Gæst Skrevet 1. Februar, 2016 På andre fora, som jeg deltager i, kan det medføre bortvisning, hvis man gentagne gange misbruger rapport/anmeld funktionen. Har ledelsen overvejet at indføre lignende tiltag? Jeg spørger på baggrund af dette indlæg af Observator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 1. Februar, 2016 Det er vel ikke misbrug at bruge anmelde funktionen hvis man føler at der er noget at anmelde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildmand 779 Skrevet 2. Februar, 2016 Næh, vi bliver jo opfordret til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Observator 292 Skrevet 2. Februar, 2016 Jeg kan ikke mindes nogensinde at have været ude for misbrug af anmeldefunktionen. Tværtimod er det en funktion vi i ledelsen er glade for og som vi, ganske rigtigt, opfordrer jer brugere til at benytte. Du misforstod mit skriv Sølvpapirshat. Vi er meget glade for den anmeldelse News kom med, men knap så begejstrede for det skriv han kom med i tråden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Februar, 2016 Observator skrev, for 5 timer siden: Jeg kan ikke mindes nogensinde at have været ude for misbrug af anmeldefunktionen. Tværtimod er det en funktion vi i ledelsen er glade for og som vi, ganske rigtigt, opfordrer jer brugere til at benytte. Du misforstod mit skriv Sølvpapirshat. Vi er meget glade for den anmeldelse News kom med, men knap så begejstrede for det skriv han kom med i tråden. Tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg