Hop til indhold
Rejsenetværk

Mens vi venter på Club Mon Cherie

Recommended Posts

Det ser da meget hyggeligt ud.

Men hvad gør man, hvis der kun er seks piger til stede og et uoverskueligt antal af mænd - og der kun er et par af pigerne, man kunne tænke sig at være sammen med?

Hvis køen så er stor ved de populære af pigerne og man selv er kommet lidt for sent, skal man så fordrive ventetiden med at sidde og kigge på hinanden eller de piger, man har fravalgt?

Jeg kommer ikke på klinik for at være sammen med andre mænd - men for at være sammen med piger.

Det kunne måske være et problem.

Men ellers ser jeg da en fordel ved at kunne hilse på pigerne først og se dem an.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gorm skrev, for 8 timer siden:

Det ser da meget hyggeligt ud.

Men hvad gør man, hvis der kun er seks piger til stede og et uoverskueligt antal af mænd - og der kun er et par af pigerne, man kunne tænke sig at være sammen med?

Hvis køen så er stor ved de populære af pigerne og man selv er kommet lidt for sent, skal man så fordrive ventetiden med at sidde og kigge på hinanden eller de piger, man har fravalgt?

Jeg kommer ikke på klinik for at være sammen med andre mænd - men for at være sammen med piger.

Det kunne måske være et problem.

Men ellers ser jeg da en fordel ved at kunne hilse på pigerne først og se dem an.

 

Det er gamet på klub, der er altid piger som man skal vente på, du kunne ringe og bestille tid forinden hvis du har udset en bestem pige eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gr8dane

Hejsa:-)

Blot en tanke jeg fik mens jeg stille og nysgærrigt har lyttet med her på sidelinjen:?

Kunne man forestille sig et fast medlemskab hvor man betalte et månedligt beløb, eller at man havde en konto hvorpå man kunne indbetale et beløb, på den måde ville klubben vide at man havde sine faste udgifter dækket:grin:

Forsat go dag til alle:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Gorm skrev, den 23/2/2016 at 12:16:

Det ser da meget hyggeligt ud.

Men hvad gør man, hvis der kun er seks piger til stede og et uoverskueligt antal af mænd - og der kun er et par af pigerne, man kunne tænke sig at være sammen med?

Hvis køen så er stor ved de populære af pigerne og man selv er kommet lidt for sent, skal man så fordrive ventetiden med at sidde og kigge på hinanden eller de piger, man har fravalgt?

Jeg kommer ikke på klinik for at være sammen med andre mænd - men for at være sammen med piger.

Det kunne måske være et problem.

Men ellers ser jeg da en fordel ved at kunne hilse på pigerne først og se dem an.

 

Du er ikke alene om at komme der for pigerne - men der er faktisk ret sjovt at snakke med andre logebrødre som jo er nogle flinker mænd - så det giver sgu en meget hyggelig stund at vente lidt sådan nogle steder -

Lidt ligesom GB's de er sgu også sjove i ventetiden mens man lige får pikken stiv ingen og finder plads :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Gorm

Det at der faktisk er hele 6 piger, og åben i 10 timer udgør som jeg ser det et kæmpe stort plus i sammenligning med de kun 2 piger, der typisk er på vagt på samme tid.

På en traditionel vagt bliver du kort præsenteret for de kun 2 piger, du kan vælge imellem, og du er ude af døren igen kort tid efter at I har afviklet den sex du har købt.

I Club Mon Cherie kan du i modsætning til måden du normalt går på bordel, forholde dig til pigerne, sådan som det indtryk de virkelig gør under ens besøg i klubben, og ikke bare som de billeder de udgør på nettet før et besøg.

Hvis bare du har god tid, ja så har du god tid til, både at træffe et valg under dit besøg, om hvilke piger du gerne vil være sammen med, og at vente på at hun bliver ledig, hvis hun er meget optaget.

Og som Anders Jensen også fremhæver, så er det faktisk smadder hyggeligt bare at være i klub sammen med andre, men om man synes det, beror selvfølgelig på et individuelt temperament.

Kun, og det vil jeg gerne fremhæve med rødt, kun så synes jeg faktisk at det vigtigste de første gange klubben har åben, det er at flest mulige af pigerne oplever at de opnår en tilfredsstillende omsætning i klubben, og ikke at vi mænd har så mange piger som muligt at vælge imellem, og ikke at der er så kort en ventetid som muligt på pigerne.

