se jeg burde jo holde mig væk fra denne debat...

Men, jeg driller jo lidt sådan og laver lidt adfærdsregulerende opdragelse, og det er jo lidt dyrer end det der pussenus/Iloveyou og andet...men jeg hiver da også drengene lidt i tisseren blidt :D 

For at have billige priser, skal omkostningerne holdes nede, der skal spares på alt, Dvs, alt fra strøm, vask rengøring, annoncering, skat, revisor, tid, servis.

Altså flere gæster for at få samme antal kr. til udgifter

Højere priser: Skægt nok...modsat, som sagt jeg adfærdsregulere folk, der skal ikke så mange ind af døren.

Men, der er ingen, abselut ingen der kan betale regninger med høje priser og sidde på sin høje hest og sige til sig selv i Januar/februar månede hvor alt er stille:

Jeg er fantastisk ....jeg er guds gave til manden og blive rig af at gå hjem med en tom pung!

Lav et slag-tilbud...råb om det....!(de andre piger har det på samme måde, de laver sku heller ikke noget.....(åååååååååååååååh jow glemte lige hende der der havde 8 gæster til 3 timer hver, på 6 timers vagten og der blev sagt på svaren: der er desværre ikke flere ledige tider *LOOOOOOOOOOOOOOOL))

:D:D:D 

 

Du burde forske lidt mere i det der "at blive rig af at gå hjem med en tompung" :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke enig i det med "tilbud"

Så går man i min verden netop ind for, at det er en vare I sælger. Hvis man mener, at ens ydelse er 1000 værd så er det da det man skal forlange, det er jeg fuldstændig enig i. Det jeg siger er, at det er forkert at antage, at fordi en kvinde forlanger 500 for en halv time, så er det lig med dårlig sex - det er helt væk i min verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 16 timer siden:

Jeg forstår spørgsmålet som, at pigen linker til sin GP webside, ell. Instagram.

Altså ikke noget med at stå frem med privat webside, ell. Insta.

Ligeså vel med spørgsmålet om billeder med dagens avis, som Jasmin tilsyneladende læste som om pigen skulle stå offentligt frem. Hvor jeg læser det som, at der er anonyme billeder af pigen, med dagens avis. Således man ved billederne er taget i DK, for nylig.

Vil Tip Toe præcisere hvad der menes? 

KF.

Ja og ja i begge tilfælde.

1) Det kunne være en GP som skriver i annoncen: "Also follow me on instagram profile: BADBITCH367" eller lign. Sociale medier er en moderne måde at øge awareness omkring sig selv og skabe loyalitet. (Og samtidig måle sin popularitet med followers).

2) Ja, billederne kan have skjult eller sløret ansigt, mens de står med dagens Ekstra Blad for at understrege at billederne er ægte og taget fornyligt.

Hmmmm.... er det ikke også sådan kidnappere beviser at deres gidsel er i live? Dårlige associationer.

OG der var overhovedet ikke meningen dette skulle udvikle sig til (endnu) en prisdebat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

- En GP som har og reklamerer for sin Instagram eller egen webside? Webside er fint. Det er der flere af os, der har. Instagram... Det er godt nok mærkeligt.

Hvorfor er det mærkeligt? Enten er hun helt ung og så er instagram helt naturligt eller hun har hørt at det er sidste nye dille og vil være med. Logisk at ville bruge det men kundegruppen bruger det nok ikke :), så det du har ret i at det ikke har noget formål, hvis det er det du mener

- En GP som tilbyder 30 minutters sex for 500kr? Jeg ved ikke hvad jeg skal synes. En ting er dog sikkert: HUN BETALER IKKE SKAT! Desuden handler det ikke om kvalitet for hende, men kvantitet. Stakkels pige. 

Det er en fremragende timeløn på 1000 kr /time. I min branche  er tommelfingerreglen at man skal arbejde 100 timer/pr måned til 600 kr/time. Det giver tid til at videreuddanne sig - ca 40 timer pr måned - og en månedsløn på 6000 kr. Bruger man det samme på hende så svarer det til 5 kunder pr dag 20 dage om ugen og en indtægt på minimum 50000. Det er en god løn og ekstra god hvis hun ikke betaler skat. 

