Hop til indhold
FKK4Ever

Billige fly til Thailand

Recommended Posts

Det er rigtig at det fly de har sat ind på ruten Cph-Dubai er et 2 klasse konfiguration hvor hele nederste dæk er alle economyclass øverste dæk er der i den forrest halvdel, economy (hvor der normalt er 1-class) Og derefter kommer businessclass og bagerst baren.

De har fjernet 1-class på flyet og erstatte med ekstra economy og lidt flere businessclass.

De er ikke det store salg af 1-class i skandinavien

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 1 time siden:

Hvis man kan vente med at rejse til juni måned, så har jeg lige betalt 3700 kr. for en retur med Thai airways. inkl. 30 kg bagage og forplejning om bord.(i modsætning til Norwegian som skal have ekstra betaling for disse ydelser.)

Jeg har også kig på en billet med Thai Airways i April/Maj til 3550 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, for 2 timer siden:

Hvis man kan vente med at rejse til juni måned, så har jeg lige betalt 3700 kr. for en retur med Thai airways. inkl. 30 kg bagage og forplejning om bord.(i modsætning til Norwegian som skal have ekstra betaling for disse ydelser.)

Er det incl. paraply og gummistøvler ?  :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest storslem

Jeg flyver fra Aalborg den 27. Febr. Og retur 12. Marts med turkish Airlines. Pause på et par timer i Istanbul hver vej. 4300 incl. Gratis parkering, 30 kg bagage og forplejning incl. Bl.a.cognak til at sove på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassage er bedst skrev, den ‎19‎-‎01‎-‎2016 at 19:18:

Hvis man kan vente med at rejse til juni måned, så har jeg lige betalt 3700 kr. for en retur med Thai airways. inkl. 30 kg bagage og forplejning om bord.(i modsætning til Norwegian som skal have ekstra betaling for disse ydelser.)

Til de priser vi rejser til nu behøver vi ikke vente til juni - da kan vi bare rejse IGEN til juni :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
storslem skrev, for 6 timer siden:

Jeg flyver fra Aalborg den 27. Febr. Og retur 12. Marts med turkish Airlines. Pause på et par timer i Istanbul hver vej. 4300 incl. Gratis parkering, 30 kg bagage og forplejning incl. Bl.a.cognak til at sove på.

Det er heller ikke en dårlig pris fra Jylland - jeg måtte jo lægge små 800 oven i billetten for turen fra Karup med DAT... Hos DAT er der ingen fest men hos Qatar mangler der ikke noget (på nær det vi tager til Thailand efter) :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 19 timer siden:

Det er heller ikke en dårlig pris fra Jylland - jeg måtte jo lægge små 800 oven i billetten for turen fra Karup med DAT... Hos DAT er der ingen fest men hos Qatar mangler der ikke noget (på nær det vi tager til Thailand efter) :-)

 

Jeg har fløjet med Qatar og det er super fint, specielt hvis man gerne vil strække sine ben i 2-3 timer i Doha.   

Personligt vil jeg hellere tage turen i et stræk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, den ‎15‎-‎01‎-‎2016 at 12:54:

 

 

Jeg har fulgt dem i nogle dage og priserne svinger flere gange dagligt fra de knapt 3.000 til 3.900. I følge Quatars hjemmeside kører de "Travel festival" frem til 17/1 med uhørt lave priser, så det er muligvis snart overstået. Alternativt har både Norwegian og Aeroflot haft meget gode priser siden nytår i ca. samme periode.

 

 

Det var åbenbart et special Qatar tilbud inden den 17. jan. for nu er de oppe i ca. 5000 kr. Har lige bestilt med Emirates til 4300 Kr. Det bliver nu helt sjovt at prøve en tur med  " kæmpefulglen ". Thai airways holder stædigt fast på 6400 Kr trods de lave oliepriser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, den 17/1/2016 at 18:35:

Har lottokuponen ,- men mangler bare lige gevinsten :) 

Kære Zeus:)

- jeg køber da også rent spontant nogle gange om året et par lodsedler; men gevindsten mangler altid. Jeg er begyndt at klage til Forbrugerrådet - det har heller aldrig hjulpet noget. 