Selvfølgeligt er det vigtigt at vi mænd så vidt muligt opnår det som vi kommer for, men hvis der er for mange piger til for få mænd, før klubben rigtigt er indkørt, så kan en succesoplevelse som mand på den konto, hurtigt blive en meget kortsigtet fornøjelse for os mænd.

For det vil samtidig betyde at for mange piger omsætter for lidt på dagen, og så risikerer vi mere langsigtet at pigerne ikke gider klubben, og så lukker den i stedet for at udvikle sig til den succes, som jeg tror på at Club Mon Cherie har alle muligheder for at opnå.

Skulle det derfor ske de første par gange eller tre, at besøget opleves sådan at der er lidt trængsel om pigerne, se da i stedet sådan på det, at det for klubben og for pigerne er en god begyndelse, for så går pigerne hjem med penge på lommen, og så kan vi nok også regne med at vi mere langsigtet vil kunne opleve dem igen og igen i klubben.

Alt begyndelse er svær, ingen ved hvor stor søgningen bliver til klubben, og den har herfra brug for at blive kendt som et FKK lignende niche tilbud, blandt alle de andre traditionelle massageklinikker, og Privat diskret steder på Sjælland.

Opnår klubben både at blive populær hos pigerne, og hos mændene, ja så er jeg ret overbevist om at der helt naturligt vil udvikle sig en fornuftig balance, mellem hvor mange piger vi træffer i klubben, og hvor mange mandlige besøgende der kommer i klubben.

Samtidig vil pigerne formentlig få den oplevelse, hvem og hvor mange af dem, der typisk vil opnå en tilfredsstillende omsætning i klubben, hvorved at der helt naturligt vil ske en udskillelse blandt dem.

Sådan at dem der tjener for lidt, dem ser vi nok på sigt ikke mere til, mens dem der tjener godt, velsagtens også bliver de piger vi fremadrettet vil kunne opleve oftest i klubben.

Uanset, der er det et kæmpe aktiv for pigerne at de ikke kan gå hjem med et underskud fra et besøg hos mændene i Club Mon Cherie, for de betaler selv 0 kr til klubben.

Vi mænd skal så blot sørge for at omsætte den entre på 300 kr, som vi betaler for et besøg i klubben, og som inkluderer brug af klubbens faciliteter, kaffe, te, vand og sandwich, ophold så længe vi ønsker det over hele åbningstiden, vi skal bare sørge for at de 800 kr som 30 dejlige minutter koster sammen med pigerne, at det samlet set opleves som økonomisk gunstigt, for både os selv og pigerne med.

Det alt sammen udgør i en dansk sammenhæng en virkelig nyskabelse, og et fantastisk tilbud til både mænd og piger, om at vi sammen kan skabe en helt anden ramme om den oplevelse det er, både at sælge og købe sex - lad os sammen gøre det til det alternativ til "plejer" i branchen, vi er dem der længe har savnet :)

Personligt håber jeg helt ærligt, at forholdet i Club Mon Cherie mellem hvor mange piger der er i klubben, og hvor mange mænd der samtidig besøger klubben, bliver lidt mere til ugunst for mændene, end sådan som vi ofte oplever samme i FKK klubberne i Tyskland.

I Tyskland arbejder der relativt betragtet ca 4 gange så mange glædespiger, end der gør i Danmark, og der er ofte alt for mange piger til for få mænd i klubberne.

Ofte ser det ud til at 1/4 - 1/3 del af pigerne i de tyske klubber tjener mere end mellem 1/2 og 3/4 del af omsætningen, mens 1/2 til 3/4 af pigerne deles om resten.

Det kan lade sig gøre på grund af at der er alt for mange rumænske og bulgarske piger, der kan nøjes med en meget mindre omsætning end tyske og danske piger kan, og som de heldigvis heller ikke er nødt til at stille sig tilfreds med.

Ja og selvfølgelig også fordi at tyskerne kan drive en helt anden omkostningseffektiv stordrift, der gør at pigerne typisk betaler samme entre som mændene, der vel ligger på 10 - 20 %+ af det som det normalt koster pigerne at gå på vagt på et traditionelt dansk bordel.

Som jeg ser det, der er det med omkostningerne og priserne for sex i Danmark, det helt rigtige at pigerne kan besøge mændene i mande klubben Mon Cherie for 0 kr, hvor det så er os mænd der betaler klubbens drift, gennem en helt rimelig entre på 300 kr - hvor så pigerne  til gengæld sælger sex fornuftige, men synes jeg også max 800 kr for 30 dejlige minutter.

