Hop til indhold
Gæst

Misbrug af rapport/anmeld funktionen

Recommended Posts

Gæst

På andre fora, som jeg deltager i, kan det medføre bortvisning, hvis man gentagne gange misbruger rapport/anmeld funktionen.

Har ledelsen overvejet at indføre lignende tiltag?

Jeg spørger på baggrund af dette indlæg af Observator.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel ikke misbrug at bruge anmelde funktionen hvis man føler at der er noget at anmelde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke mindes nogensinde at have været ude for misbrug af anmeldefunktionen. Tværtimod er det en funktion vi i ledelsen er glade for og som vi, ganske rigtigt, opfordrer jer brugere til at benytte. Du misforstod mit skriv Sølvpapirshat. Vi er meget glade for den anmeldelse News kom med, men knap så begejstrede for det skriv han kom med i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Observator skrev, for 5 timer siden:

Jeg kan ikke mindes nogensinde at have været ude for misbrug af anmeldefunktionen. Tværtimod er det en funktion vi i ledelsen er glade for og som vi, ganske rigtigt, opfordrer jer brugere til at benytte. Du misforstod mit skriv Sølvpapirshat. Vi er meget glade for den anmeldelse News kom med, men knap så begejstrede for det skriv han kom med i tråden.

Tak for svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...