Surt show - så jeg er faktisk stoppet helt.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis I anvender diverse søgemaskiner f.eks. Momondo, så husk altid, at slette browser før i går ind i den pågældende søgemaskine. Årsagen er at, i det tilfælde luftselskaberne gemmer cookies på din PC - så kan de evt. huske hvad du søgte sidst, hvornår, destination og PRISER, og på den presse dig til at stresse og købe billet, for nu er den nemlig steget i pris . Hvis du ikke sletter browser og du i panik vil vente nogle dage for, at se om ikke prisen er faldet!!  - og søger igen!! - - - ?? hvad tror du så? - så kan det være den er steget igen.

Det er nogenlunde det samme forbandede uvæsen som dette : "Andre købte også" - Du bliver præsenteret for de samme "Tax free" som sidst gang plus "andre købte også"    det kender I sikkert også fra alle mulige andre Web handelsplatforme . Jeg synes Amazon er rigtig slem. 

Dette i mine øjne uvæsener et "Ledelseskoncept" og hedder : CRM   ( Customers Relationship Management ) - eller rettere prædike så meget unødigt på kunderne muligt. 

- nå bare et par sure opstød fra mig - det med flybiletterne prøvede jeg selv de år hvor jeg havde min forretning i Bangkok, indtil jeg hørte om det snyde fænomen.

Mange hilsner

Nyder livet     -     og særligt når jeg kan snyde cookies.:)

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nyder livet skrev, for 19 minutter siden:

Hvis I anvender diverse søgemaskiner f.eks. Momondo, så husk altid, at slette browser før i går ind i den pågældende søgemaskine. Årsagen er at, i det tilfælde luftselskaberne gemmer cookies på din PC - så kan de evt. huske hvad du søgte sidst, hvornår, destination og PRISER, og på den presse dig til at stresse og købe billet, for nu er den nemlig steget i pris . Hvis du ikke sletter browser og du i panik vil vente nogle dage for, at se om ikke prisen er faldet!!  - og søger igen!! - - - ?? hvad tror du så? - så kan det være den er steget igen.

Det er nogenlunde det samme forbandede uvæsen som dette : "Andre købte også" - Du bliver præsenteret for de samme "Tax free" som sidst gang plus "andre købte også"    det kender I sikkert også fra alle mulige andre Web handelsplatforme . Jeg synes Amazon er rigtig slem. 

Dette i mine øjne uvæsener et "Ledelseskoncept" og hedder : CRM   ( Customers Relationship Management ) - eller rettere prædike så meget unødigt på kunderne muligt. 

- nå bare et par sure opstød fra mig - det med flybiletterne prøvede jeg selv de år hvor jeg havde min forretning i Bangkok, indtil jeg hørte om det snyde fænomen.

Mange hilsner

Nyder livet     -     og særligt når jeg kan snyde cookies.:)

Simpelt

Jeg benytter ALTID "InPrivate-browsing" når jeg søger køb på nettet - uanset om det er flyrejser eller lokumspapir :-)

Jeg gennemskuede momondo for flere år siden da jeg ved en fejl søgte på 1 person i stedet for 2. Da jeg så ændrede til 2 steg prisen med små 1000 kroner pr billet. En ny søgning InPrivate og prisen var den oprindelige...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også købt biletter med Qatar Airways, under deres udsalgsperiode. 2950 i maj :) 

Kan også varm anbefale Qatar Airways. Har fløjet 2 gange med dem og alt forløb planlagt.

Ved min sidste tur var det med Turkish Airlines. Her gik også alt som planlagt, men serviceniveauet var langt under Qatar´s...

Alt ialt 2950 for fly og hotel LK renaissance 3500 via Mr Jet for 16 dage....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Købte så mine billetter idag..

 

2461 for returbillet og begge med direkte flyvning.. Hos Norwegian... 

Men kan åbenbart være svært at komme ind på deres lavpriskalender afhængigt af hvilken browser man anvender.. men søger man først google og dernæst Norwegian lavpris så nemt at komme ind.. Ellers bliver man bare foreslået alt muligt andet hvor så andet selvskab sikkert vil tjene penge.

Læg mærke til prisen er uden mad og ekstra kuffert....  Optimale forhold for mig , da jeg heller vil købe noget mad selv og tage med på turen..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kesor skrev, for 19 minutter siden:

hvilke dato tager du så afsted Zeus ?

 

Er selv dernede fra den 1-12 maj

D 21 maj og så hjem igen d 12 juni :) 

Blev nødt til at lægge datoerne midt i måneder, så den strækker sig over 2 måneder, for at det kunne lade sig gøre at få fri fra arbejde i 3 uger...