Optimalt er der både piger nok til mange mænd i Club Mon Cherie, men ikke for mange til at de kan tjene nok på de mænd der er til dem.

Lykkes det at skabe denne balance, ja så er det en win win situation for både piger, mænd og klub.

Til Gr8dane

Jeg kan i høj grad forestille mig en form for medlemskab, hvor vi er flere der hjælper med til at klubben lejlighedsvis sikres et større samlet beløb, erlagt på samme tid, som en hjælp til at sikre driften mere langsigtet, sådan at klubben er mindre afhængig alene af entreen fra de mænd der kommer hver gang den holder åben.

Min tanke er at vi når klubben over de første 6 måneder har bevist at den så langt er levedygtig, der kunne 50 stamgæster lægge 2000 kr hver, mod at få fri entre de næste 6 måneder.

Man skal bare besøge klubben 1 gang hver måned, så er pengene tjent hjem over 6 måneder, og klubben kan på den måde få et drift tilskud på 100000 kr hvert halve år af 50 stamgæster.

Men som jeg ser det, er det uinteressant for klubben, hvis bare 10 - 20 gæster vil lægge 2000 kr for 6 måneders medlemskab, jeg tænker at det er summen på de 100000 kr hvert halve år forud, til de næste 6 måneders drift, der vil kunne udgøre et aktiv?

Samtidig med at jeg forestiller mig at 50 gæster, der fordeler deres besøg over 6 måneder, vil fylde så lidt i klubben, at det på ingen måde udgør et tab, at de ikke betaler entre under hvert besøg, som de øvrige gæster der kommer lige fra gaden.

Men jeg ved ikke om det er en rigtig model, eller om helt andre løsninger er bedre, men jeg er ret overbevist om at der består et potentiale i at udvikle, et eller andet kontingent baseret medlemskab af Club Mon Cherie.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 3 minutter siden:

Hej Gorm

Det at der faktisk er hele 6 piger, og åben i 10 timer udgør som jeg ser det et kæmpe stort plus i sammenligning med de kun 2 piger, der typisk er på vagt på samme tid.

På en traditionel vagt bliver du kort præsenteret for de kun 2 piger, du kan vælge imellem, og du er ude af døren igen kort tid efter at I har afviklet den sex du har købt.

I Club Mon Cherie kan du i modsætning til måden du normalt går på bordel, forholde dig til pigerne, sådan som det indtryk de virkelig gør under ens besøg i klubben, og ikke bare som de billeder de udgør på nettet før et besøg.

Hvis bare du har god tid, ja så har du god tid til, både at træffe et valg under dit besøg, om hvilke piger du gerne vil være sammen med, og at vente på at hun bliver ledig, hvis hun er meget optaget.

Det ville jo være af stor interesse at i forvejen få at vide hvornår de enkelte piger opholder sig i klubben. Så kunne man bedre planlægge sit besøg... Tror vel næppe alle seks piger er til stede fra kl. 12-22? Har spurgt Mon Cherie på mail og fik beskeden at mere info ville komme i tirsdags... Men de har stadig ikke opdateret hjemmesiden mht pigernes tilstedeværelse.

Glæder mig i hvert fald til mandag og vi må i en positiv ånd tage evt indkørningsproblemer som de kommer! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej LilleSkut

Medmindre at Pigerne har tænkt sig, at de alle 6 opholder sig alle 10 timer i klubben, så tror jeg at det er lidt vanskeligt for klubben eksakt at skrive, fra hvornår til hvornår, hver enkelt af pigerne opholder sig i klubben indenfor de 10 timer, den holder åben mandag den 29/2 fra kl 12 - kl 22.

Jeg tror at en god ide vil være, hvis klubben kan melde ud at alle 6 piger, mindst vil være at træffe fra kl 13 - kl 21, altså i 8 ud af 10 timer.

Plus at der med garanti er piger i klubben fra kl 12, og til kl 22.

De skriver ganske vist at de forbeholder sig ret til ændringer, men på den ene side skriver de både at der er åben i 10 timer, og at der deltager 6 piger, samt hvilke piger der deltager.

