Hop til indhold
Ratata

Godt gået Nille...

Recommended Posts

Jeg har været meget efter Nille fordi hans indlæg for 90% vedkommende var pral og afsporing, men på det seneste har hans indlæg været både fornuftige og konstruktive og næsten uden slevpromovering. Godt gået, der er stadig håb for vores lille samfund...;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Varför är du så säker på att det är Nille som hackat R's profil?   Nille's fanclub är kanske större än du anar??  8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så mangler vi blot at jeg bliver rost for en mere konstruktiv, EU, udlændige, flygtninge og Sverige politik :huh:

Sker det vil jeg lige på forhånd tage alt eventuel ros i opløbet, og forsikre, at hvis det  sker, så er min profil blevet hacket  :idea:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 2 minutter siden:

Så mangler vi blot at jeg bliver rost for en mere konstruktiv, EU, udlændige, flygtninge og Sverige politik :huh:

Sker det vil jeg lige på forhånd tage alt eventuel ros i opløbet, og forsikre, at hvis det  sker, så er min profil blevet hacket  :idea:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ok, i så fald undlader jeg at anmelde og bare lader den nye stil køre videre :P:P 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Breaking news

Fra sædvanligvis pålidelig kilde forlyder det, under lovning om fuld anonymitet, at Onslow under en "nær døds oplevelse", har fået en åbenbaring :shock:

Han skulle nu ifølge kilden være gået over til:

Bedsteforældre for asyl

Bedsteforældre mod politivold

Refugees Welcome

Seneste nyt er, at han skulle ligge i hemmmelige forhandlinger med Pernille Skipper, om et folketings kandidatur for Enhedslisten, men der er stor skepsis og modvilje i partiets bestemmende hovedbestyrelse - vi får se?

Opstandelsen er imidlertid stor over Onslow forvandling, hos Siad, Pegida og alle læserne af Uriasposten og Den Korte Avis.

Her vil han blive savnet på årets Mosbjerg Folkefest, forudsat at han kan undskyldes af konsekvenserne efter en pludselig ulykke  - håbet er i de kredse at Onslow ikke har begået et velovervejet kalkuleret forræderi?

Man venter spændt på om Onslow står på talerstolen, til det næste ladsmøde hos Enhedslisten i Nørrebrohallen.

Eller om de alle sammen bare havde haft den samme onde drøm, om gode gamle Onslow?

Venlig hiksen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Rejsenetvaerk skrev, for 39 minutter siden:

Breaking news

Fra sædvanligvis pålidelig kilde forlyder det, under lovning om fuld anonymitet, at Onslow under en "nær døds oplevelse", har fået en åbenbaring :shock:

Bedsteforældre for asyl

Refugees Welcome

Seneste nyt er, at han skulle ligge i hemmmelige forhandlinger med Pernille Skipper, om et folketings kandidatur for Enhedslisten, men der er stor skepsis og modvilje i partiets bestemmende hovedbestyrelse - vi får se?

Opstandelsen er imidlertid stor over Onslow forvandling, hos Siad, Pegida og alle læserne af Uriasposten og Den Korte Avis.

Her vil han blive savnet på årets Mosbjerg Folkefest, forudsat at han kan undskyldes af konsekvenserne efter en pludselig ulykke  - håbet er i de kredse at Onslow ikke har begået et velovervejet kalkuleret forræderi?

Man venter spændt på om Onslow står på talerstolen, til det næste ladsmøde hos Enhedslisten i Nørrebrohallen.

Eller om de alle sammen bare havde haft den samme onde drøm, om gode gamle Onslow?

Venlig hiksen
Rejsenetværk

Venlig hiksen - ha, ha Rejse, du overgår dig selv. Det var sjov. 

Men Onslow i forhandlinger med Skipper? Det er sgu kun fordi han har nogle lumske planer med hendes trusser - helt sikkert 100%.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Afsløring!

I et svagt nationalromantisk øjeblik, og under indflydelse af det tredje gode glas Bourgogne, til tonerne af Ouverturen til Johan Ludvig Heibergs Elverhøj, musik af Fridrich Kuhlau, strømmende ud af stuens B & O højtalere, der forfattede tvr et sentimentalt læserbrev, der trods hans udtalte og hårdt tilkæmpede liberale kosmopolitiske globale image, afslørede at han ikke kan fornægte sit tilhørsforhold, til den nationale monokulturelle homogene danske folkestamme.

tvr har imidlertid af frygt for at læserbrevet kunne føre til at han bliver ekskluderet af Cepos, Liberal Alliance og Libertas, trods dulmet af de franske promiller, husket at skrive dette læserbrev under pseudonym:

16.01.2016 kl. 06:00
Skatten skal sættes op
John Madsen, børne- og ungekonsulent, Majgårdsparken 15, Esbjerg Ø

"Jeg kan godt forstå, at en enlig mor på kontanthjælp ikke kan få det til at nå sammen, og at det ikke er betryggende for pårørende, at deres gamle far ligger med en fyldt ble uden at vide, hvornår den skiftes."

"Det, jeg ikke kan forstå, er, at man snakker om skattelettelser. Man burde i stedet for sætte skatten op og målrette denne stigning til at sikre en rimelig service til de borgere, børn og unge, der lige nu lider under de konstante besparelser, som nu har varet ved i rigtig mange år."
http://jyllands-posten.dk/debat/breve/ECE8371189/skatten-skal-saettes-op/

tvr frygtede også at få blokeret sit abonnement på Børsen og Pengemagasinet, hvis han sande identitet bliver afsløret.

Rygtet siger desuden at han skulle have givet en skærv til en hjemløs, velvidende at denne blot ville købe en pose øl for pengene - rygtesmeden tilføjede godt nok, at tvr så sig grundigt over skulderen, inden bidraget på en 200 kr seddel skiftede hænder, men han blev afsløret.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, for 15 timer siden:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis du skulle finde på at argumentere for en konstruktiv politik på EU eller flygtningeområdet, skal jeg nok som udgangspunkt antage at du er blevet hacket. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetvaerk skrev, den ‎16‎-‎01‎-‎2016 at 18:58:

Breaking news

Bedsteforældre for asyl

Refugees Welcome

Venlig hiksen
Rejsenetværk

Det ville have klædt dit sjove indlæg, om du havde krydret det med lidt positive smileys.......... ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Flaber

" Hvad er egentlig substansen i dette? "

Såmænd blot fjollerier, blandt indforståede herinde, Flaber.

Vel mere eller mindre tilstræbt morsomt, om det så er det, ja det må jo bero på læseren?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Ratata skrev, den 16/1/2016 at 11:14:

Jeg har været meget efter Nille fordi hans indlæg for 90% vedkommende var pral og afsporing, men på det seneste har hans indlæg været både fornuftige og konstruktive og næsten uden slevpromovering. Godt gået, der er stadig håb for vores lille samfund...;)

Jamen han skriver da stadig sådanne indlæg, bare på talk2us ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...