Hop til indhold
FKK4Ever

Billige fly til Thailand

Recommended Posts

ZEUS skrev, for 10 timer siden:

Hvilke hotel har du valgt i Bangkok og Pattaya ?

i bangkok skal vi bo på hotel windsor suite and conventions og i pattaya er det jomtien thani
jeg ved ikke om det kan lade sig gøre for en dødlig dansker at skaffe sig det hele til de priser. men min lillebror er gift med en thai så det gir diverse fordele

Del dette indlæg

Link til indlæg
arcane skrev, for 3 timer siden:

i bangkok skal vi bo på hotel windsor suite and conventions og i pattaya er det jomtien thani
jeg ved ikke om det kan lade sig gøre for en dødlig dansker at skaffe sig det hele til de priser. men min lillebror er gift med en thai så det gir diverse fordele

Fine hoteller.. Men i Bangkok der ikke balkon og et must for mig og det i Pattaya er ved Jomtien og vil bo centralt...

Men ellers meget sjovt at kigge lidt hoteller ud nu før min tur :)  -er jo tusindvis at vælge imellem.

http://www.booking.com/hotel/th/windsor-suites-bangkok.da.html?aid=318615;label=New_Danish_DA_5226365065-mVCjCS9ryWkkpPasEn*AgQS73336547665%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t1%3Aneg;sid=ba51f5d171a95b9a13dd591139ec9a4b;dcid=4;checkin=2016-05-22;checkout=2016-05-23;dist=0;group_adults=2;room1=A%2CA;sb_price_type=total;srfid=a7620d7f27f26e993b1e748d7f3303d74c67c413X1;type=total;ucfs=1&

https://da.hotels.com/ho217453/jomtien-thani-hotel-pattaya-thailand/?rffrid=sem.hcom.DK.google.003.00.04.s.kwrd=ZzZz.sugx9YXFL.0.75635352159.1020w9o38457.d.c&gclid=CjwKEAiA9JW2BRDxtaq2ruDg22oSJACgtTxcwIQ2fj62kBeutGqrQNSvFziTJlGFwkcEoVqfiep3PxoCqwLw_wcB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Hej jeg skal bo på LK Mansion i centrum 12 overnatninger for 1650 kr. Fra beg. Af marts. Nogen der kender det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har valgt Majestic Suites Hotel i Bangkok til 4100 Bath for 2 nætter ved ankomst og samme ved hjemrejse, da det ligger centralt i forhold til Nana og Sukhumvit BTS

I Pattaya har jeg tidligere boet på Pattaya Blue Sky på Soi 5. jeg var godt tilfreds og har derfor valgt det igen. 5 nætter til 7500 Bath

I Hua Hin bliver det Hua Hin Loft på Soi 78 med 5 nætter til 5500 Bath

Det kan sikkert gøres bedre og billigere, men jeg kender stederne (på nær Hua Hin Loft) og syntes det er ok for mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
storslem skrev, for 11 timer siden:

Hej jeg skal bo på LK Mansion i centrum 12 overnatninger for 1650 kr. Fra beg. Af marts. Nogen der kender det?

nej, men prøvet LK metropol..... og det var fint...midt i byen, tæt på alting....  og til ca samme pris... Der ligger flere LK hoteller og tror det er nogenlunde samme kvalitet...Var heldig og blev opgraderet til suite..

Del dette indlæg

Link til indlæg
storslem skrev, for 11 timer siden:

12 overnatninger for 1650 kr ialt...billigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
lhi1964 skrev, for 6 timer siden:

12 overnatninger for 1650 kr ialt...billigt

Er bare generelt billigt det hele :) 

Specielt i lavsæson og hundrevis af hoteller at vælge imellem...

Iøvrigt fint med Jer der har skriver hvor i vil bo.. Dejligt at sidde og blive inspireret :) - har ikke valgt noget endnu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

OK og LK hotellerne er girlfreindvenlige du tager bare en pige med på hotellet uden vrøvl overhovedet. Har været udsat for hoteller hvor de lige skulle tjene ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jumbo skrev, for 9 timer siden:

Tror jeg nu man kan finde på de fleste hoteller :)  

Generelt meget slidte de fleste.. I nævnte eksempel der kan det jo sagtens være det er lavet inden han kommer derned.

Mit råd når man skal finde hotel er at bruge de der hotelsøgemaskiner såsom Hotel.com og lign,- at se på anmeldelser..  Der altid få et rimeligt indtryk af et hotel..  Men vil altid være både positive og negative anmeldelser.. Så medmindre man vælger Hilton eller andre i den prisklasse så altid være noget som gæsterne har kritiseret... Og det der gør dem troværdige efter min mening.. så kan man bare spore sig ind på hvad det er man priotere højest.. Feks ikke støj eller andre ting...

Vær dog OPS på billederne generelt snyder meget.. Som nævnt ofte meget slidt, og billederne altid fra værelserne var nye..  Der kan du igen se på anmeldelserne.. Eller vælge en af de nyere hoteller som er bygget indenfor få år eller blevet renoveret...