- En GP som ikke tilbyder under en times sex? Hun rammer et mindre segment, men det illustrerer også seriøsitet.

Der er ikke så langt fra 30 min til 60 min. Personligt mener jeg prisen er afgørende og min priside er 600 kr/30min og 1000 kr/60min. Dette for fuld tid med flere udløsninger. Blowjobs til 400-500 incl creme fraiche. Den service kan man forhandle sig til og endda i god kvalitet. Jo man kan!!

- En GP der ligger 40 billeder eller mere af sig selv ind i annoncen? Det er måske lidt i overkanten, og som Jasmin siger, så tager det altså tid at få bare 5-8 gode billeder i kassen. Med mindre det er selfies, så tvivler jeg på at man har 40+ rigtige billeder. Useriøst.

No way. Kig nu på annoncerne eller jeres egne billeder f.eks. dine hvor du sidder i en lænestol. "Gode billeder" hvor du poserer i standard positurer hvor man kan finde 50 andre i den samme positur og lignende stol? En naturlig udseende selfie kan være langt mere sexy og indbydende end konstrueret og sminket virkelighed. Jeg hopper på den mere naturlige del og om der er 40 eller billeder betyder intet.

Og nej - den der har grisen bestemmer ikke prisen. Det gør den der har pengene. Prisen fastsættes af behovet og villigheden til at betale den. Det vel derfor at priserne kan fluktuere og vi f.eks. har inflation.

 

Redigeret af Roland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 4 timer siden:

Det her ender som en farvelade :P 

- En GP som har og reklamerer for sin Instagram eller egen webside? Webside er fint. Det er der flere af os, der har. Instagram... Det er godt nok mærkeligt.

Hvorfor er det mærkeligt? Enten er hun helt ung og så er instagram helt naturligt eller hun har hørt at det er sidste nye dille og vil være med. Logisk at ville bruge det men kundegruppen bruger det nok ikke :), så det du har ret i at det ikke har noget formål, hvis det er det du mener

Jeg synes, det er mærkeligt at bruge Instagram som markedsføringskanal.

- En GP som tilbyder 30 minutters sex for 500kr? Jeg ved ikke hvad jeg skal synes. En ting er dog sikkert: HUN BETALER IKKE SKAT! Desuden handler det ikke om kvalitet for hende, men kvantitet. Stakkels pige. 

Det er en fremragende timeløn på 1000 kr /time. I min branche  er tommelfingerreglen at man skal arbejde 100 timer/pr måned til 600 kr/time. Det giver tid til at videreuddanne sig - ca 40 timer pr måned - og en månedsløn på 6000 kr. Bruger man det samme på hende så svarer det til 5 kunder pr dag 20 dage om ugen og en indtægt på minimum 50000. Det er en god løn og ekstra god hvis hun ikke betaler skat. 

Nu kan man nok ikke altid regne med en timepris på 600, som du åbenbart får. Det er ikke alle, der har sådan en timeløn, og mindstelønnen her i landet for ufaglært arbejde er cirka 110-120 kr. i timen, hvilket giver en månedsløn på lidt under 20.000. Desuden går din udregning på, at kvinden har fem kunder om dagen (det er ikke sikkert, hun har det), og jeg tvivler på at der er mange piger, der arbejder 20 dage om måneden. I så fald er de (som regel) ikke længe i branchen.
Uanset, så er vi enige om at man - hvis man arbejder så ofte og har det antal kunder, du regner med - kan tjene 50.000 om måneden. (NB: 100 timer á 600 kr er 60.000 - ikke 6.000).

- En GP som ikke tilbyder under en times sex? Hun rammer et mindre segment, men det illustrerer også seriøsitet.

Der er ikke så langt fra 30 min til 60 min. Personligt mener jeg prisen er afgørende og min priside er 600 kr/30min og 1000 kr/60min. Dette for fuld tid med flere udløsninger. Blowjobs til 400-500 incl creme fraiche. Den service kan man forhandle sig til og endda i god kvalitet. Jo man kan!!