Men som vi kan konstatere i kraft af den forespørgsel du har sendt dem, der giver det på den anden side åbenbart anledning til en kende usikkerhed hos interesserede mænd, om de nu kan regne med at træffe lige den pige, eller de piger blandt de 6 som de har udset sig som deres foretrukne.

Derfor er der måske behov for en mere præcis info herom?

Her tror jeg at det kan spille ind at nyhedens interesse består hos en hel del mænd, for hvem det gælder at de måske kommer lidt langvejs fra, og derfor føler et større behov for præcis information om hvilke piger, der deltager hvor længe fra hvornår den 29/2, mere end tilfældet vil være når klubben er kommet i mere regelmæssig drift, og kernepublikummet nok vil have kortere vej til, og vil skulle bruge mindre tid på rejsen til og fra klubben.

Hvis klubben mindst kan garantere at der er 6 piger mellem kl 13 og kl 21, samt løbende så vidt muligt kan opdatere, hvis der sker ændringer i pige opstillingen, plus at den  hvis muligt kan formidle at de har en backup på hvilke piger, 2 - 3 piger, der kan stille med 1 times varsel, hvis rykindet af mænd markant skulle overstiger forventningerne, så formoder jeg at det er tilstrækkeligt for de fleste mænd til at de ikke behøver yderligere information.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ ER VI KLAR MED NAVNENE PÅ DE PIGER, DER KAN MØDES TIL MEN`S NIGHT OUT PÅ MANDAG D 29/2 FRA KL 12 TIL 22.:-D

DU KAN MØDE DISSE PIGER:

Josefine ( Anna Sunshine ) Mødes fra 13 - 20

Michala Mødes fra 12 - 16

Isabella fra Mon-Cherie Mødes fra 12 - 22

Victoria Mødes fra 12 - 22

Mille Ny pige på Mon-Cherie Mødes fra 12 - 22

Line fra City Girls Helsingør Mødes fra 13 - 19

Isabella fra City Girls Helsingør Mødes fra 13 - 20 

VI FORBEHOLDER OS RETTEN TIL ÆNDRING.

VELMØDT TIL INDVIELSE AF CLUB MON-CHERIE, MED MASSER AF HYGGE OG FRÆKKE PIGER.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige supplere Club Mon Cherie's opatering med lidt billeder og sådan:band-festival-clipart-1.jpg

http://worldartsme.com/

 

Billeder af de piger vi kan møde til Mens Night Out Mandag den 29/2 fra kl 12 til 22

 

  notbigger

http://www.sedgleyparkprimary.org.uk/behaviour/smilies

Club

logo.png

EVENT CLUB MON CHERIE - STEDET MED DE FEDE EVENTS

http://www.mon-cherie.dk/club.php

Josefine ( Anna Sunshine )

Alder 21 år

Mødes fra 13 - 20

0_1444751119_josefine1.jpg

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=10

Michala

Alder 21 år

Mødes fra 12 - 16

3_1444761698_Michala-9.jpg

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=26

Isabella

Alder 31 år

Mødes fra 12 - 22

2_1444751524_isabella5.jpg

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=11

Victoria Ny Pige

Alder 21 år

Mødes fra 12 - 22

0_1453847282_victoria3.jpg

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=61

Mille 

Ny pige på Mon-Cherie

Alder 23 år

Mødes fra 12 - 22

0_1456593201_mid1.jpg

http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=65

Der deltager også 2 gæstende piger fra:

2015 MAIL FOD

http://www.citygirls.dk/

Kunne ikke kopiere billederne:

Line 

Alder 42 år

Mødes fra 13 - 19

http://www.citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=73&Itemid=148

Isabella

Alder 26 år

Mødes fra 13 - 20 

http://www.citygirls.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=258:isabella-1&catid=34:sider

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Godt nogle unge piger (med en enkelt undtagelse). Tror sgu, at en snart 50-årig som mig dropper at komme forbi. Møg ærgerligt, for jeg er ellers HELT med på konceptet!! ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Synes nu, at det er en fantastisk samling piger/kvinder - og husk Jørgensen, GP'er har ikke nødvendigvis fødselsdag hvert eneste år...

Del dette indlæg


Link til indlæg
pluto8 skrev, for 9 timer siden:

...GP'er har ikke nødvendigvis fødselsdag hvert eneste år...

Der er et pudsigt sammenfald med GP'er og skudår (29.februar). De fejrer derfor kun fødselsdag hvert fjerde år :lol:

Redigeret af MortenKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...