Hop til indhold
Guest MM40

GANGBANG MED 32 ÅRIG DANSK PIGE - DEN 9. FEBRUAR I VEJLE - MULIGHED FOR SEX UDEN KONDOM

Recommended Posts

Det er vanvittig så sex glad hun er. Det er da helt uden for normalen:)

Hun skal godt nok snart prøves 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

ims ... det har du fuldstændig ret i ... hun er nok den mest sex glade vilde frækkert jeg nogensinde har oplevet ... og så er hun blevet VILD med gangbang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MM40 skrev, den 02/02/2016 at 11:28:

ims ... det har du fuldstændig ret i ... hun er nok den mest sex glade vilde frækkert jeg nogensinde har oplevet ... og så er hun blevet VILD med gangbang :-)

Var du afsted i dag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Ja jeg var afsted igår og må bare sige: i love gangbanging gg ... Og glæder mig til tirsdag i næste uge ... 2 timer er helt sikkert men overvejer om jeg skulle gå all in og tage alle fire timer i selskab med den skønne, pivfrække lækre Jenny ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig at der andre herinde fra der også skal til GB hos Jenny:D. ims det ganske ok at tage 2 timer for det gør jeg også selv:wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Krone skrev, for 17 timer siden:

Dejlig at der andre herinde fra der også skal til GB hos Jenny:D. ims det ganske ok at tage 2 timer for det gør jeg også selv:wink: 

Ja, min erfaring er også at de fleste tager 2 timer, så det er der intet underligt eller forkert i

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ims skrev, for 9 timer siden:

okay er godt nok mega spændt på hvordan det er ☺ 

hvis det er din første gang, så er det et godt sted at begynde, der er styr på tingene og stemningen er afslappet og hyggelig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog også 2 timer da det var mit debut gangbang.  synes det var rigtig fedt og Jenny er da noget udover normal.  total nymf:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også på 2 timer idag, Det var en superfin oplevelse. Dejlige diskrete omgivelser der var let at finde og køre til, rent sted, samt en pige der 100% kunne lide sexen. Og nogle hyggelige med-bangere :)  Der er ikke nogen tvivl om at det er hende på billederne. Jenny har intet imod anale lege, hverken med pik, fingre eller tunge, og ser oprigtigt ud til at elske når man spermer hende i munden.  Alt i alt en rigtig god oplevelse som helt sikkert skal gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ims skrev, for 5 timer siden:

den kvinde elsker sperm :)

Hej.. Har hørt rygter om hun kommer igen i slutningen af marts.. Der bliver jeg nødt til at komme kan jeg høre..;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MM40 skrev, den ‎09‎-‎02‎-‎2016 at 12:16:

det var simpelthen verdensklasse ... hun er bare den vildeste nymfoman tøs :-P:-P:-P

Tag lige hænderne ned MM40 syntes at Jenny mangle evner i at betjene 3 mænd af gangen på samme tid. Hvis det kommer med så....:wink::D

Jenny har en vis klasse og helt klar nyder det hun laver:) Det kan helt klar ses og høres når man gør noget godt ved hende:)

 

Til stedet.  Var det ikke på sin plads at skifte sengetøj når Jenny holdt en pause :idea::idea::idea:  Det var ved at være noget klamt til sidst:sad:

 

Trofast skrev, den ‎07‎-‎02‎-‎2016 at 23:31:

 stemningen er afslappet og hyggelig

Med en enkelt undtagelse af en klaphat som skulle føre sig frem på andres bekostning:sad:. En total mangen på pli og dannelse og respekt over for den præmis et GB endnu er;).

Husk nu at man ikke skal fortælle andre om stedet adresse;).

Redigeret af Krone

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, for 56 minutter siden:

Har hun fået lavet større bryster siden billederne? Svært at sige hvilken størrelse hun har

Alle fotos er tage den 17. august 2015 eller senere skriver der på Jenny AL side. Der skrives også at hun har BH-størrelse er en G skål  og hendes højde er 162 cm. Brysterne er ikke helt ægte men er bløde dejlige at røre ved:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...