Okay, super for dig. Det er så nok ikke mig, du skal besøge. Jeg gider ikke diskutere mine priser.

- En GP der ligger 40 billeder eller mere af sig selv ind i annoncen? Det er måske lidt i overkanten, og som Jasmin siger, så tager det altså tid at få bare 5-8 gode billeder i kassen. Med mindre det er selfies, så tvivler jeg på at man har 40+ rigtige billeder. Useriøst.

No way. Kig nu på annoncerne eller jeres egne billeder f.eks. dine hvor du sidder i en lænestol. "Gode billeder" hvor du poserer i standard positurer hvor man kan finde 50 andre i den samme positur og lignende stol? En naturlig udseende selfie kan være langt mere sexy og indbydende end konstrueret og sminket virkelighed. Jeg hopper på den mere naturlige del og om der er 40 eller billeder betyder intet.

Igen, super for dig. Du skal jo heldigvis ikke besøge mig. (Og blot til info, så kan jeg rigtig godt lide mine billeder, til trods for at de åbenbart er med "standard positurer"! Way!)

Og nej - den der har grisen bestemmer ikke prisen. Det gør den der har pengene. Prisen fastsættes af behovet og villigheden til at betale den. Det vel derfor at priserne kan fluktuere og vi f.eks. har inflation.

Det har jeg ikke udtalt mig om. Hvis du fremover skal citere, bør du bruge korrekt citatteknik.

 

Og så lige til slut: Hvorfor svarer du ikke blot på Tip toes oprindelige spørgsmål? Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor du skal dissikere mine svar!?!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, den 3/2/2016 at 15:02:

 

- En GP som tilbyder 30 minutters sex for 500kr?

 

 

Tænker : HOV - jeg glemte at dreje i Kolding og havnede i Hamborg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sally skrev, for 3 timer siden:

- En GP som tilbyder 30 minutters sex for 500kr? Jeg ved ikke hvad jeg skal synes. En ting er dog sikkert: HUN BETALER IKKE SKAT! Desuden handler det ikke om kvalitet for hende, men kvantitet. Stakkels pige. 

Det er en fremragende timeløn på 1000 kr /time. I min branche  er tommelfingerreglen at man skal arbejde 100 timer/pr måned til 600 kr/time. Det giver tid til at videreuddanne sig - ca 40 timer pr måned - og en månedsløn på 6000 kr. Bruger man det samme på hende så svarer det til 5 kunder pr dag 20 dage om ugen og en indtægt på minimum 50000. Det er en god løn og ekstra god hvis hun ikke betaler skat. 

Nu kan man nok ikke altid regne med en timepris på 600, som du åbenbart får. Det er ikke alle, der har sådan en timeløn, og mindstelønnen her i landet for ufaglært arbejde er cirka 110-120 kr. i timen, hvilket giver en månedsløn på lidt under 20.000. Desuden går din udregning på, at kvinden har fem kunder om dagen (det er ikke sikkert, hun har det), og jeg tvivler på at der er mange piger, der arbejder 20 dage om måneden. I så fald er de (som regel) ikke længe i branchen.
Uanset, så er vi enige om at man - hvis man arbejder så ofte og har det antal kunder, du regner med - kan tjene 50.000 om måneden. (NB: 100 timer á 600 kr er 60.000 - ikke 6.000).

Min, meget løse,  udregning baseres på en konsulent indtægt på 500-600 kr/time. Hvis hun nu tager mod kunder i længere tid har hun højere indtægt pr kunde men ikke nødvendigivs så mange kunder. Jeg kan forestille mig det varierer voldsomt.  Min hvis hun har færre kunder og ikke betaler skat er en indtægt op f.eks. 30000 ganske godt.

Ja, jeg glemte et 0.

- En GP som ikke tilbyder under en times sex? Hun rammer et mindre segment, men det illustrerer også seriøsitet.

Der er ikke så langt fra 30 min til 60 min. Personligt mener jeg prisen er afgørende og min priside er 600 kr/30min og 1000 kr/60min. Dette for fuld tid med flere udløsninger. Blowjobs til 400-500 incl creme fraiche. Den service kan man forhandle sig til og endda i god kvalitet. Jo man kan!!