En anden ting man skal være opmærksom på er at langt de fleste hoteller ligger så tæt,- så når man ser billederne af deres pool så svarer det ikke helt til virkeligheden :) Rigtigt mange af dem der er der kun sol i et område og nogle tider på dagen næsten ingen sol da nabobygninger skygger... Det er også udbredt at poolbillederne ofte lavet så poolen ser meget større ud end den i virkeligheden er :) 

Hvis de vigtigt for dig,- altså poolen, der kan du vælge de hoteller hvor de har poolen på taget, så næsten sikker på sol der hele dagen...

En anden måde at tjekke hotellet ud på og få en mere realistisk fornemmelse af både hotellet og omgivelserne er at slå det op på youtube og se de private optagelser mange ofte har lagt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Plejer at bo på apex, ligger på second road. centralt til alt. 600 bath pr. døgn

Godt nok ikke lukus, men skal jo også bare sove, og knalde der.

Rengjort værelse hver dag rent senge tøj håndklæder skifter dagligt. Har ikke brug for mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest storslem

Hej på Phuket har jeg flere gange været udsat for at skulle betale 1000,- bath for en nat for en gæst på hotel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
storslem skrev, for 5 timer siden:

Hej på Phuket har jeg flere gange været udsat for at skulle betale 1000,- bath for en nat for en gæst på hotel.

Isåfald syg overpris...

I andre tråde ligger link til flere sider hvor man på forhånd kan se hvilke der er girlfriendly og hvilke der ikke er..  I Pattaya er det ihvertfald meget få steder hvor der kræves ekstra betaling.. Næsten sværere at finde de steder hvor de tager ekstra gebyr faktisk.. Ihvertfald hvis det er i området af den gyldne firkant..

Vil man være 100 % sikker så tjek op på forhånd.. Og bestil altid værelse til 2 personer da prisen meget sjældent er større.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 3 timer siden:

Isåfald syg overpris...

I andre tråde ligger link til flere sider hvor man på forhånd kan se hvilke der er girlfriendly og hvilke der ikke er..  I Pattaya er det ihvertfald meget få steder hvor der kræves ekstra betaling.. Næsten sværere at finde de steder hvor de tager ekstra gebyr faktisk.. Ihvertfald hvis det er i området af den gyldne firkant..

Vil man være 100 % sikker så tjek op på forhånd.. Og bestil altid værelse til 2 personer da prisen meget sjældent er større.

Phuket er der rigtig mange hoteller der vil have penge for et besøg altså tjekkes der ikke ind sammen betales der ekstra også selvom der er booket for 2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
jumbo skrev, for 10 minutter siden:

Phuket er der rigtig mange hoteller der vil have penge for et besøg altså tjekkes der ikke ind sammen betales der ekstra også selvom der er booket for 2.

Okay også et mere familieturiststed.. Hvad læst mig til så nok det lækreste sted hvis man sammenligner med Bangkok Hua Hin og Pattaya.. Men også hvor der er dyrest :-) 

Så undlader at besøge Phuket

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
ZEUS skrev, for 8 minutter siden:

Okay også et mere familieturiststed.. Hvad læst mig til så nok det lækreste sted hvis man sammenligner med Bangkok Hua Hin og Pattaya.. Men også hvor der er dyrest :-) 

Så undlader at besøge Phuket

Familie er nok meget Hua Hin, sextur Pattaya billig øl og mange damer/piger mest fra den fattige isan provins, Bangkok er noget for alle, naturen oplever du i nord Chiang Mai / Rai.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralphwiggumdk skrev, for 7 timer siden:

Turkish Airlines holder kampagne. Fornuftige priser til Bangkok indtil 5 marts.

Samme har KLM/Airfrance hvis man tager afsted fra Jylland, fra de 4100 med en mellem landing i Amsterdam eller Paris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 15/1/2016 at 23:17:

Jeg var ved at undersøge mulighederne for at tage et par dages stopover i Dubai på enten ud- eller hjemturen -eller begge veje - men så bliver billetten min. kr. 500,- dyrere :-(

Så lige Norweigian har nogle enkelte ret billige til Dubai:

https://www.norwegian.com/dk/booking/fly/lavpris/?D_City=CPH&A_City=DXB&TripType=1&D_SelectedDay=16&D_Day=16&D_Month=201604&R_Day=01&R_Month=201606&dFare=799&IncludeTransit=false&AgreementCodeFK=-1&CurrencyCode=DKK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 28/2/2016 at 00:23:

Dubai er jo lidt væk fra Thailand, så nok ikke relevant for en tråd om billige flybilleter til Thailand.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille hårde skrev, for 15 minutter siden:

Dubai er jo lidt væk fra Thailand, så nok ikke relevant for en tråd om billige flybilleter til Thailand.

Hvis man, som Jernsvinet, ønsker at tage et par dage i Dubai inden rejsen fortsætter til Thailand, giver det da meget god mening

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 25 minutter siden:

Hvis man, som Jernsvinet, ønsker at tage et par dage i Dubai inden rejsen fortsætter til Thailand, giver det da meget god mening

Netop - og mange flyruter fra Hamburg til BKK har alligevel mellemlanding i Dubai - men vil man lave en rundflyvning, strække ben og nyde et par dage i Duabi, før turen går videre, bliver billetprisen hurtigt kr. 500,- højere end en mere direkte flyvning med kun nogle timers mellemlanding i Dubai.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...