Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG MED 32 ÅRIG DANSK PIGE - DEN 9. FEBRUAR I VEJLE - MULIGHED FOR SEX UDEN KONDOM

Recommended Posts

Guest storslem

Ja jenny har nogle evner der gør at både hende og manden kan stoppe på det normale arbejdsmarked med den frekvens de arrangerer gangbangs :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Efter at have været sammen med dem begge og hygge snakket efterfølgende så tror jeg at det er en bølge de ridder på så længe det er sjovt for dem, så det er nok en periode vi har Jenny til rådighed med hensyn til GB.. :-(  men er det ikke altid sådan med noget godt.. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej.. Var med til Jenny's GB i aften.. Jeg var bestemt ikke på toppen selv men der var ikke noget dårligt at sige om gb'et alt var som det skulle være. ;-) der var et par stykker mere end mig selv der virkede lidt trætte men ud over det, skal jeg love for Jenny gjorde sit for at holde os i gang.. ;-) på et tidspunkt tror jeg hun sagde "hvadså er i færdige" og smilende frækt.. ;-) hun er sku en skøn kvinde.. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...