Okay, super for dig. Det er så nok ikke mig, du skal besøge. Jeg gider ikke diskutere mine priser.

Ah, jeg diskuterer næsten altid priser. :)

- En GP der ligger 40 billeder eller mere af sig selv ind i annoncen? Det er måske lidt i overkanten, og som Jasmin siger, så tager det altså tid at få bare 5-8 gode billeder i kassen. Med mindre det er selfies, så tvivler jeg på at man har 40+ rigtige billeder. Useriøst.

No way. Kig nu på annoncerne eller jeres egne billeder f.eks. dine hvor du sidder i en lænestol. "Gode billeder" hvor du poserer i standard positurer hvor man kan finde 50 andre i den samme positur og lignende stol? En naturlig udseende selfie kan være langt mere sexy og indbydende end konstrueret og sminket virkelighed. Jeg hopper på den mere naturlige del og om der er 40 eller billeder betyder intet.

Igen, super for dig. Du skal jo heldigvis ikke besøge mig. (Og blot til info, så kan jeg rigtig godt lide mine billeder, til trods for at de åbenbart er med "standard positurer"! Way!)

Det er "standart positurer" fordi det er set masser af andre gange i erotiske magasiner , andre pigers annoncer etc. Man kan også kalde det fantasiløst, men det er fotografens hovedpine - måske. Der er ikke så meget i det og ikke så meget i at diskuterer det. Smag og behag og min smag er det ikke.

Og nej - den der har grisen bestemmer ikke prisen. Det gør den der har pengene. Prisen fastsættes af behovet og villigheden til at betale den. Det vel derfor at priserne kan fluktuere og vi f.eks. har inflation.

Det har jeg ikke udtalt mig om. Hvis du fremover skal citere, bør du bruge korrekt citatteknik.

Korrekt citatteknik, hvad du så end mener det er,  er nu heller ikke brugt tidligere hverken af dig eller mig. Ovenstående afsnit fremstår nu  ikke som et svar til dit input. Bemærk  at tekstfarven er anderledes end når jeg kommenterer på et citat.

Og så lige til slut: Hvorfor svarer du ikke blot på Tip toes oprindelige spørgsmål? Jeg kan ikke helt forstå, hvorfor du skal dissikere mine svar!?!

:) Jeg har svaret på Tip Toes indlæg i et andet indlæg. Jeg vælger at svare på interessante svar på interesante spørgsmål fordi jeg kan og fordi jeg har lyst. Det kan man jo godt på et offentligt forum. Helt uden at dissekere frøen; skalpelen er slet ikke fremme.

Jeg vil påstå at det er formålet med et forum at vende "ting" med andre interesserede, så det fortsætter jeg med.

Mange tak for dit input

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, for 2 timer siden:

 

Tænker : HOV - jeg glemte at dreje i Kolding og havnede i Hamborg.

 

Det er vist konkurrenceforvridende at nævne at kan få 30 min for 500 kr i både Hamburg og Flensborg som udgangspunkt. Prisen kan sikkert også forhandles længere ned hvis man er lidt krejler.

Og er bordeller etc ikke vel kontrolleret af den tyske stat? I bekræftende fald betales der endda skat, moms etc.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I løber snart tør for tekstfarver.. Vil i ikke nok lade være med at citere HELE den foregående debat i hver enkelt post?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 2 minutter siden:

Det er vist konkurrenceforvridende at nævne at kan få 30 min for 500 kr i både Hamburg og Flensborg som udgangspunkt.

Det er da ikke konkurrenceforvridende, det er bare konkurrence. Og konkurrence er altid godt!.

Man kan passende svinge indom Fleggaard undervejs, og få lidt knap så afgiftsplagede forsyninger med hjem..

Win-win

KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tip toe skrev, for 9 timer siden:

Ja og ja i begge tilfælde.

1) Det kunne være en GP som skriver i annoncen: "Also follow me on instagram profile: BADBITCH367" eller lign. Sociale medier er en moderne måde at øge awareness omkring sig selv og skabe loyalitet. (Og samtidig måle sin popularitet med followers).

