Hop til indhold
8000

Hvad er fortællingen i denne annonce

Recommended Posts

8000 skrev, for 48 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/199101

hej faldet over denne annonce se nederst. 

Ikke noget jeg er ramt af. Er der andre der er bleve besøgt ??

venligst 8000

Spændende læsning, https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=malene+Vang&type=forums_topic    tror sgu ikke alle hestene er hjemme i den stald, eller også er der nogen der er løbet væk. :lol: :lol:

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkværdig trussel :huh:

Nu er piger blevet anmeldt på nettet lige siden Venuslogen begyndte som forum for anmeldelser, og mig bekendt er det aldrig sket at politiet har stået foran nogens dør, på grund af en anmeldelse af en anmeldelse på nettet.

For det første så tror jeg aldrig at det vil ske, medmindre at politiet vurderer at der foreligger et strafbart forhold, og for det andet så tror at de rent professionelt forholder sig til diskretions elementet i det at være sin partner utro, om det er en affære eller det er køb af sex.

Ingen af nævnte former for adfærd er i sig selv ulovligt, så mon ikke der skal ganske meget, og mere til før nogen oplever at politiet udstiller ens adfærd for kone, kæreste og børn - jeg tror det.

Men formålet kan jo være at skræmme, nogle kan måske ikke bevare det kølige overblik, og kan måske skræmmes, ganske uden grund.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da også blive helt nervøs :-)
Indsat fra annoncen i AL.:

OBS: ´... JEG STOPPER DEFINITIVT I FEBRUAR; !! Sidste mulighed for aftaler er i dag, og første weekend i februar/ Malene Vang.

Kære mænd, ved i at når i kritisere kvinder på eroguide, risikere i at politiet står udenfor jeres dør, og beder om en forklaring, fordi pgl. pige har anmeldt jer. politiet er totalt ligeglad med, at der er kone og evt., 4 børn. DET HAR EROGUIDE Ikke FORTALT JER.. bliver i anmeldt. Så er de er ligeglade med børn og ægtefælle... lige nu forsøger vi at få TV2 til at fange bagmændene bag... Eroguide/ annoncelight. For man kan åbenbart ikke skrive til dem og få en forklaring. Og i mænd... skal måske lige overveje om det er konsekvensen værd, at svine andre til.

Jeg finder lige lovgivningen... man må ikke udstille nogen til ugunst.. .. nogle mænd er anmeldt, ved jeg... Pudsigt at eroguide, ikke selv har advaret mod dette jf. lovgivning.


Ann

 

Så nu trækker jeg stikket og går i seng - og håber at jeg får lov til at sove, og at der ikke står nogen og ringer på min dør :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

"...når i kritisere kvinder på eroguide, risikere i at politiet står udenfor jeres dør, og beder om en forklaring, fordi pgl. pige har anmeldt jer."


Haha! Ja for det er sådan politiet håndtere klynke-anmeldelser om folk der skriver ufine ord og sætninger om andre mennesker på Internettet.. Et ganske isoleret sted som Eroguide har jo nærmest patent på at være nogle super slemme sataner.. Bur os inde for vore skarpe ord!
Politiet skulle jo nødig møde talstærkt op på jeres adresser, være ligeglade med jeres koner og børn og servere knippel-suppe i Salatfadet på vej til Hotel Gitterly! Gud forbarme sig ham der skriver onde ting på et online fora!

 

"Jeg finder lige lovgivningen... man må ikke udstille nogen til ugunst.. .."
Du har ret - al' snak der ikke lovpriser andre mennesker er faktisk dybt kriminelt.. Jeg kan se den kommende krimi for mig.. "Det Knivskarpe Tastatur" "Den Blodige USB" "De Iskolde ISPer"
 

 

Den skøre kælling har da drukket af natpotten :lol:

(ÅH nej! Nu kaldte jeg hende kælling! Mon AKS så kommer brasende gennem døren lige som jeg sidder i underhakkere og gufler Cheerios!?)

MFW - Facepalm Laugh.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...