Del dette indlæg


Link til indlæg
James34 skrev, for 2 timer siden:

Tur-retur CPH <-> Bangkok i marts med Thai: 4600,-

På mine datoer er det desværre omring 6000. kunne jeg få den for 4600 havde jeg gjort det. Det er gode tider de flyver på og god service. Jeg skal jo have en ekstra overnatning fordi de flyver kl 8 morgen - thai flyver til midnat...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

5500. fra den 22 juli til den 8 august med thai airways med forplejning
og så 3500 for ophold og transport på 4 stjernede hoteller i bangkok, pattaya og phuket

Del dette indlæg


Link til indlæg

En lille hurtig anmeldelse af Aeroflot. Servicen er mere eller mindre på Thai Airways niveau. Dog får man ikke udleveret våde servietter. Turen fra København til Moskva foregår så i en mindre Airbus 320. Hvilket betyder at der på denne del af turen ikke er underholdning i nakkestøtterne. Men der er ok benplads. 

 

Moskva lufthavn er lidt speciel. Den er let at finde rundt i, da gates går fra nr. 1 til ca. 55. Tax free området ligger så lige op ad gates hvilket betyder at folk står i kø ud for butikkerne når de border deres fly. Ser lidt specielt ud. Har man ventetid til ens fly afgår,  synes jeg man finder gode siddepladser til venstre for gate 44 (man skal lige bagom en butik da de ligger gemt. Måske derfor der er ledige pladser der).  Ellers gå ud til gate 50+. Herer også en depladser, idet ikke så mange folk kommer derud. Disse pladser er bedre end at stå op eller sidde på trapper som jeg så folk gøre. Vil man benytte Wifi fås koden ved at man opgiver ens telefonnummer. Jeg har ikke afprøvet det,  idet min tilefon var låst til indenlandske samtaler. 

 

Turen fra Moskva til Bangkok foregik i en Boing 777 som hos Thai Airways. God forplejning og god underholdning i nakkestøtterne. Selvom nogle af de programmer forherligere russerne noget. Lidt som at SAS skulle sende finalen fra 92 i fuld længde. Men jeg så da en interesant udsendelse og 8 kampe som Sovjetunionen havde spillet mod Canada i 1972. Man skal ikke tage sig af at man letter fra en betonbane i Moskva. Det går ikke helt lydløst for sig. 

 

Er man i Bangkok-området kan Tinder også bruges til at finde piger. Tror jeg på 3 dage har fået omkring de første 5-10 tilbud. Det tager jo ikke lang tid lige at like pigerne,  når Tinder har en begrænsning i likes per dag. Mon ikke der også er det samme udbud af piger på tinder i Pattaya og Phuket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
arcane skrev, for 14 timer siden:

5500. fra den 22 juli til den 8 august med thai airways med forplejning
og så 3500 for ophold og transport på 4 stjernede hoteller i bangkok, pattaya og phuket

Hvilke hotel har du valgt i Bangkok og Pattaya ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lejet en lejlighed I Nonthaburi. Jeg er ikke på decideret sex-ferie. Men mere på en alm ferie hvor jeg også vil rejse rundt i landet. Gav bare lige mine tinder oplevelser videre. 

Sidste år boede jeg på Twim Palms resort i Pattaya. Dette har jeg beskrevet i en anden tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mr. sving skrev, for 1 time siden:

Jeg har lejet en lejlighed I Nonthaburi. Jeg er ikke på decideret sex-ferie. Men mere på en alm ferie hvor jeg også vil rejse rundt i landet. Gav bare lige mine tinder oplevelser videre. 

Sidste år boede jeg på Twim Palms resort i Pattaya. Dette har jeg beskrevet i en anden tråd. 

Ja den tråd læst og god...

Det jeg her tænkte på var ARCANE der havde et budget på 3500 til 15 dage og 4 stjernet hoteller.. Kan man sagtens finde, men ville bare lige se hvad han havde valgt..

Har nemlig selv ikke bestemt mig endeligt endnu :)  Overvejer en fin lejlighed med havudsigt, men vil på den anden side ej heller så gerne være bundet op.. Der er det lettere med hotel hvor man er mere fri...    

Så du er dernede nu ? - heldige asen :) 

Min tur først d 20 maj..  

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...