 

Mener du virkeligt seriøst at man kan være følger/venner på instagram/facebook/?? med sin intim massøse?

Så ryger diskretionen  jo og vi er allerede ramt af informations overflow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 28 minutter siden:

Mener du virkeligt seriøst at man kan være følger/venner på instagram/facebook/?? med sin intim massøse?

Så ryger diskretionen  jo og vi er allerede ramt af informations overflow.

Du skal jo ikke følge med din officielle private profil.. doh.

Det er da intet problem anonymt at følge piger på Insta./FB

KF

Redigeret af KF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 6 minutter siden:

Du skal jo ikke følge med din officielle private profil.. doh.

Det er da intet problem anonymt at følge piger på Insta./FB

KF

Ahhh.... du er ude på det farlige dybe vand.

To problemer som jeg ser det.

1) Jeg skal have besværet med at oprette ekstra profil. Det orker jeg ikke. Jeg har for mange kontoer, profiler, passwords jeg skal have styr på. Der er simpelthen allerede for meget og jeg gider ikke have mere bøvl. Jeg vil have færre ting at bekymre mig om.

2) Endnu mere alvorligt er at facebook (som ejer instagram) ved lige præcis hvad jeg foretager mig. Det har jeg absolut ikke lyst til at de ved.Det samme med google. Det er bl.a. derfor jeg har blokkeret google analytics på eroguide.dk  og generelt så mange tredje-parts ting som overhovedet muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jasmin skrev, den 02/04/2016 at 09:06:

 

Det vi snakker om her er signalværdien af en given prissætning...  i det her tilfælde lave priser... 

Når jeg ser lave priser tænker jeg 

- det her er en kvinde der ikke kender sit eget værd... (se lige på hvad det er vi udbyder - det er det inderste inderste af os... for ikke at tale om alle de pikspiller-opkald, tåbelige sms'er og gennemsnitlige idioter vi skal igennem for hver helt ordinære aftale vi sætter i stand)

- ved hun virkelig ikke at hun er smuk nok, dejlig nok, fræk nok til at gøre det her på helt almindelige vilkår uanset hvem hun er?? 

- kvantitet..... hun skal dælme have nogen kunder igennem.... hun må mangle pengene siden at hun accepterer hele det segment der er så ligeglade med kvinden at penge spiller en rolle ( det er få hundrede kroner vi snakker om - det er IKKE det der gør forskellen for manden.... det er den manglende respekt for partneren) 

- handlet - hun har ikke selv sat prisen... den  er der nogen der dikterer i maximerings øjemed :( 

 

Tjae, det er jo ganske underholdende læsning, set i lyset af nedenstående tråd..... Ih Guder altså :blink:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, den 3/2/2016 at 15:02:

- GP annoncetekst kun skrevet med CAPS LOCK i bund?

Polak i Valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, den Friday, February 05, 2016 at 23:00:

Ahhh.... du er ude på det farlige dybe vand.

To problemer som jeg ser det.

1) Jeg skal have besværet med at oprette ekstra profil. Det orker jeg ikke. Jeg har for mange kontoer, profiler, passwords jeg skal have styr på. Der er simpelthen allerede for meget og jeg gider ikke have mere bøvl. Jeg vil have færre ting at bekymre mig om.

2) Endnu mere alvorligt er at facebook (som ejer instagram) ved lige præcis hvad jeg foretager mig. Det har jeg absolut ikke lyst til at de ved.Det samme med google. Det er bl.a. derfor jeg har blokkeret google analytics på eroguide.dk  og generelt så mange tredje-parts ting som overhovedet muligt.

Næe, det er faktisk bare i børnebassinet..

1. Du er doven, og orker ikke følge pigerne på insta / fb, oki dit valg selvfølgelig. Nu snakkede vi om hvordan man kunne gøre det i praksis.

2. Du skal bare gå online med en anonymiseret IP og browser, og så oprette en anonym FB profil derfra. Så er du ovre alle de bekymringer.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KF skrev, for 6 timer siden:

Næe, det er faktisk bare i børnebassinet..

