Hop til indhold

Afstemning - er dette en fed bil?

Featured Replies

Skrevet

Må ikke koste meret 300.000 og gerne være den hurtigste vogn til prisen. Og skal være næsten ny.

• Svar 52
  • Visninger 3.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg vil som udgangspunkt gå i en stor bue udenom franske biler. Mange af dem er kendt for 'periodiske fejl', når de når en vis alder, og så er de forholdsvis dyre at reparere på ... Jeg er heller ik

• Renault er ikke og vil aldrig blive en fed bil. Især ikke en metallic blå. Tesla er en fed bil.  

• Damn it, her blomstrer fordomme og fjolserier i 3. potens. Citroen laver brandbiler og Peugeot holder lidt for meget på værksted, altså er alt fransk lort. Audi og VW kan heller ikke holde t

Postede billeder

Skrevet

http://www.dba.dk/alfa-romeo-gt-32-v6-24v-2007/id-503959516/

og lidt data

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=115533

og den der gamle skrøne med at italienske og franske biler er rådne, dyre at holde, og taber i værdi, passer altså ikke mere. Det var så for 25 30 år siden.

Jeg har kørt begge mærker, mange af hver, ca 300.000 i hver, og ikke haft andre reparationer, end normalt på en bil der bruges - på nær en Renault Fuego fra 81, som var lavet på en mandag efter en national rødvins fest. Men den kørte som en drøm, og var pokkers sexet - dengang, og når den kørte.

Alfa laverm synes jeg, de eneste frække, lækre, velkørende biler, som ikke ligner alle de andre idag. 

Volvo, Mondeo osv, er for trætte sælgere og ditto familie fædre, samt mormødre med mange børnebørn. 

• 3 weeks later...
Skrevet
Gummidrengen skrev, den 20/1/2016 at 21:54:

Ja men det er super fransk :-)

Super Fransk er godt, hvis man ikke vil gå på kompromis. Har du kigget på DS modellerne?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.