Hop til indhold
Sexeren

Gangbang i kerteminde

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/200915

Dette er en ny pige, til gangbang på torsdag,  ikke helt ung.

Men kan også fås for 1400 i 30 min ,   DYRT for en nybegynder

Så er alfonsen den meget ubehagelige herre som har haft 2 og 1 ung pige.

Og svinet kunder til og eventuelle kunder er blevet verbalt overfuset.!!!

Er der nogen der tør tage med???

Jeg gør ikke !!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

ja gad vide hvor Louise er nu, hun er åbenbart ikke længere under Totalwilds beskyttende vinger :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest totalwild

det er da utroligt man skal svines til af personer som ikke på noget tidspunkt, har mødt mig eller pigerne. dette kan jeg kun tolke som ekstrem misundelse og meget lavt iq og selvvære for denne person/personer. 

det er rigtig de to dejlige piger er og finde i kbh nogen gange, men mest sofie. og Louise kun er derover en gang imellem. og uanset den negative tråd om min person så synes jeg bestemt i skal besøge dem. 

og til dem som ikke har mødt mig og skriver en masse negativt om mig, så synes jeg i skulle henvende jer til dem som rent faktisk har mødt mig og få deres mening. 

og til sexeren du er velkommen til og besøge mig og så kan du derefter lave dine udtalelser. det andet du kommer med i din tråd her er usaglig og kun et angreb på en person du ikke kender. det er sgu ikke iorden. du kan self også vælge og blive bag din skærm og svine folk til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
totalwild skrev, for 47 minutter siden:

det er da utroligt man skal svines til af personer som ikke på noget tidspunkt, har mødt mig eller pigerne. dette kan jeg kun tolke som ekstrem misundelse og meget lavt iq og selvvære for denne person/personer. 

det er rigtig de to dejlige piger er og finde i kbh nogen gange, men mest sofie. og Louise kun er derover en gang imellem. og uanset den negative tråd om min person så synes jeg bestemt i skal besøge dem. 

og til dem som ikke har mødt mig og skriver en masse negativt om mig, så synes jeg i skulle henvende jer til dem som rent faktisk har mødt mig og få deres mening. 

og til sexeren du er velkommen til og besøge mig og så kan du derefter lave dine udtalelser. det andet du kommer med i din tråd her er usaglig og kun et angreb på en person du ikke kender. det er sgu ikke iorden. du kan self også vælge og blive bag din skærm og svine folk til. 

Normalt gider jeg ikke blande mig ind i debatter som denne, men nu gør jeg undtagelse.

Efter at have læst flere af dine indlæg, så forstår jeg mere og mere de personer, der skriver om dig som de gør.

Kunne man blokere en type som dig herinde, ja så var du røget på den liste. Bliver ærlig talt træt, når man læser dine infantile indlæg.

Det er alle andre der er dumme i følge din verden, men har du prøvet med lidt selvrefleksion? 

Og inden du nu beskylder mig for, at have lavt  selvværd og IQ, så kan jeg oplyse, at jeg ikke lider af den slags problemer, men har du hørt om projektion? Ellers kan jeg sende et link til dig om emnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
totalwild skrev, 1 time siden:

det er da utroligt man skal svines til af personer som ikke på noget tidspunkt, har mødt mig eller pigerne. dette kan jeg kun tolke som ekstrem misundelse og meget lavt iq og selvvære for denne person/personer. 

det er rigtig de to dejlige piger er og finde i kbh nogen gange, men mest sofie. og Louise kun er derover en gang imellem. og uanset den negative tråd om min person så synes jeg bestemt i skal besøge dem. 

og til dem som ikke har mødt mig og skriver en masse negativt om mig, så synes jeg i skulle henvende jer til dem som rent faktisk har mødt mig og få deres mening. 

og til sexeren du er velkommen til og besøge mig og så kan du derefter lave dine udtalelser. det andet du kommer med i din tråd her er usaglig og kun et angreb på en person du ikke kender. det er sgu ikke iorden. du kan self også vælge og blive bag din skærm og svine folk til. 

Nu holder du dig så IKKE for god til at true folk kan jeg da se der er skrevet herinde.

Fej for din egen dør, før du fejer for andres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...