1. Du er doven, og orker ikke følge pigerne på insta / fb, oki dit valg selvfølgelig. Nu snakkede vi om hvordan man kunne gøre det i praksis.

2. Du skal bare gå online med en anonymiseret IP og browser, og så oprette en anonym FB profil derfra. Så er du ovre alle de bekymringer.

KF.

Netop. Desiden behøver man ikke nødvendigvis følge en GP for at se hende på instagram. Hvis hendes profil er åben, hvilket den som regel er hvis hun bruger det aktivt i markedsføring, så er det bare at kende profilnavnet og kigge løs.

Jeg prøvede at følge en masse amerikanske pornoskuespillere, bare for at se hvad de lagde op. Det var så sjældent særligt interessant kan jeg afsløre. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 11 timer siden:

Næe, det er faktisk bare i børnebassinet..

1. Du er doven, og orker ikke følge pigerne på insta / fb, oki dit valg selvfølgelig. Nu snakkede vi om hvordan man kunne gøre det i praksis.

Gæt: Du er en ældre mand, 60+, der har været på nettet i få år og synes  stadig det er fantastisk med emails, "venner", blogs etc. Alternativet: Midaldrende pseudo-/akademiker der har været på kommunikationskursus og har lært at kommunikation gøres ved at sende og være digital og synes det er fantastisk med emails, "venner", blogs etc. Der er flere alternativer der alle ender med "synes  stadig det er fantastisk med emails, "venner", blogs etc"

Jeg: Har været på internet i 23-24 år og har været irriteret over unødig emails og unødige kontakter og henvendelser siden 97.

Så nej jeg laver ikke en instagram profil. De unge bruger også snapchat i stedet for facebook og instagram. Det er nemlig det ældre segment der benytter de medier. Det er slet ikke "cool" med facebook og instagram.

Derfor forstår jeg ikke interessen for at bruge sociale medier i forbindelse med prostitution. Styrken er jo at man er sig selv og nu tales der for at være en anden?

 

KF skrev, for 11 timer siden:

2. Du skal bare gå online med en anonymiseret IP og browser, og så oprette en anonym FB profil derfra. Så er du ovre alle de bekymringer.

KF.

Jeg kender godt til Tor og onionrouting og proxy'er. Du er ikke så anonym som du tror. Hvis du kender og styrer indgangs- og udgangsrouteren så er du ikke længere anonym. Hvis jeg gjorde det fordi jeg gerne ville slippe for bekymringer så havde jeg grund til at være bekymret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
Roland skrev, for 15 minutter siden:

Jeg kender godt til Tor og onionrouting og proxy'er. Du er ikke så anonym som du tror. Hvis du kender og styrer indgangs- og udgangsrouteren så er du ikke længere anonym. Hvis jeg gjorde det fordi jeg gerne ville slippe for bekymringer så havde jeg grund til at være bekymret.

 

vil lige kommentere på dette....der er ingen der er anonyme, eller kan skjule sig bag diverse muligheder for anonymitet, det er kun et spørgsmål om hvor mange resurser, og hvor store kræfter der skal sættes ind...at tro andet er ren naivitet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roland skrev, for 2 timer siden:

Gæt: Du er en ældre mand, 60+, der har været på nettet i få år og synes  stadig det er fantastisk med emails, "venner", blogs etc. Alternativet: Midaldrende pseudo-/akademiker der har været på kommunikationskursus og har lært at kommunikation gøres ved at sende og være digital og synes det er fantastisk med emails, "venner", blogs etc. Der er flere alternativer der alle ender med "synes  stadig det er fantastisk med emails, "venner", blogs etc"

Hold da op mand.. er det 'Kender du typen' det her? Dine gæt dumper med et brag.. Jeg er 44, selvstændig, og har lært mig selv den smule IT jeg fatter.

Roland skrev, for 2 timer siden:

Så nej jeg laver ikke en instagram profil. De unge bruger også snapchat i stedet for facebook og instagram. Det er nemlig det ældre segment der benytter de medier. Det er slet ikke "cool" med facebook og instagram.

