Hop til indhold
Guest jsp

Safran Odense nu med lukket profil

Recommended Posts

Guest jsp

Lørdag mødtes jeg med Safran i Odense, vi havde en rigtig hyggelig aften først med spisning og dejlig elskov.

Safran lukkede sin profil Søndag da hun var blevet stalket af bl.a. Jingle Balls, herinde fra, der har sendt hende screen dump af skriverier herindefra af mig

Jingle Balls, du er kraft edeme den største nar, du tænder ihvertfald ikke på alle cylindre. Hvordan ved jeg det så fordi jeg lige har talt med pige barnet der har været ked af det og sur på mig. Du hedder jo det samme på SD KLOVN 

Nå men jeg er blevet tilgivet af Safran, og vi skal mødes igen i næste uge, så det fik du ikke noget ud af KLOVN

Desværre har du ødelagt det for mange andre Daddy's men OK så har jeg svesken for mig selv :-D

og nej Jingle Balls, det er ikke løgn, som du sikkert vil skrive om lidt, og når man kigger på din historik herinde,

er jeg heller ikke den en eneste du har været efter.

Redigeret af jsp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jeres orientering, så er Jingle Balls og alle hans tidligere profiler, blandt andet Kan bare det der, Batistuta, Forsigtig fyr og Knepper ALT blevet udelukket herinde fra. Når I får en mistanke om at han har oprettet endnu en profil og generer jer på Sugarbabes-forum, så sørg for at anmelde det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp

Jeg kontaktede SD i morges, i et forsøg på at få lukket Jingle Balls profil ned, de vendte tilbage og sagde at de ikke kunne finde nogen med DN profil el. lign., teorien var at han selv havde lukket den ned, hvis den eksisterede.

Jeg talte med min veninde fra lørdag og hun kunne bekræfte at den Jingle Balls havde lukket sin profil.

Hvad kan man sige han dukker nok op igen, men nosser havde han da ikke da det kom til stykket ;)

Go vind herinde, jeg holder lav profil herinde fra nu af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
thehunter skrev, for 4 minutter siden:

Hun er stadig på SD?

Det er ikke hende jeg har omtalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
thehunter skrev, for 4 minutter siden:

Jo hun har bare skiftet brugernavn

Ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...