Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Nogen der kan anbefale Stispigen? Hun virker rigtig fræk og villig.

Redigeret af Herre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hun skriver at det er fordi, de useriøse hurtigt falder fra så. Hun gider ikke spilde tid på at det er enkelte besøg! Hun vil gerne have faste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr. Bean skrev, for 5 timer siden:

For hvor lang tid?

Det ved jeg ikke helt. Vi startede med at sutte og slikke og så bollede jeg hende. Derefter suttede hun den op igen og så tog jeg hende i måsen

Hun var helt OK med at jeg filmede og fotograferede, så længe det kun er til migselv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest skrev, for 19 timer siden:

Så du har billeder og film af hende? Frækt!

Ja det har jeg af mange piger. Engang var det nemt nok at overtale pigerne, i dag er det sgu blevet noget sværere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, for 17 timer siden:

Ja det har jeg af mange piger. Engang var det nemt nok at overtale pigerne, i dag er det sgu blevet noget sværere

Er du helt sikker på at du har det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jingle Balls skrev, den 5. februar 2016 at 16:35:

Jeg betalte kun 1000

Det er vist en and JB - mon ikke du har givet en del mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
Dezmodevil skrev, for 13 minutter siden:

Det er vist en and JB - mon ikke du har givet en del mere. 

JB er prsone non grata i forummet Black listed, efter st have chikaneret SB, han er her sikker under andet navn :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

JB er blevet udelukket, så han læser det nok ikke, medmindre han kommer væltende med en ny profil. Derudover er hans indlæg nok en lodret løgn:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/53933-safran-odense-nu-med-lukket-profil/

 

Jeg har skrevet med hende, og hun virker åben for det meste, men ikke for 1000kr, og jeg tror heller ikke på, at hun siger ja til film eller billeder. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg mener for nyligt! Hun er stadig aktiv på sugardaters.dk 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Tror hun er der lidt on/off! Skrev med hende på et tidspunkt og da ville hun have 1500 kr og 2 pakker cigaretter! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Og 2 pakker cigaretter! Ryger hun så meget til et besøg, hehe 

Gad godt møde hende men der er 1,5 time over til hende :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Jeg har lige haft "fornøjelsen" af at være i dialog med hende i weekenden. 

Ovenpå at finde denne tråd skrev jeg til hende - hun svarede tilbage  at hun ikke søgte pt. 

Jeg kvitterede med, at det var ærgerligt og at jeg havde hørt meget godt om hende og, at hun var velkommen til at kontakte mig, hvis/når hun søgte igen.

Jeg fik den vildeste sviner tilbage - nok det største møgfald jeg har fået i denne sammenhæng nogensinde. 

Vi havde en heftig udveksling efterfølgende, og som jeg endte med at blokere hende. 

Så det kan godt være, at hun er en knaldperle i sengen, hvis man er så heldig at få hende så langt. 

Men i min dialog en yderst ubehagelig person.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedro38 skrev, den 1.7.2019 at 08:31:

Jeg har lige haft "fornøjelsen" af at være i dialog med hende i weekenden. 

Ovenpå at finde denne tråd skrev jeg til hende - hun svarede tilbage  at hun ikke søgte pt. 

Jeg kvitterede med, at det var ærgerligt og at jeg havde hørt meget godt om hende og, at hun var velkommen til at kontakte mig, hvis/når hun søgte igen.

Jeg fik den vildeste sviner tilbage - nok det største møgfald jeg har fået i denne sammenhæng nogensinde. 

Vi havde en heftig udveksling efterfølgende, og som jeg endte med at blokere hende. 

Så det kan godt være, at hun er en knaldperle i sengen, hvis man er så heldig at få hende så langt. 

Men i min dialog en yderst ubehagelig person.

 

 

Det er da heller ikke smart at referere til omtale af hende. Når en SB opdager at de bliver omtalt her, lukker de som regel helt i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...