Derfor forstår jeg ikke interessen for at bruge sociale medier i forbindelse med prostitution. Styrken er jo at man er sig selv og nu tales der for at være en anden?

Nu gik spørgsmålet jo på hvordan man kunne følge pigerne på insta / FB anonymt, ikke om det er cool, eller man som du, ikke forstår hvordan nogen kan have interesse i det.

Roland skrev, for 2 timer siden:

Jeg kender godt til Tor og onionrouting og proxy'er. Du er ikke så anonym som du tror.

Nu ved du jo ikke hvor anonym jeg tror jeg er, gør du?

Faktum er at google, FB, Insta, osv.. ikke på nogen måder kan genkende én fra Tor netværket. Og de vil aldrig nogensinde koble din anonyme profil sammen med din almindelige private. Og det var lige præcis det der var på tale her i tråden, ikk?

Enig med Grækeren, altså hvis Bin Laden havde gemt sig bag Tor feks, havde NSA nok fundet en måde at spore ham.

PS. Hvad siger du til at stoppe afsporingen her?

KF.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 3/2/2016 at 22:49:

Er sgu også træt af at høre at alle os der køre anderledes priser skal skæres over en kam som enten en stakkel der er tvunget ud i det eller at man yder en dårlig service.

Jeg mener at jeg yder en skøn oplevelse og er 100% nærværende for mine dejlige gæster uanset hvem man er.

Hos mig betales der kun for tiden og ikke pr ydelse og for pokker hvor har jeg et fedt job. 

Og nej jeg er hverken en stakkel eller tvungen ud i det men gør det fordi jeg elsker mit job og den ekstra indtjening .

Da jeg var ny i brancen kørte jeg standart priser og ydelser og var ved at kede mig ihjel så derfor hoppede jeg over i at køre mit eget løb privat diskret og lavede min koncept om. Og det har aldrig fortrudt det.

Det er fandme nemt at se ned på andre fordi nogen af os gør det anderledes.

 

 

Respekt herfra :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
KF skrev, for 4 timer siden:

Nu gik spørgsmålet jo på hvordan man kunne følge pigerne på insta / FB anonymt, ikke om det er cool, eller man som du, ikke forstår hvordan nogen kan have interesse i det.

Hvorfor skulle man dog gøre det? Coolness faktoren, som er noget vigtigere end du mener, er der ikke, brugermængden er der ikke, så vidt jeg ved. Der er ingen grund til at følge sin luder på instagram.  Men hvis man vil så gør man det bare. End of discussion!

 

KF skrev, for 4 timer siden:

Nu ved du jo ikke hvor anonym jeg tror jeg er, gør du?

Du svarer på retorik. Jeg er ligeglad med  om du er anonym eller ej. Din personlinge anonymitet vedrører ikke mig. Men hvis du træder ligeså meget i spinaten som jeg - det gør du nok med over 1000 indlæg - så er du nok ikke særlig anonym når det kommer til stykket.

KF skrev, for 4 timer siden:

Faktum er at google, FB, Insta, osv.. ikke på nogen måder kan genkende én fra Tor netværket. Og de vil aldrig nogensinde koble din anonyme profil sammen med din almindelige private. Og det var lige præcis det der var på tale her i tråden, ikk?

At "træde i spinaten" og datamining er en fantastisk kombination. De arbejder med garanti på at have så meget info om dig og mig som muligt. Hvem ved hvad de har af data ? De arbejder også med andre dataindsamlere.

KF skrev, for 4 timer siden:

Enig med Grækeren, altså hvis Bin Laden havde gemt sig bag Tor feks, havde NSA nok fundet en måde at spore ham.

PS. Hvad siger du til at stoppe afsporingen her?

KF.

Jeg kan fornemme et simpelt system i brugen af ordet "afsporing". Det bliver ikke  mere korrekt af at du gentager brugen af ordet hyppigt.

Du svarer dog lystigt på de fleste af mine afsnit så du tager del i det du kalder afsporing. Men har vi i virkeligheden en tilhænger af Aarhuselskeren der ønsker at bevise en eller anden pointe? Måske en uretfærdighed mod Mester ÅE ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...